آموزش رفع بلاک خودمان در اینستاگرام

کدخبر: 15274
تیم ایتی مایتی - اکشن بلاک اینستاگرام موضوع جدیدی نیست و روزانه افراد زیادی با این مشکل روبرو می‌شوند. در این مطلب، روش‌هایی را برای خارج شدن از بلاک موقت در اینستاگرام بیان می‌کنیم. اینستاگرام چنین اقدامی را برای جلوگیری از سوءاستفاده‌ی ربات‌ها و اشاعه‌ی اسپم‌ها انجام می‌دهد، اما گاهی اوقات این مشکل گریبان‌گیر کاربران عادی هم می‌شود. اگر شما هم یکی از همین کاربران عادی هستید که به این مشکل برخورده‌اید، ادامه‌ی این مقاله را بخوانید.
آموزش رفع بلاک خودمان در اینستاگرام

تیم ایتی مایتی – اکشن بلاک اینستاگرام موضوع جدیدی نیست و روزانه افراد زیادی با این مشکل روبرو می‌شوند. در این مطلب، روش‌هایی را برای خارج شدن از بلاک موقت در اینستاگرام بیان می‌کنیم.

اینستاگرام چنین اقدامی را برای جلوگیری از سوءاستفاده‌ی ربات‌ها و اشاعه‌ی اسپم‌ها انجام می‌دهد، اما گاهی اوقات این مشکل گریبان‌گیر کاربران عادی هم می‌شود. اگر شما هم یکی از همین کاربران عادی هستید که به این مشکل برخورده‌اید، ادامه‌ی این مقاله را بخوانید.

بلاک شدن اکانت در اینستاگرام موجب عدم دسترسی کاربر به بعضی از قابلیت‌های مهم می‌شود.

بند اوشن اپل واچ سایز 42/44/45/49

بند اوشن سیلیکونی ساعت هوشمند ایتی مایتی

آموزش رفع بلاک خودمان در اینستاگرام

علت بلاک شدن در اینستاگرام

به گزارش دیجیاتو، ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که هنگام گشت‌وگذار در اینستاگرام، ناگهان متوجه شوید که دیگر نمی‌توانید اقدام به لایک‌کردن پست‌ها، گذاشتن کامنت یا دنبال‌کردن دیگران کنید.

معمولاً در چنین حالتی با پیغام Action Blocked مواجه می‌شوید که نشان‌دهنده بلاک شدن در اینستاگرام است. در چنین مواقعی، اینستاگرام اقدام به محدودکردن فعالیت‌های حساب کاربری شما به‌دلیل مشکوک تلقی کردن فعالیت‌ها یا نقض قوانین داخلی کرده است.

از مهم‌ترین دلایل بلاک شدن در اینستاگرام می‌توان به فعالیت بیش‌ازحد اشاره کرد. برای مثال، اگر در مدت‌زمان کوتاهی اقدام به دنبال‌کردن اکانت‌های متعددی کنید یا لایک و کامنت نسبتاً زیادی را به ثبت برسانید، حساب کاربری شما در میان موارد مشکوک قرار خواهد گرفت و ممکن است برای مدتی نتوانید به امکانات پایه این شبکه اجتماعی دسترسی داشته باشید.