آموزش کامل همستر کامبت ۲۴ خرداد

کدخبر: 17048
تیم ایتی مایتی - در این مطلب به بررسی همستر کامبت می‌پردازیم و راه‌های کسب درآمد با آن را شرح می‌دهیم.
آموزش کامل همستر کامبت ۲۴ خرداد

تیم ایتی مایتی – در این مطلب به بررسی همستر کامبت می‌پردازیم و راه‌های کسب درآمد با آن را شرح می‌دهیم.

بازی‌های کریپتویی پلتفرم تلگرام جدیدترین نمونه محبوب ارزهای دیجیتال هستند که در ایران هم با استقبال بالایی روبرو شده‌اند. شاید بتوان محبوب‌ترین بازی کریپتویی این روزها را همستر کامبت (Hamster Kombat) دانست؛ بازی‌ای که با فعالیت در آن می‌توان به جمع‌آوری سکه پرداخت. نحوه فعالیت در این بازی ساده است و تنها با لمس صفحه لمسی تلفن‌همراه خود سکه دریافت خواهید کرد. علاوه‌بر این روش، می‌توانید کارت خریداری کنید تا به‌صورت خودکار به دارایی شما افزوده شود.

اداپتور – شارژر دیواری ایفون اصلی مدل 20 وات B/A

شارژراصلی ایفون itmait ای تی مای تی ارسال رایگان

در این مطلب قصد داریم به معرفی همستر کامبت بپردازیم و سپس اطلاعات مختلفی درباره آن ارایه کنیم؛ از جمله کمبوهای روزانه و کد مورس هر روز.

همه چیز در مورد همستر کامبت

همستر کامبت ایکس بامزه با سکه در دست

همستر کامبت چیست؟

پروژه همستر کامبت یک بازی تلگرامی است. این بازی ابتدا در ماه مارس روی تلگرام منتشر شد و سپس با گذشت زمان شاهد پیشرفت این بازی بودیم و ویژگی‌های جدیدی به آن اضافه شدند. روش کسب درآمد در این بازی ساده است: ابتدا با لمس صفحه می‌توانید درآمدزایی کنید و سپس کارت‌هایی وجود دارند که با خرید و ارتقای آن‌ها درآمد کسب خواهید کرد. سپس احتمالا می‌توان این دارایی را ایر دراپ کرد و به پول واقعی تبدیل کرد. این ایر دراپ یعنی تبدیل سکه و دارایی کاربر به پول واقعی با نرخ تعیین شده توسط سازندگان.

با اینکه پیش‌خرید این ارز به‌طور محدود شروع شده است اما هنوز قیمت رسمی آن مشخص نیست. ایر دراپ این بازی تنها محدودبه سکه‌های کاربران نیست و پارامترهای دیگری ازجمله نرخ درآمد برساعت در آن موثر هستند. قرار است این پارامترها بعدا توسط سازندگان این بازی اعلام شوند. طبق اعلام این سازندگان همستر کامبت تاکنون موفق‌به جذب بیش‌از صد میلیون کاربر در سراسر جهان شده است. توکن همستر کامبت براساس بلاک چین تان (مخفف Telegram Open Network) بنا شده است.

آموزش صفر تا صد همستر کامبت

برای شروع کار، ابتدا باید ربات همستر کامبت را در تلگرام اجرا کنید. توجه کنید که باید در تلگرام حساب کاربری داشته باشید تا بتوانید از این بات استفاده کنید. پس از ورود به این ربات، متن اولیه خوش‌آمدگویی و شروع بازی به کاربر نشان داده می‌شود. با لمس گزینه شروع (Start) به صفحه‌ بازی منتقل خواهید شد. در منوی بازی چند گزینه وجود دارند که به‌صورت مختصر هرکدام را شرح خواهیم داد.

بخش Exchange

این بخش اولیه و اصلی همستر کامبت است که در مرکز آن یک همستر درون سکه‌ای دیده می‌شود. با هر بار لمس این سکه، سکه‌های مجازی دریافت خواهید کرد. البته در پایین این بخش نوار انرژی هم وجود دارد که میزان انرژی شما برای لمس کردن را نشان می‌دهد. این انرژی با گذشت زمان تمام می‌شود و برای پر شدن دوباره آن باید مقداری صبر کنید. همچنین با ارتقای سطح شما، میزان سکه دریافتی با هر لمس و نوار انرژی شما افزایش خواهند یافت.

