اولین تریلر فیلم ونوم ۳ با بازی تام هاردی به‌زودی منتشر می‌شود

کدخبر: 16394
تیم ایتی مایتی - به‌تازگی زمان پخش اولین تریلر فیلم Venom: The Last Dance فاش شده است و طرفداران می‌توانند به‌زودی شاهد پخش این تریلر باشند.
اولین تریلر فیلم ونوم ۳ با بازی تام هاردی به‌زودی منتشر می‌شود

تیم ایتی مایتی – به‌تازگی زمان پخش اولین تریلر فیلم Venom: The Last Dance فاش شده است و طرفداران می‌توانند به‌زودی شاهد پخش این تریلر باشند.

طبق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، زمان پخش اولین تریلر فیلم ونوم ۳ مشخص شده است. پس از اینکه اخیرا اطلاعات اولین تریلر فیلم Venom 3 ثبت شد، حالا دنیل ریکتمن فاش کرد که اولین تریلر فیلم Venom: The Last Dance روز دوشنبه این هفته پخش خواهد شد. زمان این تریلر ۲ دقیقه و ۲۷ ثانیه خواهد بود و درواقع این تریلر قرار است پیش از پخش فیلم Bad Boys: Ride or Die در سالن‌های سینما نمایش داده شود. از آنجایی‌که هر دو فیلم به سونی تعلق دارند، این موضوع منطقی و قابل پیش‌بینی بود.

ساعت هوشمند HK9 Pro

hk9 pro itmait ای تی مای تی ساعت هوشمند ارسال رایگان

تام هاردی در نقش ادی براک ملقب به ونوم، جونو تمپل، چیویتل اجیوفور و کلارک باکو از جمله بازیگرانی هستند که تاکنون حضور آن‌ها در فیلم Venom 3 مشخص شده است، اما انتظار می‌رود شاهد بازگشت میشل ویلیامز در نقش ان ویینگ و استیون گراهام در نقش کارآگاه پاتریک مولیگان در این فیلم نیز باشیم. کلی مارسل، نویسنده فیلمنامه دو قسمت اول فیلم Venom وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Venom: The Last Dance را بر عهده دارد که هاردی در نوشتن داستان فیلم به مارسل کمک کرده است.

ادی براک با بازی تام هاردی در حال دعوا با ونوم در فیلم Venom: Let There Be Carnage اولین تریلر فیلم ونوم ۳ با بازی تام هاردی به‌زودی منتشر می‌شود

فیلم Venom به کارگردانی روبن فلیشر در سال ۲۰۱۸ روی پرده‌های سینما رفت و توانست بیش از ۸۵۶ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کند. در ادامه فیلم Venom: Let There Be Carnage به کارگردانی اندی سرکیس در سال ۲۰۲۱ اکران شد و این فیلم توانست به فروش بیش از ۵۰۶.۸ میلیون دلاری دست یابد. این دو فیلم در مجموع بیش از ۱.۳ میلیارد دلار در گیشه جهانی فروش کرده‌اند.

فیلم Venom: The Last Dance قرار است در تاریخ ۲۵ اکتبر ۲۰۲۴ (۴ آبان ۱۴۰۳) روی پرده‌های سینما برود. همچنین در ادامه فیلم Kraven the Hunter در تایخ ۳۰ آگست ۲۰۲۴ (۹ شهریور ۱۴۰۳) روی پرده‌های سینما خواهد رفت. همچنین انیمیشن Spider-Man: Beyond the Spider-Verse هنوز دارای تاریخ اکرانی نیست.

اولین تریلر فیلم ونوم ۳ با بازی تام هاردی به‌زودی منتشر می‌شود

نظر یادتون نره