نات کوین (Notcoin) ارز دیجیتال تلگرام

کدخبر: 14462

تیم ای تی مای تی – مطالعه ادامه این مقاله را از دست ندهید زیرا می‌خواهیم بازی نات کوین و نحوه مشارکت در ایردراپ Notcoin را بررسی کنیم :
نات کوین (NotCoin) یک بازی کلیکی از طریق یک ربات روی اپلیکیشن پیام‌رسان تلگرام است که بسیاری آن را شت‌کوین جدید تلگرام خطاب می‌کنند.
با وجود اینکه از عرضه نات کوین زمان زیادی نمی‌گذرد، اما این بازی تلگرامی موفق شده است توجهات زیادی را به خود جلب کند و به‌طور مداوم نام آن در پیام‎رسان Telegram شنیده می‌شود. این بازی یکی از پروژه‌های مبتنی بر شبکه تون کوین (TON) به شمار می‌رود که هم‌اکنون به صورت مینی اپ تلگرامی عرضه شده و در اختیار کاربران قرار گرفته است…

نات کوین (Notcoin) ارز دیجیتال تلگرام

تیم ای تی مای تی – مطالعه ادامه این مقاله را از دست ندهید زیرا می‌خواهیم بازی نات کوین و نحوه مشارکت در ایردراپ Notcoin را بررسی کنیم :

نات کوین (NotCoin) یک بازی کلیکی از طریق یک ربات روی اپلیکیشن پیام‌رسان تلگرام است که بسیاری آن را شت‌کوین جدید تلگرام خطاب می‌کنند.

نات-کوین-Notcoin-چیست ای تی مای تی فروشگاه و مجله اینترنتی ارسال به سراسر کشور

آینده ارز نات کوین چگونه خواهد بود؟ نات کوین در تاریخ ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ به طور رسمی وارد بازار ارزهای دیجیتال خواهد شد. تا پیش از این، به دلیل عدم عرضه و امکان مبادله آن، هیچ آینده‌ای نمی‌شد برایشان متصور شد؛ اما با عرضه این رمزارز، ورق بازی برمی‌گردد. اکنون تحلیل‌گران و سرمایه‌گذاران شروع به تمرکز روی این پروژه کرده‌اند و گزارشات حاکی از آن است که به واسطه همین نات کوین، کسانی که تابه‌حال شناختی از کریپتو نداشته‌اند، اکنون وارد بازار ارزهای دیجیتال شده‌اند. با این اوصاف، انتظار می‌رود که توجه سرمایه‌گذاران به نات کوین بیشتر شده و بتوان آینده روشنی را برایش متصور شد. هرچند آینده به‌هیچ‌عنوان قابل‌پیش‌بینی نیست و نمی‌توان درباره آن نظرات زیادی داد.

https://bitpin.ir/coin/NOT/

با وجود اینکه از عرضه نات کوین زمان زیادی نمی‌گذرد، اما این بازی تلگرامی موفق شده است توجهات زیادی را به خود جلب کند و به‌طور مداوم نام آن در پیام‎رسان Telegram شنیده می‌شود. این بازی یکی از پروژه‌های مبتنی بر شبکه تون کوین (TON) به شمار می‌رود که هم‌اکنون به صورت مینی اپ تلگرامی عرضه شده و در اختیار کاربران قرار گرفته است.

تخفیف ویژه امروز :

اداپتور – شارژر دیواری ایفون اصلی مدل 20 وات B/A

شارژراصلی ایفون itmait ای تی مای تی ارسال رایگان

امروزه تون کوین با بلاک چین پیشرفته و سریع خود به عنوان میزبانی برای توکن‌ها و پروژه‌های بلاک چینی عمل می‌کند و به کمک آن، توسعه‌دهندگان این امکان را دارند تا خدمات خود را در اختیار بیش از 800 میلیون کاربر جهانی تلگرام قرار دهند که جذابیت کار با این شبکه را افزایش داده است. نات کوین از جمله جدیدترین پروژه‌هایی است که از این مزیت تون کوین و همکاری آن با تلگرام نهایت بهره را برده و هم اکنون عملکردی بهتر از برترین بازی‌های بلاک چینی ثبت کرده است. اگر طی روزهای گذشته شما نیز نام NotCoin را شنیده‌اید،

