اولین تریلر فصل چهارم سریال The Umbrella Academy آخرین ماموریت برای نجات دنیا را نشان می‌دهد

کدخبر: 16188
تیم ایتی مایتی - نتفلیکس اولین تیزر تریلر فصل چهارم و پایانی سریال The Umbrella Academy را منتشر کرده است که آخرین مأموریت خانواده هارگریوز را نشان می‌دهد.
اولین تریلر فصل چهارم سریال The Umbrella Academy آخرین ماموریت برای نجات دنیا را نشان می‌دهد

تیم ایتی مایتی – نتفلیکس اولین تیزر تریلر فصل چهارم و پایانی سریال The Umbrella Academy را منتشر کرده است که آخرین مأموریت خانواده هارگریوز را نشان می‌دهد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر فصل چهارم سریال آمبرلا آکادمی منتشر شده است. شبکه نتفلیکس بامداد امروز به وعده خود عمل کرد و اولین تیزر تریلر فصل چهارم و پایانی سریال The Umbrella Academy را منتشر کرده است که در آن شاهد دنیای جدیدی هستیم که در پایان فصل سوم شاهد آن بودیم. در ابتدا اعضای خانواده دارای قدرتی نیستند، اما آن‌ها ظاهرا راهی برای بازگشت قدرت‌های خود پیدا می‌کنند تا آخرین مأموریت خود برای نجات دنیا را انجام دهند. حالا خواهران و برادران هارگریوز باید یک‌بار دیگر اختلافات خود را کنار بگذارند و با همکاری یکدیگر جلوی پایان دنیا را این‌بار به شکل واقعی بگیرند و سر رجینالد هارگریوز، پدر خود را متوقف کنند. در ادامه می‌توانید این تریلر جذاب را تماشا کنید:

هندزفری بلوتوثی گیمینگ لنوو مدل thinkplus Live Pods XG02

هندزفری بلوتوثی گیمینگ لنوو مدل thinkplus Live Pods XG02 ایتی مایتی

علاوه‌بر تریلر، پوستر جدیدی از فصل چهارم و پایانی سریال The Umbrella Academy منتشر شده است که در ادامه می‌توانید شاهد آن باشید:

پوستر جدید فصل چهارم و پایانی سریال  اولین تریلر فصل چهارم سریال The Umbrella Academy آخرین ماموریت برای نجات دنیا را نشان می‌دهدThe Umbrella Academy

تام هاپر در نقش ویکتور هارگریوز، دیوید کاستاندا در نقش دیگو هارگریوز، امی ریور در نقش آلیسون هارگریوز، الیوت پیج در نقش وانیا هارگریوز، رابرت شیهان در نقش کلاوس هارگریوز، ایدن گالاگر در نقش فایو هارگریوز، جاستین مین در نقش بن هارگریوز، کلم فیور در نقش سر رجینالد هارگریوز، ریتو آریا در نقش لایلا پیتس، نیک آفرمن، مگان مولالی و دیوید کراس از جمله بازیگرانی هستند که در فصل چهارم سریال The Umbrella Academy حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

مانند سه فصل اول، استیو بلکمن برای ساخت فصل چهارم سریال The Umbrella Academy بازگشته است. سریال آکادمی آمبرلا اقتباسی از کمیک‌هایی به همین نام اثر جرارد وی، خواننده گروه My Chemical Romance و گبریل بو است. بلکمن در ادامه قرار است سریال Horizon و سریال Orbital را برای شبکه نتفلیکس تولید کند. بلکمن یک قرارداد چند جانبه با شبکه نتفلیکس امضا کرده است.

فصل چهارم و پایانی سریال The Umbrella Academy در تاریخ ۸ آگست ۲۰۲۴ (۱۸ مرداد ۱۴۰۳) از شبکه نتفلیکس پخش خواهد شد. فصل پایانی این سریال تنها در ۶ قسمت تولید شده است.

اولین تریلر فصل چهارم سریال The Umbrella Academy آخرین ماموریت برای نجات دنیا را نشان می‌دهد

نظر یادتون نره