بخش Exchange بازی همستر کامبت آموزش کامل همستر کامبت ۲۴ خرداد ایتی مایتی

در بخش پایین راست صفحه هم عبارت Boost به چشم می‌خورد که با لمس آن به صفحه دیگری هدایت خواهید شد. در این صفحه می‌توانید بوسترهای روزانه رایگان دریافت کنید یا با پرداخت مقداری سکه، محدودیت انرژی خود و میزان سکه دریافتی را افزایش دهید. چنین اقداماتی برای شروع کار مناسب هستند، اما با گذشت زمان بهتر است به‌جای دریافت سکه با لمس همستر، روی کارت‌های خود برای کسب درآمد خودکار تمرکز کنید.

بخش Booster بازی همستر کامبت آموزش کامل همستر کامبت ۲۴ خرداد ایتی مایتی

بخش Mine

دومین بخش بازی همستر کامبت ماین است. در این بخش می‌توانید کارت‌های مختلف خریداری کنید که هرکدام مقداری سکه برای شما استخراج خواهند کرد. هر کارت به‎‌طور ساعتی مقداری درآمد برای شما کسب خواهد کرد. با ارتقای سطح کارت، میزان درآمد کسب‌شده هم بیشتر خواهد شد. همچنین پس‌از ارتقای برخی کارت‌ها به‌ویژه کارت‌های بخش Specials باید مدتی صبر کنید تا دوباره بتوانید سطح آنها را افزایش دهید.

بخش Mine بازی همستر کامبت آموزش کامل همستر کامبت ۲۴ خرداد ایتی مایتی

میزان سکه پرداختی کاربر برای ارتقای کارت‌ها در سطوح بالاتر به‌شکل تصاعدی افزایش خواهد یافت. بهتر است کارت‌های مختلف را به میزان تقریبا یکسان و براساس دارایی سکه خود افزایش دهید؛ به‌خصوص اگر قصد دریافت سکه‌ از طریق کمبوهای روزانه را داشته باشید. برای مثال، موقعیتی را در نظر بگیرید که سطح یک کارت شما به‌حدی بالا رفته است که برای ارتقای آن به چند میلیون سکه نیاز داشته باشید. اگر این کارت جزو کمبوهای روزانه باشد و ذخیره دارایی شما کمتر از یک میلیون است، برای دریافت جایزه کمبو روزانه با مشکل مواجه خواهید شد.

نمونه یکی از کارت‌های بازی همستر کامبت آموزش کامل همستر کامبت ۲۴ خرداد ایتی مایتی

بخش Friends

این بخش تعداد دوستان دعوت‌شده با لینک شما را نشان می‌دهد. به‌ازای دعوت هر دوست، هم شما و هم آن فرد ۵هزار سکه دریافت خواهید کرد. اگر مشترک تلگرام پرمیوم باشید، این میزان به ۲۵هزار سکه افزایش خواهد یافت. این دعوت از آنجایی اهمیت دارد که برخی کارت‌های بخش Mine مخصوصا در بخش Specials تنها با دعوت تعدادی‌از دوستان قابل دسترسی هستند.

بخش Earn

در این بخش می‌توانید با انجام پاره‌ای از فعالیت‌ها خارج‌از دامنه بازی سکه کسب کنید. همچنین بخش جایزه روزانه هم وجود دارد که با هر بار ورود به بازی در هر روز مقداری سکه دریافت خواهید کرد. استمرار در این بخش اهمیت دارد؛ زیرا در روز دهم تنها با ورود به بازی و رفتن به این بخش ۵ میلیون سکه دریافت خواهید کرد.

بخش Earn بازی همستر کامبت آموزش کامل همستر کامبت ۲۴ خرداد ایتی مایتی

دیگر جوایز قابل کسب در این بخش شامل مشاهده ویدیوها در یوتیوب، سابسکرایت کردن در یوتیوب همستر کامبت، فالو کردن اکانت ایکس این بازی، جوین شدن در کانال تلگرام همستر کامبت و دیگر موارد است.

بخش Airdrop

پنجمین و آخرین بخش همستر کامبت، ایر دراپ است. در این بخش می‌توانید با متصل کردن والت مجازی TON خود سکه‌های دریافتی را به پول تبدیل کنید. البته این بخش هنوز قابل تکمیل است و همچنان قابلیت خریدوفروش سکه‌های همستر فعال نشده است؛ بنابراین بهتر است مدتی صبر کنید تا جزئیات بیشتری از این اقدام مشخص شوند.

بخش Airdrop بازی همستر کامبت آموزش کامل همستر کامبت ۲۴ خرداد ایتی مایتی

چطور در همستر کامبت سکه بیش‌تری به دست بیاوریم؟

همانطور که در توضیحات بخش آموزش همستر کامبت گفته شد، راه‌های متفاوتی برای کسب درآمد در این بازی وجود دارند. به‌صورت مختصر، با دعوت از دوستان خود می‌توانید سکه جمع‌آوری کنید. دیگر روش کسب درآمد، لمس سکه همستر است که با هر بار لمس صفحه، مقداری سکه به حساب شما اضافه خواهد شد. راه بعدی، خرید کارت‌های استخراجی است که با گذشت زمان برای شما سکه جمع خواهند کرد.