بازی نات کوین تلگرام

طی چندین سال اخیر، بازار میلیارد دلاری بازی‌ها میزبان توسعه‌دهندگان بلاک چینی نیز بوده است و هم اکنون ده‌ها بازی مختلف مبتنی بر بلاک چین عرضه شده‌اند. علاوه بر سرگرمی، این بازی‌ها با عرضه توکن بومی و پاداش توکن‌های غیرمثلی (NFT) این فرصت را برای کاربران فراهم کرده‌اند تا کسب درآمد نیز داشته باشند. این بازی‌ها تحت عنوان بازی‌های P2E یا پلی تو ارن شناخته می‌شوند.

هم اکنون نات کوین از جمله جدیدترین و محبوب‌ترین بازی‌های بلاک چینی به شمار می‌رود که در عرض تنها چند روز، توجه میلیون‌ها کاربر تلگرامی را به خود جلب کرده است. نات کوین در واقع یک بازی کلیکی روی تلگرام است که به ازای هر کلیک یا ضربه صفحه، به بازیکنان سکه می‌دهد.

تاریخچه توسعه بازی NotCoin

روند توسعه این پروژه در سال 2023 آغاز شده است و در نوامبر همان سال (آبان 1402) نات کوین به صورت آزمایشی عرضه شد. مرحله آزمایشی نات کوین با موفقیت قابل توجهی همراه بود و در طی تقریباً یک ماه، بیش از 650 هزار بازیکن آن را تجربه کردند.

با عرضه نسخه عمومی نات کوین در ژانویه 2024 (دی 1402)، این موفقیت ادامه پیدا کرد و بازی نات کوین به سرعت میان کاربران تلگرامی محبوب شد. هم‌اکنون و در اواخر دی ماه 1402، نات کوین بیش از 17 میلیون کاربر دارد که بیش از 16.5 تریلیون نات کوین را استخراج کرده‌اند؛ موضوعی که موفقیت چشمگیر این بازی و عملکرد بسیار بهتر آن را نسبت به برترین بازی‌های بلاک چینی نشان می‌دهد. برای درک بهتر میزان موفقیت و محبوبیت نات کوین، می‌توانیم آمار بازیکنان آن را با بازی محبوب اکسی اینفینیتی (Axie Infinity) مقایسه کنیم که در دوران اوج خود تنها موفق به جذب حدود 3 میلیون کاربر ماهیانه شد.

تخفیف ویژه باتری لپ تاپ :

انواع اداپتور لپ تاپ – ارسال به سراسر کشور در اسرع وقت

فروشگاه اینترنتی ای تی مای تی itmait باتری dell دل

رشد شدید تعداد کاربران نات کوین همچنان ادامه دارد و اخیرا این بازی تنها در طول دو روز، موفق به جذب 2.4 بازیکن جدید شده است. یکی از عوامل اصلی این محبوبیت و رشد شدید طرفداران NotCoin، سادگی ثبت نام و تجربه این بازی است. برخلاف بسیاری از بازی‌های بلاک چینی، کاربران تلگرام برای تجربه نات کوین نیازی به ساخت حساب ندارند و از طریق یک ربات به راحتی می‌توانند این بازی را تجربه کنند.

آیا NotCoin یک میم کوین است؟

جالب است بدانید که نام و نماد نات کوین (Notcoin) برعکس عبارت و لوگوی تون کوین (Toncoin) است که باعث شده است تا بسیاری آن را میم کوین تلگرام بدانند.

نات کوین و تان کوین ای تی مای تی ارز دیجیتال تلگرام

همانند اکثر میم کوین‌های بازار، نات کوین نیز هدف و کاربرد مشخصی ندارد. ماهیت میم کوینی Notcoin در اولین پیام ربات آن نیز قابل مشاهده است و سازندگان با قرار دادن پیام «این ربات چه کاری انجام می‌دهد؟ احتمالاً هیچ چیز» به خوبی مشخص کرده‌اند که در نهایت این پروژه ممکن است هیچ کاربرد خاصی نداشته باشد.

