اپل احتمالاً در iOS 18 افکت‌های متنی مختلفی برای iMessage ارائه می‌کند

کدخبر: 16331
تیم ایتی مایتی - به گفته چندین منبع آگاه، اپل قصد دارد ویژگی جدید جلوه‌های متنی را به برنامه iMessage در iOS 18 اضافه کند. پیش‌بینی می‌شود این ویژگی بیشتر حالت تزئینی داشته باشد و استفاده از پیام‌رسان اختصاصی اپل را جذاب‌تر کند.
اپل احتمالاً در iOS 18 افکت‌های متنی مختلفی برای iMessage ارائه می‌کند

تیم ایتی مایتی – به گفته چندین منبع آگاه، اپل قصد دارد ویژگی جدید جلوه‌های متنی را به برنامه iMessage در iOS 18 اضافه کند. پیش‌بینی می‌شود این ویژگی بیشتر حالت تزئینی داشته باشد و استفاده از پیام‌رسان اختصاصی اپل را جذاب‌تر کند.

به گزارش «مک رومرز»، درحالی‌که امکان ارسال پیام‌ها در iMessage با جلوه‌های حبابی، جوهر نامرئی و … وجود دارد، جلوه‌های متنی احتمالاً به شما این امکان را می‌دهند تا کلمات را در یک پیام متحرک کنید. با توجه به اضافه‌شدن پشتیبانی از RCS به iMessages در iOS 18، این امکان وجود دارد که جلوه‌های متنی با حباب‌های سبز رنگ یا همان پیامک‌های معمولی نیز کار کنند.

ساعت هوشمند HK9 Pro

hk9 pro itmait ای تی مای تی ساعت هوشمند ارسال رایگان

همچنین احتمال می‌رود که اپل گزینه‌های قالب‌بندی برجسته، مورب و زیرخط را نیز در کنار افکت‌های متنی اضافه کند، اما مک‌رومرز قادر به تأیید این ویژگی‌ها نبوده است.

بهبود iMessage در iOS 18 اپل احتمالاً در iOS 18 افکت‌های متنی مختلفی برای iMessage ارائه می‌کند

بهبود پیام‌رسان iMessage در iOS 18

علاوه‌بر جلوه‌های متنی و پشتیبانی از RCS، برنامه iMessage در iOS 18 طبق گزارش‌ها یک ابزار تکمیل خودکار متن مبتنی بر هوش مصنوعی خواهد داشت.

پشتیبانی از RCS نیز تجربه پیام‌رسانی بهبودیافته‌ای را بین گوشی‌های مبتنی بر اندروید و iOS در مقایسه با استاندارد فعلی SMS ارائه می‌دهد. درست مانند RCS، اپلیکیشن iMessage نیز دارای قابلیت ارسال عکس‌ها و ویدیوها با وضوح بالاتر، پیام‌های صوتی، نشانگرهای تایپ، امکان ارسال پیام از طریق شبکه Wi-Fi و عملکرد بهتر برای چت‌های گروهی است.

آی‌او‌اس 18 در جریان مراسم WWDC در 10 ژوئن (21 خرداد 1403) رونمایی خواهد شد و اولین نسخه بتای آن باید بلافاصله پس از معرفی، در دسترس توسعه‌دهندگان قرار گیرد. اولین نسخه بتای عمومی iOS 18 احتمالاً در ماه جولای (تیر 1403) منتشر می‌شود و این به‌روزرسانی احتمالاً در ماه سپتامبر (شهریور-مهر 1403) به‌صورت عمومی برای دارندگان گوشی‌های آیفون عرضه خواهد شد. باید منتظر ماند و دید که این نسخه از iOS چه ویژگی‌های جدید دیگری خواهد داشت. از قرار معلوم، بسیاری از قابلیت‌های جدید iOS 18 مبتنی بر هوش مصنوعی هستند.

اپل احتمالاً در iOS 18 افکت‌های متنی مختلفی برای iMessage ارائه می‌کند

نظر یادتون نره