ترفندهای حرفه ای برای از دسترس خارج کردن موبایل !

کدخبر: 358
تیم ایتی مایتی - از دسترس خارج کردن موبایل یکی از کارهایی است که گاهی اوقات برای استراحت تمام افراد در این زندگی شلوغ و پر هیاهو مورد نیاز است. از دسترس خارج کردن موبایل یکی از کارهایی است که گاهی اوقات برای استراحت تمام افراد در این زندگی شلوغ و پر هیاهو مورد نیاز است.
ترفندهای حرفه ای برای از دسترس خارج کردن موبایل !

تیم ایتی مایتی – از دسترس خارج کردن موبایل یکی از کارهایی است که گاهی اوقات برای استراحت تمام افراد در این زندگی شلوغ و پر هیاهو مورد نیاز است.

ترفندهای حرفه ای برای از دسترس خارج کردن موبایل ! ایتی مایتی

از دسترس خارج کردن موبایل یکی از کارهایی است که گاهی اوقات برای استراحت تمام افراد در این زندگی شلوغ و پر هیاهو مورد نیاز است.
گاهی اوقات ممکن است بخواهید به خاطر تماشای یک فیلم یا گشت و گذار در اینترنت با موبایل، تماس های ورودی را دریافت نکنید و بدون خاموش کردن موبایل، تلفن خود را از دسترس خارج کنید.
ترفند هایی که در این مقاله ذکر شده است می تواند تلفن های اندروید، آیفون، ویندوز یا بلک بری را از دسترس خارج کند. برخی از این ترفند ها باعث اختلال در تماس های خروجی یا اینترنت نمی‌شوند ، اما برخی دیگر به طور کل شما را از تلفن همراه تان حتی برای تماس های اضطراری و پیام های متنی جدا می کند.

ترفندهای از دسترس خارج کردن موبایل

ترفندهای حرفه ای برای از دسترس خارج کردن موبایل ! ایتی مایتی

۱. تلفن همراه خود را در حالت پرواز قرار دهید .

ساده ترین و سریع ترین ترفند برای از دسترس خارج کردن موبایل و نادیده گرفتن تماس های ورودی ، قرار دادن تلفن هوشمند بر روی حالت پرواز است . تمام کاری که باید انجام دهید این است که بر روی نماد حالت پرواز ضربه بزنید .
در این حالت اپراتور ، شبکه شما را در خارج از منطقه تحت پوشش تشخیص می دهد و شما را برای تماس گیرندگان به همان اندازه غیر قابل دسترسی نشان می دهد.

۲. اولویت شبکه تلفن خود را تغییر دهید.

این یک ترفند موثر دیگر برای از دسترس خارج کردن موبایل می باشد. این ترفند باعث می‌شود که شما از رادار تماس گیرنده ناپدید شوید.
برای این کار باید شبکه دلخواه تلفن همراه خود را تغییر دهید .کافیست  دستورالعمل های زیر را دنبال کنید:
به قسمت تنظیمات تلفن همراه خود رفته و تنظیمات بیشتر را انتخاب کنید، سپس گزینه انتخاب شبکه را انتخاب نموده و به دستی بروید. ۱۰ الی ۱۵ ثانیه صبر کنید تا تلفن همراه شما تمام شبکه های موجود را نشان دهد.
مرحله بعدی انتخاب هر شبکه‌ای به جز شبکه فعلی خود شما است. با اینکار تلفن هوشمند شما غیرقابل دسترسی به نظر می‌رسد .
هنگامی که می‌خواهید دوباره در دسترس قرار بگیرید، در انتخاب شبکه، تنظیمات را به حالت خودکار تغییر دهید.

ترفندهای حرفه ای برای از دسترس خارج کردن موبایل ! ایتی مایتی

۳. تماس خود را به شماره منقضی شده ارسال کنید.

درست است که این کار کمی مشکل است اما اهداف خوبی دارد.
اگر شماره تلفنی دارید که از آن استفاده نمی کنید، به عنوان مثال یک شماره قدیمی یا حتی شماره تلفن ثابتی که از آن استفاده نمی کنید دارید ،برای انجام این ترفند از آن استفاده نموده و مراحل ذکر شده را دنبال کنید.
در تلفن همراه خود به برنامه سیستم–> تنظیمات یا تنظیمات تماس–> انتقال تماس–> شماره ای که از آن استفاده نمی کنید را وارد کنید.