از طرفی، در حال حاضر اطلاعات زیادی پیرامون پروژه نات کوین وجود ندارد و مشخص نیست که در آینده این بازی تلگرامی به چه چیزی تبدیل خواهد شد. بررسی وایت پیپر آن نیز کمکی به کسب اطلاعات بیشتر نمی‌کند، زیرا این وایت پیپر شامل 9 صفحه خالی و سفید است که تنها تاریخ شروع پروژه در آن نوشته شده است. سازندگان این بازی همچنین علاقه زیادی به میم و شوخی‌های اینترنتی دارند و تا به امروز حتی مسابقاتی را برای ساخت و اشتراک‌گذاری میم‌های مرتبط با نات کوین برگزار کرده‌اند.

تخفیف ویژه امروز :

دوربین بیبی کم وای فای 2 مگاپیکسل فول اچ دی FULL HD

دوربین بیبی کم وای فای 2 مگاپیکسل فول اچ دی FULL HD itmait ارسال رایگانبیبی کم ای تی مای تی

با این وجود، میم کوین معرفی کردن نات کوین از نظر فنی اشتباه است، زیرا این پروژه هم‌اکنون تنها یک مینی اپ و بازی تلگرامی است و هنوز ارز دیجیتال خود را راه‌اندازی نکرده است. نات کوین بیش از آنکه یک ارز دیجیتال باشد، به یک طرح بازاریابی اینترنتی شباهت دارد و تنها در تلاش است تا توجهات کاربران تلگرام را به خود جلب کند.

زمان عرضه ارز دیجیتال NotCoin و مفهوم استخراج توکن NOT

از آنجایی که هنوز رمز ارزی تحت عنوان NotCoin با نماد NOT وجود ندارد و این توکن روی بلاک چین اصطلاحا مینت و منتشر نشده است، معنی عبارت استخراج در نات کوین نیز تفاوت بزرگی با استخراج و ماینینگ (Mining) ارز‌های دیجیتال بازار دارد و کاربران با فعالیت در بازی نات کوین، توکنی را دریافت نمی‌کنند.

هرچند با وجود محبوبیتی که امروزه نات کوین در میان کاربران تلگرام پیدا کرده است، پیش‌بینی می‌شود که سازندگان این پروژه به‌زودی ارز دیجیتال آن را نیز عرضه کنند و استخراج این توکن بلاک چینی به‌طور واقعی امکان‌پذیر شود. اخیرا این موضوع در صحبت‌های یکی از افراد این پروژه با سایت Decrypt نیز تأیید شده و این شخص عنوان کرده است که تیم این پروژه برای تولید و توزیع توکن آن برنامه‌ریزی کرده‌اند.

البته زمان ساخت و عرضه ارز دیجیتال نات کوین هنوز مشخص نیست. بنابراین مهم است توجه داشته باشید که در حال حاضر سکه‌های به‌دست آمده در بازی نات کوین، تنها اعدادی دیجیتال و بی‌ارزش هستند و انتقال و معاملات آن‌ها امکان‌پذیر نیست.

سازندگان نات کوین چه کسانی هستند؟

در حالی که برخی بر این باور هستند که پاول دورف (Pavel Durov) و تیم تلگرام نات کوین را ساخته‌اند، اما مدرکی برای تأیید این موضوع وجود ندارد و توسعه‌دهندگان این پروژه تا به امروز ناشناس باقی مانده‌اند؛ هرچند متنی در این بازی نشان می‌دهدکه این پروژه توسط Open Builders توسعه یافته است.

بنیاد تون (TON Foundation) نیز این موضوع را تأیید و سازندگان این پروژه را تیم Open Builders معرفی می‌کند. اوپن بیلدرز یکی از برنامه‌های شبکه تون کوین است که به‌عنوان پلتفرمی برای توسعه، پشتیبانی و عرضه پروژه‌ها بر بستر بلاک چین تون کوین و همچنین پیام‌رسان محبوب تلگرام عمل می‌کند.

مدیریت اوپن بیلدرز هم‌اکنون بر عهده ساشا پلوتوینوف (Sasha Plotvinov) است و تیم آن شامل ده نفر می‌شود. پلوتوینوف در کارنامه خود فعالیت به‌عنوان مدیرعامل پلتفرم تأمین مالی و ایردراپ تون استار (Tonstarter) را نیز دارد.

