افزایش قیمت بازی ها

کدخبر: 16437
تیم ایتی مایتی - به‌گفته مدیرعامل گروه امبریسر، گفتگوهایی برای افزایش قیمت بعضی بازی‌ها تا بیشتر از ۷۰ دلار در حال انجام است.
افزایش قیمت بازی ها

تیم ایتی مایتی – به‌گفته مدیرعامل گروه امبریسر، گفتگوهایی برای افزایش قیمت بعضی بازی‌ها تا بیشتر از ۷۰ دلار در حال انجام است.

بااینکه در سال‌های قبل‌تر بازی‌های ویدیویی با برچسب ۶۰ دلاری و کمتر عرضه می‌شدند، درنهایت شرکت‌های ناشر تصمیم گرفتند قیمت بازی‌های AAA خود را تا ۷۰ دلار افزایش دهند و آن را تبدیل به قیمتی پایه کنند. از آن زمان بااینکه برخی بازی‌های AAA در توجیه قیمت ۷۰ دلاری خود موفق بودند، اما سایر بازی‌ها ازجمله Skull and Bones نتوانستند انتظارها را برآورده سازند.

بند سیلیکونی اپل واچ سایز 42/44/45/49

بند سیلیکونی اپل واچ سایز 38-40-41 ایتی مایتی بند سیلیکونی اپل واچ سایز 42/44/45/49

بااین‌حال ممکن است افزایش قیمت دیگری در راه باشد. لارس وینگفورز، مدیرعامل Embracer در جدیدترین مصاحبه خود فاش کرد احتمال افزایش قیمت بازی‌ها تا بیش‌ از ۷۰ دلار وجود دارد. بااین‌حال به‌نظر می‌رسد این افزایش قیمت احتمالی برای تمام بازی‌ها در نظر گرفته نمی‌شود؛ چراکه وینگفورز اعتقاد دارد تنها بعضی از بازی‌ها هستند که براساس محتوای گسترده‌تر خود می‌توانند برچسب قیمت گران‌تری دریافت کنند.

لارا کرافت در بازی Shadow of the Tomb Raider افزایش قیمت بازی ها ایتی مایتی

مدیرعامل امبریسر در ادامه خاطرنشان کرد این شرکت درحال بررسی و گفت‌وگو درباره افزایش قیمت بازی‌ها در آینده است. وینگفورز اعتقاد دارد بااینکه افزایش قیمت بازی‌ها غیرممکن نخواهد بود، اما هنوز شرکتی آن را امتحان نکرده است. علاوه‌براین وینگفورز خاطرنشان کرد چنانچه این طرح عملی شود و عده‌ای آن را امتحان کنند، می‌توانیم شاهد عرضه محصولات بیشتری با قیمت مشابه به بازار باشیم.

این گفته وینگفورز در گذشته رخ داده است. شرکت سونی در میان اولین شرکت‌هایی بود که اعلام کرد بازی‌های AAA خود را با قیمت ۷۰ دلار عرضه می‌کند و در ادامه شاهد بودیم ناشران دیگر ازجمله نینتندو و کپکام از این رویه پیروی کردند تا برچسب قیمتی ۷۰ دلار به یک استاندارد تبدیل شود. وینگفورز در پایان تاکید کرد امبریسر درحال‌حاضر برنامه‌ای برای افزایش قیمت ندارد و ایده افزایش قیمت در حد بررسی و گفت‌وگو است.

افزایش قیمت بازی ها

نظر یادتون نره