۴. تلفن خود را به حالت تعلیق در بیاورید.

قبل از انجام این ترفند مهم است بدانید که این ترفند برای مدت زمان طولانی کار نخواهد کرد، اما اگر تصمیم دارید که آن را اجرا کنید تنها کاری که باید انجام دهید این است که چندین مرورگر وب را در تلفن همراه خود باز نموده و چندین برگه را روی هر یک از مرورگرها باز کنید .
دانلود فایل های اینترنتی را در هر برگه اجرا کنید.  این کار تلفن شما را تعلیق نموده و نمی توانید برای مدتی تماسی را دریافت کنید.

ترفندهای حرفه ای برای از دسترس خارج کردن موبایل ! ایتی مایتی

۵. بدون خاموش کردن گوشی باتری آن را خارج کنید.

برای از دسترس خارج کردن موبایل خود می توانید باتری تلفن همراه خود را بدون این که آن را خاموش کنید از گوشی جدا کنید.
با انجام این کار تا  زمانی که باتری را وارد گوشی نکنید غیر قابل دسترسی خواهید بود . این ترفند در تلفن هایی که باتری های قابلیت جدا شدن ندارد ، عمل نمی کند.

۶. استفاده از فولاد یا استیل

برای انجام این ترفند به آشپزخانه خود رفته و یک ظرف استیل را بردارید (حتماً مطمئن شوید که جنس ظرف از استیل است) سپس تلفن همراه خود را درون ظرف قرار داده و درب آن را ببندید.
فلز فولاد یا استیل سیگنال ها را مسدود می کند .فراموش نکنید که قبل از قرار دادن تلفن همراه درون ظرف استیل آن را خاموش کنید .

۷. استفاده از نرم‌افزار

بسیاری از نرم افزارهای مسدود کننده و کنترل کننده تماس وجود دارند که باعث می شوند تلفن همراه شما از دسترس خارج شده و غیرقابل دسترسی شود.

ترفندهای حرفه ای برای از دسترس خارج کردن موبایل !

۸. مسدود کردن شماره

این ترفند فقط برای کاربران اندروید کاربرد دارد . گوگل اخیراً یک ویژگی مسدود کردن تماس را در اندروید N تلفیق کرده است. این ویژگی، شماره هایی را که نمی خواهید از آنها تماس دریافت کنید مسدود می کند. فقط کافیست شماره خاصی را که نمی خواهید از آن تماس داشته یا با آن تماس بگیرید را اضافه کنید.

۹. از دسترس خارج کردن موبایل با پیچیدن آن در فویل آلومینیومی

این ترفند در صورتی که سیگنال ضعیفی در تلفن خود داشته باشید به بهترین نحو عمل می کند . برای انجام آن یک ورق آلومینیومی را برداشته و آن را دور تلفن هوشمند خود بپیچید به طوری که هیچ شکاف یا فضای بازی باقی نماند.
برای ایمن تر انجام دادن این کار بهتر است از دو ورقه آلومینیومی بر روی گوشی خود استفاده کنید در این صورت هیچ تماسی را دریافت نمی کنید و تلفن شما از دسترس خارج می شود.

ترفندهای حرفه ای برای از دسترس خارج کردن موبایل !

۱۰. سیم کارت خود را گول بزنید.

این ترفند یک تکنیک دشوار اما بسیار موثر برای از دسترس خارج کردن موبایل می باشد .
سیم کارت را از تلفن همراه خود خارج کرده و دوباره آن را وارد کنید، پس از انجام این کار تلفن تا راه اندازی مجدد هیچ گونه تماسی را دریافت نمی‌کند پس از آماده شدن تلفن هوشمند برای دریافت تماس ها می توانید پس از انتخاب سیم کارت تلفن خود را مجدداً ریستارت و راه اندازی کنید.

ترفندهای حرفه ای برای از دسترس خارج کردن موبایل !

نظر یادتون نره