تخفیف ویژه امروز :

دوربین لامپی وای فای 3 مگاپیکسل فول اچ دی FULL HD

دوربین لامپی وای فای 3 مگاپیکسل فول اچ دی FULL HD دوربین لامپی ای تی مای تی

حمایت تلگرام و شبکه تون کوین از بازی نات کوین

تا به امروز نشانه‌های مختلفی دیده شده است که احتمال ارتباط نزدیک اعضای Open Builders با تیم تلگرام و تون کوین را تقویت کرده‌اند. علاوه بر اینکه نات کوین به مشترکان پرمیوم تلگرام سکه بیشتری می‌دهد، پاول دورف، بنیانگذار تلگرام، نیز در این بازی فعالیت دارد. همچنین تیم تون کوین تا به امروز مقاله‌های مختلفی را پیرامون نات کوین منتشر کرده‌اند و از این پروژه حمایت رسانه‌ای داشته‌اند.

با این وجود، این اقدامات می‌توانند در راستای حمایت از اکوسیستم وب 3 تلگرام و پیشرفت بلاک چین تون کوین انجام شده باشند و نمی‌توان با قاطعیت گفت که این پروژه توسط اعضای تیم تلگرام یا تون کوین ساخته و عرضه شده است.

نحوه ثبت نام و دریافت سکه در Notcoin

تجربه بازی نات کوین و کسب سکه در آن بسیار آسان است. برای ثبت نام در این بازی کافی است تا یک گوشی هوشمند و حساب تلگرامی داشته باشید تا ربات تلگرامی نات کوین به آدرس https://t.me/notcoin_bot را شروع (Start) کنید. پس از شروع ربات نات کوین، اطلاعاتی کلی پیرامون بازی به شما نمایش داده می‌شود که در انتهای این متن، گزینه Play قرار گرفته است. با انتخاب این گزینه، به محیط بازی وارد می‌شوید.

لیگ‌های بازی

رابط کاربری این بازی ساده و قابل درک است. پس از ورود به محیط نات کوین، در ابتدا موجودی سکه خود را می‌توانید مشاهده کنید که بر اساس آن، سطح لیگ شما مشخص می‌شود. لیگ شما در ابتدا برنز (Bronze) است، اما با داشتن 5 هزار سکه به لیگ سیلور (Silver)، با 200 هزار سکه به لیگ گلد (Gold)، با 2 میلیون سکه به لیگ پلاتینیوم (Platinum) و با 10 میلیون سکه به لیگ دایموند (Diamond) می‌رسید.

محدودیت انرژی (Energy)

برای دریافت سکه و افزایش سطح لیگ راه‌های مختلفی وجود دارد. اولین و ساده‌ترین راه، ضربه زدن بر روی علامت سکه در وسط صفحه است تا به ازای هر کلیک، نات کوین دریافت کنید. البته تعداد کلیک‌های شما بینهایت نیست و محدودیتی به نام انرژی (Energy) در بازی وجود دارد. هر ضربه، میزانی از این انرژی را کم می‌کند و با به پایان رسیدن آن، مجبور هستید تا مدتی را برای پر شدن دوباره آن صبر کنید.

تخفیف ویژه امروز :

ساعت هوشمند مدل HK10 PROMAX Ultra 49mm

hk10promax ای تی مای تی اچ کا 10 پرومکس itmait ارسال رایگان

بوسترها (Boosters)

دو بخش دیگر بازی، Boost و Earn نام دارند که برای افزایش سرعت دریافت سکه نات کوین مورد استفاده قرار می‌گیرند. شما در صفحه Boost می‌توانید تقویت‌کننده‌های مختلفی را مشاهده کنید که با سکه‌هایی که از بازی به دست آورده‌ایدT قابل خریداری و ارتقا هستند.

دو تقویت‌کننده رایگان بازی، Turbo و Full Energy نام دارند. Turbo باعث می‌شود تا در مدت زمان بسیار کوتاه، با هر ضربه سکه‌های بسیار بیشتری دریافت کنید و Full Energy نیز انرژی شما را پر می‌کند.

