اکران فیلم ترسناک جدید جردن پیل

کدخبر: 17307
تیم ایتی مایتی - یونیورسال پیکچرز تاریخ اکران تازه فیلم ترسناک جدید و بعدی جردن پیل، کارگردان آثاری چون فیلم Get Out و فیلم Nope را تایید و اعلام کرد.
اکران فیلم ترسناک جدید جردن پیل

تیم ایتی مایتی – یونیورسال پیکچرز تاریخ اکران تازه فیلم ترسناک جدید و بعدی جردن پیل، کارگردان آثاری چون فیلم Get Out و فیلم Nope را تایید و اعلام کرد.

فیلم ترسناک بعدی جردن پیل، کارگردان آثار تحسین شده‌ای چون فیلم Get Out، فیلم Us و فیلم Nope قرار بود اواخر سال ۲۰۲۴ اکران شود، اما اکران آن تا مدت زمان نامشخصی عقب افتاد. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ اکران جدید این فیلم ترسناک اعلام شده است. جردن پیل با انتشار توییتی در صفحه شخصی خود در ایکس اعلام کرد که فیلم ترسناک و جدید او برای اکران در تاریخ ۲۳ اکتبر ۲۰۲۶ (۱ آبان ۱۴۰۵) برنامه‌ریزی شده است که همزمان با هالووین خواهد بود که به‌نظر می‌رسد زمان مناسبی برای آن باشد.

جوردن پیل، تهیه‌کننده‌ی بازسازی فیلم The People Under The Stairs  اکران فیلم ترسناک جدید جردن پیل ایتی مایتی

بااین‌حال طرفداران جردن پیل باید مدت زمان بیشتری برای برای فیلم بعدی او صبر کنند. علاوه‌بر کارگردانی، جردن پیل وظیفه نوشتن فیملنامه چهارمین فیلم خود را نیز بر عهده خواهد داشت. پیل بیشتر برای کارگردانی فیلم Get Out شناخته می‌شود که اولین فیلمی بود که وظیفه کارگردانی آن را بر عهده داشت و این فیلم توانست ۱۷۶ میلیون دلار در آمریکای شمالی فروش کند و این در حالی بود که بودجه ساخت آن تنها ۵ میلیون دلار بوده است. علاوه‌براین پیل توانست برای فیلم Get Out برنده جایزه اسکار بهترین فیلمنامه اورجینال شود.

تخفیف ویژه امروز :

هندزفری بلوتوثی گیمینگ لنوو مدل thinkplus Live Pods XG02

هندزفری بلوتوثی گیمینگ لنوو مدل thinkplus Live Pods XG02 ایتی مایتی

همچنین فیلم Us در سال ۲۰۱۹ موفق شد بیش از ۲۵۵ میلیون دلار در گیشه فروش کند که این موفقیت باعث امضای قرارداد جدید پیل با یونیورسال شده بود. فیلم Nope جدیدترین فیلم جردن پیل است که در سال ۲۰۲۲ اکران شد و این فیلم ترسناک توانست بیش از ۱۷۱.۲ میلیون دلار فروش کند. اطلاعات بیشتری از فیلم بعدی جردن پیل در دسترس نیست، اما انتظار می‌رود یک فیلم اورجینال باشد. همچنین او در حال همکاری با هیدئو کوجیما و مایکروسافت برای ساخت بازی OD است.

اکران فیلم ترسناک جدید جردن پیل

نظر یادتون نره