اموزش تپ‌سواپ یک بازی دیگر با آینده ای روشن

کدخبر: 17126
تیم ایتی مایتی - با پیشرفت تکنولوژی و افزایش محبوبیت ارزهای دیجیتال، بازی‌های کریپتویی به‌عنوان یک راه جدید برای کسب درآمد مطرح شده‌اند. یکی از این بازی‌ها که به‌تازگی توجه زیادی را به خود جلب کرده، تپ‌سواپ است. این بازی که در تلگرام اجرا می‌شود، به کاربران امکان می‌دهد با انجام بازی‌های ساده و تفریحی، توکن‌های دیجیتال کسب کنند.
اموزش تپ‌سواپ یک بازی دیگر با آینده ای روشن

تیم ایتی مایتی – با پیشرفت تکنولوژی و افزایش محبوبیت ارزهای دیجیتال، بازی‌های کریپتویی به‌عنوان یک راه جدید برای کسب درآمد مطرح شده‌اند. یکی از این بازی‌ها که به‌تازگی توجه زیادی را به خود جلب کرده، تپ‌سواپ است. این بازی که در تلگرام اجرا می‌شود، به کاربران امکان می‌دهد با انجام بازی‌های ساده و تفریحی، توکن‌های دیجیتال کسب کنند.

این مفهوم نه‌تنها به‌عنوان یک سرگرمی بلکه به‌عنوان یک فرصت اقتصادی جدید برای بسیاری از کاربران شناخته می‌شود. در این مطلب قصد داریم تا شما را با بازی تپ‌سواپ آشنا کنیم و نشان دهیم که چگونه می‌توانید از این بازی به درآمد برسید.

اداپتور – شارژر دیواری ایفون اصلی مدل 20 وات B/A

شارژراصلی ایفون itmait ای تی مای تی ارسال رایگان

تپ‌سواپ TAP SWAP چیست؟

این روز ها احتمالا در اخبار مختلف و حتی ریلز های اینستاگرامی دنیای کریپتو اخبار و صحبت های بسیار زیادی راجع به بازی جدید تلگرامی که راه نات کوین را پیش گرفته شنیده اید؛ یعنی پروژه TAP SWAP. قطعا پس از موفقیت بازی نات کوین، که در حال حاضر با رشد خوبی در بازار رمز ارز ها خرید و فروش می‌شود، تمام نگاه ها به بازی جدیدی است که می‌توانیم کوین های آن را در تلگرام و با کلیک کردن ماین کنیم؛ اما آیا این بازی به مرحله خرید و فروش می‌رسد؟ تپ‌سواپ یک بازی کریپتویی جدید است که به‌صورت یک بات تلگرامی طراحی شده است. این بازی به کاربران اجازه می‌دهد تا درست مثل نات کوین، با کلیک کردن مداوم روی سکه تپ سواپ و شرکت در بازی‌های گوناگون، توکن‌های تپ‌سواپ TAP) ) کسب کنند. نات کوین، همان بازی تلگرام ثابت کرد که این توکن‌های به ظاهر بی ارزش می‌توانند در آینده به ارزهای دیجیتال معتبری تبدیل شوند که امکان خرید و فروش آن‌ها وجود دارد و می‌شود ازطریق آن‌ها کسب در آمد کرد. بازی تپ‌سواپ درواقع ترکیبی از سرگرمی و رویای کسب درآمد است که برای کاربران جذابیت زیادی دارد.

تپ سواپ الآن در چه وضعیتی است؟

اموزش تپ‌سواپ یک بازی دیگر با آینده ای روشن ایتی مایتی

یکی از سوالات پرتکرار کاربران و فعالان حوزه کریپتو در این روز های عجیب این است که این تپ سواپ قرار است به پول تبدیل شود؟ یا الآن در چه وضعیتی است؟ تپ‌سواپ در حال حاضر روی کاغذ، هنوز یک بازی تلگرامی است اما در چند ماه اخیر موفق شده است توجه زیادی را به خود جلب کند. براساس اخباری که در وبسایت های معتبر کریپتویی مانند کریپتو پنیک هرروزه به چشم می‌خورند، تعداد کاربران این بازی جذاب تلگرامی روزبه‌روز در حال افزایش است و تیم توسعه‌دهنده tap swap هم خوشبختانه به‌صورت مداوم در حال به‌روزرسانی و افزودن ویژگی‌های جدید به بازی است. این بازی به‌دلیل سادگی و احتمال کسب درآمد و خرید و فروش در آینده، توانسته است کاربران زیادی را در این مدت کم به خود جذب کند؛ این ها در حالی است که درست چند ماه قبل تر، وقتی که بازی نات کوین برای اولین‌بار معرفی شد و مورد تمسخر فعالان کریپتو قرار گرفت…

تپ‌سواپ چه پشتوانه‌ای دارد؟

اموزش تپ‌سواپ یک بازی دیگر با آینده ای روشن

تپ‌سواپ زیر نظر یک تیم توسعه‌دهنده معتبر و با تجربه در حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال طراحی شده است که اگر بخواهیم یکی از افراد این تیم را مثال بزنیم می‌توان به جیمز اسمیت اشاره کرد که مدیرعامل این پروژه است و بیش از ده سال در توسعه نرم‌افزار و کریپتو تجربه دارد. این تیم برای اطمینان از امنیت و شفافیت بازی از تکنولوژی‌های پیشرفته بلاکچین استفاده می‌کند. همچنین، توکن‌های تپ‌سواپ روی شبکه اتریوم و با استفاده از استاندارد ERC-20 ایجاد شده‌اند که این امر به شفافیت و امنیت بیشتر توکن‌ها کمک می‌کند. پشتوانه فنی قوی و تیم توسعه‌دهنده متعهد از جمله دلایلی است که باعث می‌شود کاربران به تپ‌سواپ اعتماد کنند و در آن سرمایه‌گذاری کنند؛ و به جز تمام این ها خود تیم تپ سواپ هم چشم انداز بزرگی برای این پروژه دارد و قصد دارند آن را به بزرگ‌ترین بازی کریپتویی و یک ارز بزرگ و قابل خرید و فروش تبدیل کنند.

تپ‌سواپ به مرحله خرید و فروش می‌رسد؟

یکی از سوالات مهمی که بسیاری از کاربران دارند این است که آیا توکن‌های تپ‌سواپ قابل خرید و فروش هستند یا خیر. در حال حاضر، تیم توسعه‌دهنده تپ‌سواپ در حال مذاکره با چندین صرافی غیر متمرکز و معتبر کریپتویی است تا توکن‌های تپ‌سواپ را در این صرافی‌ها فهرست کند. براساس گزارش‌های اخیر، انتظار می‌رود که تا پایان سال جاری میلادی، توکن‌های تپ‌سواپ قابل خرید و فروش در صرافی‌های معتبر باشند.صرافی کیف پول من در اولین فرصت فهرست شدن در صرافی های خارجی تپ سواپ را فهرست می‌کند و کاربران قادر به فروش تپ سواپ های خود می‌شوند و این امر می‌تواند فرصت‌های جدیدی برای کسب درآمد ازطریق این بازی فراهم کند.

اموزش تپ‌سواپ یک بازی دیگر با آینده ای روشن

نظر یادتون نره