پس از این دو تقویت‌کننده رایگان، می‌توانید بوستر‌های Tap Bot ،Multitap ،Recharging Speed و Energy Limit را خریداری کنید که هرکدام کاربرد خود را دارند:

  • Tap Bot: همانطور که از نام آن پیداست، این بوستر یک ربات کلیک خودکار است که به شما کمک می‌کند تا هر 12 ساعت یکبار، مقداری سکه دریافت کنید.
  • Multitap: این بوستر باعث می‌شود تا با هر ضربه، سکه بیشتری دریافت کنید. با ارتقای و لول آپ کردن Multitap، سکه دریافتی شما به ازای هر کلیک نیز بیشتر می‌شود.
  • Recharging Speed: این بوستر سرعت پر شدن انرژی شما را افزایش می‌دهد، بنابراین با ارتقای این بوستر می‌توانید سریعتر انرژی خود را پر و سکه استخراج کنید.
  • Energy Limit: محدودیت انرژی شما را افزایش می‌دهد و با ارتقای آن می‌توانید سکه‌های بیشتری به‌دست آورید.

 

کسب درآمد از بخش Earn

در بخش Earn نیز می‌توانید با انجام برخی ماموریت‌ها مانند کسب 1000 نات کوین، سکه‌های بیشتری پاداش بگیرید.

کسب درآمد با دعوت از دوستان

علاوه بر بوستر و ماموریت‌ها، دعوت از دوستان یکی دیگر از راه‌هایی است که می‌توانید به کمک آن سکه دریافت کنید. هم‌اکنون با دعوت از هر دوست به این بازی، شما و کاربر دعوت‌شده 25 هزار سکه دریافت می‌کنید. اگر حساب تلگرام پرمیوم نیز داشته باشید، این میزان به 500 هزار سکه می‌رسد. هم اکنون دعوت از دوستان راه اصلی دریافت سکه بیشتر در بازی Notcoin به‌شمار می‌رود و برخی به این روش، ایردراپ تلگرام یا ایردراپ نات کوین نیز می‌گویند.

ایردراپ تلگرام چیست؟ سیستم دعوت از دوستان نات کوین

ایردراپ تلگرام یا همان ایردراپ Notcoin در واقع به سیستم دعوت از دوستان و کسب پاداش نات کوین اشاره دارد. برای مشارکت در این سیستم و ایردراپ تلگرام، کافی است پس از آغاز بازی، به بخش Fren بروید و لینک دعوت خود را در گروه‌ها و میان اعضای خانواده و آشنایان به اشتراک بگذارید.

هر کاربر دعوت‌شده میزان قابل‌توجهی از سکه نات کوین را به موجودی شما اضافه می‌کند و به همین دلیل، بسیاری در تلاش برای زیرمجموعه‌گیری و دعوت از دوستان خود به تجربه این بازی هستند. هم‌اکنون برخی اشخاص موفق شده‌اند تا با سیستم دعوت از دوستان و مشارکت در ایردراپ تلگرام، از چند صد میلیون تا چندین میلیارد سکه NotCoin دریافت کنند.

تخفیف ویژه امروز :

گلس – محافظ صفحه Samsung سامسونگ

گلس فروشگاه ای تی مای تی محافظ صفحه itmait

مراقب افراد سودجو و کلاهبرداری با اسم افزایش ایردراپ نات کوین باشید

محدودیتی برای دعوت از دوستان و کسب نات کوین در این ایردراپ وجود ندارد و می‌توانید تا زمانی که کاربران با لینک شما بازی را آغاز می‌کنند، پاداش دریافت کنید. این بازی سیستم گروه یا اسکواد (Squad) نیز دارد و با عضویت در یک گروه، می‌توانید در کنار دیگر کاربران به کسب NotCoin بپردازید، امتیاز گروه را بالا ببرید و با دیگر گروه‌ها رقابت کنید.

لازم به ذکر است که طی روز‌های گذشته، با محبوبیت گسترده نات کوین در میان کاربران ایرانی، وعده‌های دروغین و تبلیغات نادرست برای زیرمجموعه‌گیری و کسب سکه بیشتر نیز رواج پیدا کرده است. امروزه برخی افراد برای ترغیب کاربران به عضویت در بازی نات کوین، فرصتی برای کسب سود هنگفت را وعده می‌دهند که فاصله زیادی با واقعیت دارد.

