اعطای سهام 10 میلیون تومانی به هر خانوار ایرانی

کدخبر: 17902
تیم ایتی مایتی - نگاه روندی این مزیت را دارد که تاثیر اقتصاد بر سایر موضوعات جامعه ایرانی و تاثیر گرفتن اقتصاد از آنها را بتوانیم در یک مجموعه تجزیه و تحلیل کنیم و همچنین پاسخ به چراهای وضعیت کنونی اقتصادی داشته باشیم. اکنونِ اقتصاد ما محصول تلاش ها و تصمیم گیری ها در دهه های گذشته است. امسال در این پروژه سال های 1394،1384،1374،1364،1354 از هر دهه انتخاب شده است.
اعطای سهام 10 میلیون تومانی به هر خانوار ایرانی

تیم ایتی مایتی – نگاه روندی این مزیت را دارد که تاثیر اقتصاد بر سایر موضوعات جامعه ایرانی و تاثیر گرفتن اقتصاد از آنها را بتوانیم در یک مجموعه تجزیه و تحلیل کنیم و همچنین پاسخ به چراهای وضعیت کنونی اقتصادی داشته باشیم. اکنونِ اقتصاد ما محصول تلاش ها و تصمیم گیری ها در دهه های گذشته است. امسال در این پروژه سال های 1394،1384،1374،1364،1354 از هر دهه انتخاب شده است.

چهارم تیر 1354؛ ساخت یک پالایشگاه در کاستاریکا با هزینه ایران

کوانزالو فاسیو، وزیر خارجه کاستاریکا در بازگشت از سفر به ایران اعلام کرد دولت ایران موافقت کرده است هزینه ایجاد یک پالایشگاه نفتی در کاستاریکا و نیز اجرای برنامه بهبود صناعت نیشکر این کشور را تامین کند.

فاسیو دیروز از یک سفر دو هفته‌ای به اروپا و آسیا که ایران را نیز شامل می‌شد به کشورش بازگشت. وی گفت: وام ایران براساس وام‌های دولتی است، اما میزان آن را فاش نکرد.

تخفیف ویژه امروز :

قاب – کاور Prada diamond پرادا دیاموند سامسونگ اس 21 اف ای samsung s21fe

قیمت گاز مایع برای اتومبیل‌ها لیتری 5/4 ریال تعیین شد

سرپرست اداره کل بررسی طرح‌های شرکت ملی گاز گفت: قیمت هر لیتر گاز مایع برای اتومبیل‌ها 5/4 ریال تعیین شده است.

این قیمت کمتر از قیمت یک لیتر بنزین است. گاز مایع به زودی در چهار نقطه نزدیک به خطوط و لوله‌های گاز در میدان شهیاد، تهرانپارس، جاده آرامگاه و سه راه آذری احداث می‌گردد و اتومبیل‌های گازسوز می‌توانند گاز را از این جایگاه‌ها تامین کنند. هم‌اکنون برنامه‌ای اجرا می‌شود که با خاتمه یافتن آن سوخت دو هزار اتومبیل مبدل به گاز خواهد شد.

وی که در سازمان دفاع نیز نظامی سخن می‌گفت، اضافه کرد در خلیج‌فارس چهار منبع عظیم گاز کشف شده است که هم‌اکنون مشغول برآورد ذخایر آنها هستیم. اگر ذخایر تخمینی فعلی این چهار منبع ثابت شود ایران مقام اول را از لحاظ میزان ذخایر گاز در جهان احراز خواهد کرد.

صادرات نفت ایران به پاکستان دو برابر می‌شود

یک هیات بلندپایه بازرگانی پاکستان به سرپرستی وزیر بازرگانی، نفت و منابع طبیعی این کشور هفته آینده از جمهوری اسلامی ایران دیدن می‌کنند.

میر محمود موسوی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در پاکستان دیروز پس از ملاقات با «تسلیم سیف‌الله» وزیر بازرگانی، نفت و منابع طبیعی گفت: هیات عالی‌رتبه پاکستان در سفر سه روزه به ایران پیرامون افزایش خرید نفت و گسترش مبادلات بازرگانی با مقامات سیاسی و اقتصادی جمهوری اسلامی ایران دیدارهایی خواهند داشت. به موجب گزارش محافل اقتصادی، پاکستان در نظر دارد خرید نفت خود را از جمهوری اسلامی ایران را به دو برابر ایران افزایش می‌دهد که در این صورت میزان واردات نفت پاکستان از ایران 20 هزار بشکه در روز افزایش خواهد یافت.