آخرین راه هم وارد کردن کد مورس و کمبوهای روزانه همستر کامبت است. این بازی هر روز کد مورس مخصوصی دارد که با وارد کردن آن، یک میلیون سکه دریافت خواهید کرد. کمبوهای روزانه هم سه کارت از بخش استخراج هستند که با خرید یا ارتقای آن کارت‌ها، پنج میلیون سکه روزانه دریافت خواهید کرد.

یک میلیون سکه رایگان همستر با کد مورس

این ویژگی هفته گذشته به بازی کریپتویی همستر کامبت اضافه شد و طی آن، با وارد کردن کد مورس هر روز می‌توانید یک میلیون سکه دریافت کنید. برای وارد کردن کد مورس، ابتدا وارد صفحه Exchange بازی شوید. از اینجا، سه بار عبارت Earn per tap را لمس کنید تا وارد بخش رمزگشایی کد مورس شوید.

بخش رمزگشایی کد مورس بازی همستر کامبت آموزش کامل همستر کامبت ۲۴ خرداد ایتی مایتی

با این کار، پیش‌زمینه سکه همستر شما قرمز خواهد شد و عبارت Daily Cipher هم به چشم می‌خورد. با هر با لمس صفحه، شاهد نمایان شدن یک نقطه یا خط خواهید بود که درواقع علائم کد مورس هستند. برای وارد کردن علامت نقطه باید صفحه را لمس کنید و برای خط هم باید مدتی طولانی‌تر صفحه را لمس کنید.

توجه داشته باشید که نباید فاصله بین وارد کردن کدها طولانی شود یا کدی را به اشتباه وارد کنید، در غیر این‌صورت باید دوباره از اول کد را وارد کنید. بعداز هر بار وارد کردن یک حرف به شکل صحیح، آن حرف در میانه عبارت Daily Cipher وارد خواهد شد. درنهایت با تکمیل کردن عبارت هر روز، یک میلیون سکه دریافت خواهید کرد.

کد مورس امروز ۲۵ خرداد

کد مورس هر شب ساعت ۲۲:۳۰ به وقت ایران تغییر می‌کند. کد مورس کنونی همستر کامبت عبارت Defi است. برای وارد کردن این کد مورس به روش زیر عمل کنید:

  • D: خط خط
  • E: نطقه
  • F: نقطه نقطه خط نقطه
  • I: نقطه نقطه

۵ میلیون سکه رایگان همستر کامبت با دیلی کمبو

دیلی کمبو راهی برای کسب درآمد سریع و آسان در بازی همستر کامبت است. برای دسترسی به این کارت‌ها، باید به بخش Mine بازی مراجعه کنید و سپس سه کارت هر روز را خریداری کنید یا ارتقا دهید. پس‌از انجام این کار، پنج میلیون سکه دریافت خواهید کرد. شما می‌توانید کارت‌های روزانه دیلی کمبو را هر روز در زومجی بخوانید.

یک نمونه از دیلی کمبو بازی همستر کامبت آموزش کامل همستر کامبت ۲۴ خرداد ایتی مایتی

کارت های امروز همستر – ۲۵ خرداد

هر روز تا ساعت ۱۵:۳۰ به وقت ایران فرصت دارید کارت‌های روزانه را وارد کنید. کارت‌های دیلی کمبو سه کارت موردنیاز برای دریافت پنج میلیون سکه امروز به شرح زیر هستند:

  • GameFi Tokens از بخش Markets
  • Margin Trading x30 از بخش Markets
  • Trading Bots از بخش Markets

دیلی کملو ۲۵ خرداد همستر آموزش کامل همستر کامبت ۲۴ خرداد ایتی مایتی


پرسش‌های متداول

۱- چطور همستر کامبت را شروع کنیم؟

برای شروع همستر کامبت ایکس باید وارد ربات تلگرام آن شوید که آموزش این کار و روش‌های کسب سکه بیش‌تر در مقاله زومجی نوشته شده است.

۲- چطور سکه رایگان همستر کامبت بگیریم؟

برای دریافت سکه رایگان باید از دیلی کمبو و کد مورس استفاده کنید. این کدها و کارت‌ها هر روز در زومجی منتشر می‌شود.

آموزش کامل همستر کامبت ۲۴ خرداد

نظر یادتون نره