نقاط ضعف و آینده پروژه Notcoin چیست؟

نات کوین هم اکنون تنها یک بازی ساده است. در حالی که بسیاری در شبکه‌های اجتماعی این بازی را فرصتی برای کسب سود معرفی می‌کنند، این پروژه حتی ارز دیجیتال خود را عرضه نکرده است و هم اکنون مشارکت و تجربه این بازی هیچ سود و سرمایه‌ای را به همراه ندارد. در زمان بررسی پتانسیل کسب سود از سکه‌های NotCoin در بلندمدت نیز توجه به برخی موارد مهم است. در صورتی که نات کوین ارز دیجیتال خود را منتشر کند، قیمت این ارز همانند دیگر ارز‌های دیجیتال بازار بر اساس عرضه و تقاضا تعیین خواهد شد. در حال حاضر تنها میزان عرضه این ارز دیجیتال در حال افزایش است و هر فرد جدیدی که این بازی را تجربه و نات کوین استخراج می‌کند، یک عرضه‌کننده احتمالی در زمان لیست شدن آن در صرافی‌ها خواهد بود.

بازی نات کوین گیم پلی چندان پیچیده و جذابی نیز ندارد و ضربه زدن مداوم بر روی صفحه، دیر یا زود خسته‌کننده خواهد شد. بنابراین اکثر بازیکنان تنها با هدف کسب سود و فروش آن در این بازی فعالیت خواهند کرد. همچنین به عنوان یک میم کوین، برای Not Coin کاربرد و هدف خاصی تعریف نشده است. تمام این موارد باعث می‌شود تا تقاضای خرید قابل توجهی برای ارز دیجیتال احتمالی آن در آینده وجود نداشته باشد. در نتیجه، عرضه ارز دیجیتال نات کوین در صرافی‌ها می‌تواند با فروش گسترده کاربران این بازی و همچنین تقاضای کم سرمایه‌گذاران بازار ارز‌های دیجیتال همراه باشد که سقوط شدید قیمتی را به دنبال خواهد داشت. در این شرایط، احتمال کسب سود هنگفت از چنین ارزی بسیار پایین خواهد بود.

البته با توجه به اینکه بازی نات کوین کاملا رایگان است، تجربه آن ضرری ندارد و می‌توانید با صرف زمان اندک و دعوت از دوستان خود، موجودی سکه‌های خود را افزایش دهید. اما مهم است که تصور اشتباه کسب سود آسان با Notcoin را نداشته باشید، زیرا هیچ تضمینی برای کسب سود از سکه‌های این بازی وجود ندارد.

سخن پایانی

با وجود اینکه نات کوین در حال حاضر تنها یک بازی ساده تلگرامی به شمار می‎‌رود، اما موفقیت آن غیرقابل انکار است و این بازی هم اکنون موفق به جذب بیش از 13 میلیون کاربر شده است. علاوه بر اینکه NotCoin به خوبی پتانسیل رشد بازی‌های بلاک چینی را نشان داده است، همچنین می‌تواند به عنوان سکوی پرتابی برای شبکه تون کوین عمل کند تا علاوه بر افزایش قیمت تون (TON)، پروژه‌های بیشتری در این شبکه عرضه شوند.

با وجود اینکه این بازی در آینده ممکن است به یک پروژه پیچیده و جذاب در بازار ارز‌های دیجیتال تبدیل شود، اما این احتمال نیز وجود دارد که به‌عنوان یک شت کوین جدید تلگرام، به سرعت از یاد‌ها فراموش شود و سودی برای بازیکنان خود به‌همراه نداشته باشد. در حال حاضر حتی تضمینی برای ساخت توکن دیجیتالی نات کوین نیز وجود ندارد و برنامه‌ای برای انتشار این ارز دیجیتال اعلام نشده است. بنابراین مهم است که به این موارد توجه داشته باشید و از صرف زمان بیش از حد در نات کوین یا پرداخت پول واقعی برای افزایش سکه‌های خود پرهیز نمایید.

بیشتر بخوانید : مجله اینترنتی ای تی مای تی

هشدار اپل : از شارژر و کابل غیررسمی استفاده نکنید

همکاری آنر و پورشه دیزاین

خبر خوب برای علاقه‌مندان به گلکسی S24 Ultra سامسونگ

تاریخ معرفی ردمی نوت ۱۳ گلوبال شیائومی

تولید باتری آیفون ۱۶

نظر یادتون نره