حذف کارت آزاد ارتباطی با افزایش قیمت بنزین ندارد

کدخبر: 15352
تیم ایتی مایتی - اسفند 1403: جعفر سالاری نسب، مدیرعامل شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی ، با تاکید بر قانون اجرای بودجه 1403 اظهار کرد که وزارت نفت مکلف است حداقل 90 درصد توزیع بنزین را توسط کارت شخص مردم انجام دهد، همچنین فراجا مکلف شده است مقدمات لازم را جهت تحویل یک هفته‌ای کارت به مردم فراهم کند.
حذف کارت آزاد ارتباطی با افزایش قیمت بنزین ندارد

تیم ایتی مایتی – اسفند 1403: جعفر سالاری نسب، مدیرعامل شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی ، با تاکید بر قانون اجرای بودجه 1403 اظهار کرد که وزارت نفت مکلف است حداقل 90 درصد توزیع بنزین را توسط کارت شخص مردم انجام دهد، همچنین فراجا مکلف شده است مقدمات لازم را جهت تحویل یک هفته‌ای کارت به مردم فراهم کند.

اداپتور – شارژر دیواری ایفون اصلی مدل 20 وات B/A

شارژراصلی ایفون itmait ای تی مای تی ارسال رایگان

وی افزود کارت اضطراری برای جایگاه‌های سوخت کماکان تا تکمیل مقدمات وجود خواهد داشت. مردم نگران سوخت‌گیری نباشند، چراکه هیچ مشکلی ایجاد نخواهد شد. تدابیر لازم برای صدور کارت سوخت شخصی درنظر گرفته شده است و زمان صدور و تحویل با همکاری فراجا به یک هفته کاهش خواهد یافت. این موضوع هیچ ارتباطی با افزایش قیمت و یا کاهش سهمیه بنزین ندارد و مردم به هیچ عنوان نگران این مسئله نباشند. حتما این طرح زمانی اجرایی می‌شود که توزیع کارت سوخت توسط فراجا انجام شده باشد.

حذف کارت آزاد ارتباطی با افزایش قیمت بنزین ندارد
نظر یادتون نره