انیمیشن مرد عنکبوتی ۳ سراغ استفاده از هوش مصنوعی نمی‌رود

کدخبر: 16445
تیم ایتی مایتی - کریس میلر اعلام کرد که برای تولید انیمیشن Spider-Man: Beyond the Spider-Verse از هوش مصنوعی استفاده نمی‌شود.
انیمیشن مرد عنکبوتی ۳ سراغ استفاده از هوش مصنوعی نمی‌رود

تیم ایتی مایتی – کریس میلر اعلام کرد که برای تولید انیمیشن Spider-Man: Beyond the Spider-Verse از هوش مصنوعی استفاده نمی‌شود.

کریس میلر، نویسنده و تهیه‌کننده انیمیشن Spider-Man: Beyond the Spider-Verse (مرد عنکبوتی: ورای دنیای عنکبوتی) در گفت‌وگو با رسانه Toonado خاطرنشان کرد که برای تولید این دنباله از هوش مصنوعی استفاده نخواهد شد: «هیچ نشانی از هوش مصنوعی مولد در انیمیشن مرد عنکبوتی ۳ نیست و هرگز نخواهد بود. خلق سبک‌های بصری تازه و پیش‌تر دیده‌نشده یکی از اهداف اصلی در تولید انیمیشن‌ها است، نه اینکه آثار هنرمندان دیگر را به سرقت ببرد.»

ساعت هوشمند مدل TK13 mini

ساعت هوشمند مدل TK13 mini ایتی مایتی 2

انیمیشن Spider-Man: Beyond the Spider-Verse در ابتدا برای اکران در تاریخ ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ (۲۹ مارس ۲۰۲۴) در نظر گرفته شده بود، اما از تقویم اکران آثار سونی پیکچرز خارج شد. مدتی قبل آهنگسازی با نام دیوید آنتونی برک در تیک‌تاک به اکران انیمیشن مرد عنکبوتی ۳ در سال ۲۰۲۵ اشاره کرد. این انیمیشن پایان‌بخش ماجراجویی مایلز مورالز در مولتی‌ورس خواهد بود و با استناد به اظهارات کریس میلر، پایانی رضایت‌بخش برای سه‌گانه ارائه می‌دهد.

انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse در ماه ژوئن ۲۰۲۳ روی پرده سینما رفت و به موفقیت‌های زیادی در گیشه دست یافت. این انیمیشن با بودجه ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون دلاری ساخته شد و توانست ۶۹۰.۹ میلیون دلار در سراسر جهان فروش داشته باشد. خواکیم دوس سانتوس، کمپ پاورز و جاستین کی. تامپسون سکان هدایت انیمیشن مرد عنکبوتی ۲ را در دست داشتند و فیل لرد، کریس میلر و دیوید کالاهام فیلم‌نامه آن را به رشته تحریر درآوردند.

شامیک مور، هیلی استاینفلد، جیک جانسون، ایسا رای، دنیل کالویا، کاران سونی، اسکار آیزاک، جیسون شوارتزمن، برایان تایری هنری، لونا لورین ولز، گرتا لی، اندی سمبرگ، ریچل درچ، جورما تاکونی و شیا ویگهام از ازجمله صداپیشه‌های انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse بودند. در این انیمیشن مایلز مورالز با گوئن استیسی به درون جهان‌های موازی پرتاب می‌شوند؛ جایی‌که یک تیم از تبار عنکبوتی‌ها تلاش دارند تا از عالم هستی محافظت کنند.

انیمیشن مرد عنکبوتی ۳ سراغ استفاده از هوش مصنوعی نمی‌رود

نظر یادتون نره