اطلاعیه بانک مرکزی سوییس در خصوص بیت کوین

کدخبر: 17263
تیم ایتی مایتی - همانطور که می دانید ارزهای دیجیتال به علت متمرکز نبودن قابلیت کنترل ندارند. این موضوع برای بخش اعظم بانک ها و دولت ها و فعالان سنتی بازارهای مالی قابل پذیرش نیست. در همین رابطه روز گذشته در نشست سالانه بانک مرکزی سوییس در پاسخ به سوالی در رابطه با نگه داری بیت کوین به عنوان پشتوانه برای بانک صحبت کرده است.
اطلاعیه بانک مرکزی سوییس در خصوص بیت کوین

تیم ایتی مایتی – همانطور که می دانید ارزهای دیجیتال به علت متمرکز نبودن قابلیت کنترل ندارند. این موضوع برای بخش اعظم بانک ها و دولت ها و فعالان سنتی بازارهای مالی قابل پذیرش نیست. در همین رابطه روز گذشته در نشست سالانه بانک مرکزی سوییس در پاسخ به سوالی در رابطه با نگه داری بیت کوین به عنوان پشتوانه برای بانک صحبت کرده است.

آقای ، توماس جردن ریاست این بنگاه اقتصادی سوییسی این چنین پاسخ داد: به اعتقاد ما، ذخایر ارزی باید نقد شونده، پایدار و قابل خرید و فروش باشند. او در ادامه افزود: بیت کوین چنین چیزی نیست. ما هنوز به نتیجه نرسیده ایم که آیا می توان از بیت کوین استفاده کرد یا آن را به طور کلی رد کرد. اما باید این واقعیت را مطرح کرد که نگه داری بیت کوین منافع بانک را به خطر می اندازد. بانک مرکزی سوییس در حال حاضر چنین تصمیمی نداریم.

تخفیف ویژه امروز :

اداپتور – شارژر دیواری ایفون اصلی مدل 20 وات B/A

این در حالیست که چندی پیش در اخبار داشتیم که عده ای از مردم سوییس پیشنهاد تغییر قانون اساسی این کشور را ارائه داده اند. طبق این درخواست بانک مرکزی این کشور را ملزم به نگهداری بیت کوین در کنار طلا در ذخایر ارزی خود خواهد بود. موضوعی که تاکنون با واکنش مثبتی از سوی سیاستمداران و اقتصاد دانان سوییس روبرو نشده است.

اطلاعیه بانک مرکزی سوییس در خصوص بیت کوین

نظر یادتون نره