اندروید ۱۲ شاید ۱۲ مهر منتشر شود

کدخبر: 12926

تیم ای تی مای تی – به نظر می‌رسد فقط سه هفته‌ی دیگر شاهد رونمایی از نسخه‌ی نهایی اندروید ۱۲ خواهیم بود. سایت XDA Developers با یکی از اسناد داخلی گوگل روبرو شده که طبق آن ظاهرا گوگل قصد دارد در تاریخ ۴ اکتبر (۱۲ مهر) جدیدترین نسخه‌ی پروژه‌ی متن‌باز اندروید (AOSP) را منتشر کند.

اندروید ۱۲ شاید ۱۲ مهر منتشر شود

فروشگاه و مجله اینترنتی ای تی مای تی

تیم ای تی مای تی – به نظر می‌رسد فقط سه هفته‌ی دیگر شاهد رونمایی از نسخه‌ی نهایی اندروید ۱۲ خواهیم بود. سایت XDA Developers با یکی از اسناد داخلی گوگل روبرو شده که طبق آن ظاهرا گوگل قصد دارد در تاریخ ۴ اکتبر (۱۲ مهر) جدیدترین نسخه‌ی پروژه‌ی متن‌باز اندروید (AOSP) را منتشر کند. در گزارش این سایت آمده که نسخه‌ی AOSP اندروید معمولا همزمان با انتشار نسخه‌ی نهایی سیستم‌عامل موردنظر منتشر می‌شود.

اندروید ۱۲ شاید ۱۲ مهر منتشر شود

در اسکرین‌شات منتشر شده، می‌توانیم زمان‌بندی گوگل برای توقف ارائه‌ی مجوز مربوط به نرم‌افزارهای مختص اندروید ۱۰، ۱۱ و ۱۲ را ببینیم. علاوه بر این، تاریخ مربوط به انتشار نسخه‌ی متن‌باز اندروید ۱۲ در کنار تاریخ انتشار همین نسخه برای ۲ نسل قبلی اندروید ذکر شده است.

اگر تاریخ ۱۲ مهر صحت داشته باشد، پس به نظر می‌رسد پیکسل ۶ هم در همان تاریخ شایعه شده معرفی خواهد شد. گوگل چند روز قبل تصویر تبلیغاتی در اینستاگرام خود منتشر کرد که اگر بر ویجت‌های مربوط به ساعت زوم کنید، نشانه‌های مربوط به تاریخ ۱۹ اکتبر (۲۷ اکتبر) توجه را جلب می‌کند و به نظر می‌رسد گوشی‌های سری پیکسل ۶ حدود ۲ هفته بعد از انتشار اندروید ۱۲ رسما معرفی خواهند شد.

 

 

بیشتر بخوانید :

انیمیشن The Addams Family 2

واکنش رسمی ایران خودرو خبر توقف تولید ۲۰۶

بررسی هارد Seagate Fast SSD

 

 

اندروید ۱۲ شاید ۱۲ مهر منتشر شود

نظر یادتون نره