چهارم تیر 1374؛ اعلام مقررات ورود و خروج ارز از سوی مسافران

مقررات ورود و خروج توسط توریست و مسافر از سوی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران اعلام شد.

ورود ارز به کشور توسط توریست به هر میزان آزاد بوده و در هنگام ورود لازم است میزان آن در گذرنامه و یا اظهارنامه‌های مربوطه که قبلا در اختیار گمرک کشور قرار گرفته است، قید شود. این امر در فرودگاه مهرآباد تهران، استثنائا توسط شعبه بانک ملی مستقر در فرودگاه صورت می‌گیرد.

بر پایه این گزارش، خروج ارز توسط توریست یا مسافر، در صورت تایید توسط بانک ملی ایران یا گمرک ورودی، حداکثر به هر میزانی که در گذرنامه یا اظهارنامه قید شده، آزاد است.

چهارم تیر 1384؛ جزئیات اعطای سهام 10 میلیون تومانی به هر خانوار ایرانی

دبیرکل بورس اوراق بهادار تهران جزئیات طرح اعطای سهام 10 میلیون تومانی به 14 میلیون خانوار ایرانی را تشریح کرد.

محمد عبده تبریزی گفت: این طرح نسبتا قدیمی است، اما در چند ماه گذشته به ویژه در چند هفته اخیر درباره آن بحث‌های جدی‌تری مطرح شد.

وی تصریح کرد: خصوصی‌سازی برای فقرزدایی و رفع مشکلات معیشتی از نتایج حاصل از اجرای این طرح خواهد بود.

وی در تشریح نحوه توزیع این سهام گفت: 14 میلیون خانوار ایرانی 10 میلیون تومان از دارایی‌های دولت را از طریق سهام در اختیار می‌گیرد. دبیرکل بورس درخصوص چگونگی پرداخت بهای سهام تعلق گرفته به خانوارها گفت: این مبلغ از محل سود حاصل از آنها سهام پرداخت می‌شود.

وی افزود: هشت میلیون از این خانوارها که بضاعت مالی کمتری دارند بدون پرداخت وجهی این سهام به آنها اعطا می‌شود. اما 6 میلیون خانوار دیگر که توان مالی بیشتری دارند باید بین 20 تا 40 درصد این سهام را به صورت نقدی پرداخت کنند. دبیرکل بورس اوراق بهادار تهران افزود: ارزش این سهام در طول زمان بالا خواهد رفت و براساس پیش‌بینی ارزشی آن در طول پنج سال به حدود 27 میلیون تومان افزایش می‌یابد.

قرارداد 4/2 میلیارد دلاری احداث پالایشگاه بید بلند امضا شد

قرارداد احداث پالایشگاه گاز بیدبلند 2 و خطوط و تاسیسات ذخیره‌سازی ماهشهر به امضا رسید.

قرارداد احداث پالایشگاه گاز بیدبلند 2 پنجشنبه شب توسط مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران و مسوولان کنسرسیوم شرکت‌های کاستن از انگلیس، در قادوز از اسپانیا و شرکت‌های سازه و جهان پارس از ایران امضا شد. همچنین قرارداد خطوط لوله و تاسیسات ذخیره‌سازی ماهشهر بیبن شرکت ملی گاز ایران و شرکت‌های «سی‌سی‌سی» از یونان و «تهران جنوب» از ایران به امضا رسید.

براساس این قرارداد عملیات احداث پالایشگاه گاز بیدبلند 2 که در 15 کیلومتری جنوب شرقی روستای آبکنار شهرستان بهبهان واقع شده است در مدت 43 ماه به پایان خواهد رسید.

پالایشگاه گاز بیدبلند 2 برای تولید روزانه 56 میلیون متر مکعب گاز و مایعات گازی احداث خواهد شد و هزینه این طرح همراه با خطوط لوله و مخازن ذخیره‌سازی ماهشهر حدود دو میلیارد و 400 میلیون دلار برآورد شده است.

اعطای سهام 10 میلیون تومانی به هر خانوار ایرانی

نظر یادتون نره

اخبار مرتبط