آپدیت جدید واتساپ با طراحی متفاوت

کدخبر: 15304
تیم ایتی مایتی - طراحی جدید بخش ناوبری واتساپ حالا به‌صورت عمومی در دسترس کاربران اندروید قرار دارد. نوار ناوبری جدید واتساپ از همین‌حالا به‌طور رسمی دردسترس کاربران اندرویدی این پیام‌رسان قرار دارد. حساب رسمی واتساپ در ایکس (توییتر سابق) تأیید کرد ظاهر جدید بخش ناوبری جایگزین نسخه‌ی قدیمی شده است و شامل چهار تب Chats و Updates و Communities و Calls می‌شود.
آپدیت جدید واتساپ با طراحی متفاوت

تیم ایتی مایتی – طراحی جدید بخش ناوبری واتساپ حالا به‌صورت عمومی در دسترس کاربران اندروید قرار دارد.

نوار ناوبری جدید واتساپ از همین‌حالا به‌طور رسمی دردسترس کاربران اندرویدی این پیام‌رسان قرار دارد. حساب رسمی واتساپ در ایکس (توییتر سابق) تأیید کرد ظاهر جدید بخش ناوبری جایگزین نسخه‌ی قدیمی شده است و شامل چهار تب Chats و Updates و Communities و Calls می‌شود.

دوربین بیبی کم وای فای 2 مگاپیکسل فول اچ دی FULL HD

دوربین بیبی کم وای فای 2 مگاپیکسل فول اچ دی FULL HD itmait ارسال رایگانبیبی کم ای تی مای تی

تغییر ظاهری جدید واتساپ طی ماه‌های اخیر به‌طور پراکنده دردسترس برخی کاربران نسخه‌ی بتا قرار گرفته بود. طراحی جدید بخش ناوبری واتساپ از مدتی قبل در نسخه‌ی مخصوص گوشی آیفون دردسترس بوده است. البته ترتیب تب‌ها در سیستم‌عامل iOS کمی با اندروید تفاوت دارد.

واتساپ می‌گوید نوار ناوبری جدید به انگشت دست کاربر نزدیک‌تر و دسترسی به آن‌ آسان‌تر است. این آپدیت با زبان طراحی Material 3.0 سازگاری بیشتری دارد و در دستگاه‌هایی مثل گوشی‌ گوگل پیکسل که از زبان Material You استفاده می‌کنند، عالی به‌نظر می‌رسد.

با توجه‌ به افزایش ابعاد گوشی‌های هوشمند امروزی، نسخه‌ی جدید واتساپ می‌تواند دسترسی به بخش‌های مختلف را آسان‌تر کند. اگر از این پیام‌رسان استفاده می‌کنید با آپدیت آن می‌توانید از ظاهر جدید لذت ببرید.