اعطای منشی خصوصی مخفی تلگرام به همه اعضا

کدخبر: 14953
تیم ایتی مایتی – پاول دوروف مدیر عامل تلگرام به صورت رسمی اعلام کرد که این هفته اولین سری از قابلیت‌های حساب تجاری تلگرام یا Telegram Business در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. یکی از قابلیت‌های این حساب، چت بات اختصاصی هوش مصنوعی با نام منشی مخفی است که می‌تواند بر اساس سوالات کاربران به آنها پاسخ‌هایی که شما می‌خواهید را بدهد.
اعطای منشی خصوصی مخفی تلگرام به همه اعضا

تیم ایتی مایتی – پاول دوروف مدیر عامل تلگرام به صورت رسمی اعلام کرد که این هفته اولین سری از قابلیت‌های حساب تجاری تلگرام یا Telegram Business در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

یکی از قابلیت‌های این حساب، چت بات اختصاصی هوش مصنوعی با نام منشی مخفی است که می‌تواند بر اساس سوالات کاربران به آنها پاسخ‌هایی که شما می‌خواهید را بدهد.

به عقیده بسیاری از کاربران، تلگرام پیشرفته‌ترین و کامل‌ترین پیام‌رسان در بین همه رقباست که انبوه قابلیت‌های ارتباطی آن باعث شود به انتخاب اول میلیون‌ها کاربر تبدیل شود. اما یکی از نقاطی که شاید تا به حال کمتر مورد توجه توسعه‌دهندگان این پیام‌رسان قرار گرفته، امکانات آن برای کسب و کارهاست؛ جایی که رقیب شماره یک تلگرام یعنی واتساپ عملکرد بسیار خوبی در آن داشته است.

قابلیت‌های پایه تلگرام بیزینس یا تجاری

در همین زمینه  پاول دوروف موسس و مدیر عامل تلگرام در کانال شخصی خود در این پیام‌رسان اعلام کرد که برنامه‌های گسترده‌ای برای توسعه قابلیت‌های تلگرام برای کسب و کارها دارد. دوروف در کانال خود گفته است:

این هفته اولین دسته از ویژگی های کسب و کار تلگرام را راه اندازی کردیم. کاربران هم اکنون می‌توانند حساب های شخصی تلگرام خود را به حساب های تجاری تبدیل کنند. در نتیجه، آن‌ها می‌توانند مکان و ساعات کاری (کسب و کار) خود را به بخش مشخصات خود اضافه کنند، چت‌ها را با برچسب‌های رنگی سازماندهی کنند، از پیام‌های خوشامدگویی/خارج از خانه و میانبرهای خودکار برای پاسخ‌های سریع استفاده کنند.
این تازه شروع است؛ ما در این ماه ویژگی‌های تجاری تلگرام بیشتری را ارائه خواهیم کرد. یکی از این ویژگی ها نحوه تعامل افراد با چت بات ها را متحول خواهد کرد. حساب‌های تجاری تلگرام می‌توانند به‌طور یکپارچه چت‌بات‌ها را به‌عنوان منشی مخفی خود اضافه کنند تا به همه یا برخی چت‌ها پاسخ دهند. با هوش مصنوعی، این چت ربات‌ها می‌توانند اتوماسیون خدمات مشتری را به سطح کاملاً جدیدی برسانند.
Bot API های جدید برای توسعه دهندگان اواخر این ماه و همه به صورت رایگان در دسترس خواهند بود. با ما همراه باشید؛ این فصل اتفاقات هیجان انگیزتری برای کسب و کارها و توسعه دهندگان در تلگرام در راه است.

با توجه به این بیانیه کاربران اکنون می‌توانند حساب های شخصی تلگرام خود را به حساب های تجاری تبدیل کنند که ویژگی های بیشتری نیز اواخر همین ماه در اختیار آنها قرار خواهد گرفت. حساب‌های تجاری تلگرام به‌طور یکپارچه چت‌بات‌های هوش مصنوعی را به‌عنوان منشی‌های نامرئی ادغام می‌کنند و به همه یا محتوای انتخابی پیام‌های مشتریان پاسخ می‌دهند. ظاهراً API جدید و رایگان ربات نیز برای توسعه دهندگان اواخر این ماه منتشر خواهد شد.

تلگرام از این چت بات به عنوان یک ویژگی انقلابی و نوآورانه یاد می‌کند که قرار است تجربه کاربری را به سطح جدیدی برساند و بازار پیام رسان ها را تغییر دهد. دوروف و تیم تحت مدیریت او امیدوار است که با این چت بات، بتواند نیازها و انتظارات کاربران خود را برآورده کند و با رقبای خود مانند واتس اپ، سیگنال، ایسنتاگرام و غیره رقابت کند.

پیام‌رسان تلگرام در حال حاضر بیش از ۸۰۰ میلیون کاربر فعال دارد و در بیش از ۲۰۰ کشور در جهان مورد استفاده قرار می‌گیرد. تلگرام یک شرکت مستقل و غیر انتفاعی است که از هیچ گونه تبلیغات یا هزینه ای برای کاربران خود دریافت نمی کند و منبع درآمد آن از حساب‌های پرمیوم، حمایت و کمک مالی کاربران و سرمایه گذاران خود برای ادامه فعالیت خود بهره می‌برد.

اعطای منشی خصوصی مخفی تلگرام به همه اعضا