اگر این کارها را بکنید واتساپ شما را مسدود می کند

کدخبر: 14685
تیم ایتی مایتی - اگر این کارها را بکنید واتساپ شما را مسدود می کند واتساپ به‌عنوان ابزاری ساده، امن و قابل‌اعتماد برای ارسال پیام به دیگران ساخته شده است. ارسال پیام ماهیتی خصوصی دارد و شرایط استفاده از خدمات واتساپ با هدف کمک به حفظ امنیت پلتفرم و کاربران آن طراحی شده‌ است.
اگر این کارها را بکنید واتساپ شما را مسدود می کند

تیم ایتی مایتی اگر این کارها را بکنید واتساپ شما را مسدود می کند

واتساپ به‌عنوان ابزاری ساده، امن و قابل‌اعتماد برای ارسال پیام به دیگران ساخته شده است.
ارسال پیام ماهیتی خصوصی دارد و شرایط استفاده از خدمات واتساپ با هدف کمک به حفظ امنیت پلتفرم و کاربران آن طراحی شده‌ است.

همه کاربران واتساپ باید دستورالعمل‌های زیر را مرور کنند تا مطمئن شوند به نحوی مسئولانه از واتساپ استفاده می‌کنند.

تخفیف ویژه امروز :

‏‏‏گلس – محافظ صفحه ایفون ۱۴ پرومکس

گلس فروشگاه ای تی مای تی محافظ صفحه itmait

روال‌های مطلوب فعالیت در واتساپ

۱.برقراری ارتباط با مخاطبان شناخته‌شده:

فقط به افرادی پیام ارسال کنید که آن‌ها اول با شما تماس برقرار کرده‌اند یا از شما درخواست کرده‌اند که در واتساپ با آن‌ها تماس برقرار کنید. بهترین کار این است که شماره تلفنتان را به مخاطبان بدهید تا آن‌ها بتوانند اول به شما پیام ارسال کنند.
اجازه گرفتن و احترام گذاشتن به حدومرزها: قبل از اضافه کردن مخاطبان به گروه باید از آن‌ها اجازه بگیرید. اگر کسی را به گروهی اضافه کردید و او خودش را از گروه حذف کرد به تصمیمش احترام بگذارید.

۲.استفاده از کنترل‌های گروه:

در گروه‌های واتساپ تنظیمات پیامی را ویژه مدیر گروه ایجاد کرده‌ایم. اگر مدیر هستید می‌توانید تصمیم بگیرید که تمام اعضا یا فقط مدیران بتوانند در گروه پیام ارسال کنند. استفاده از این ویژگی می‌تواند به کاهش پیام‌های ناخواسته در گروه‌ها کمک کند.

۳.پیش‌از بازارسال پیام‌ها، خوب فکر کنید:

واتساپ برچسبی را برای همه پیام‌های بازارسال‌شده ایجاد کرده‌ و تعداد دفعاتی را که می‌توانید پیام‌ها را بازارسال کنید محدود کرده‌ تا کاربران را تشویق کند پیش‌از اشتراک‌گذاری پیام، مجدداً به آن فکر کنند. اگر مطمئن نیستید مطلبی صحت دارد یا نه یا نویسنده پیام را نمی‌شناسید، بازارسال آن را توصیه نمی‌کنیم.

اقداماتی که باید از آن‌ها در واتساپ اجتناب کرد

استفاده از واتساپ به روش‌هایی که در زیر ذکر شده است ممکن است باعث مسدود شدن حسابتان شود.

پیام‌های ناخواسته: اگر مخاطبی از شما درخواست کند که دیگر به او پیام ارسال نکنید، باید این مخاطب را از دفترچه تلفنتان حذف کنید و از برقراری تماس مجدد با او خودداری کنید.
پیام‌های خودکار یا انبوه: از ارسال پیام انبوه، پیام خودکار یا شماره‌گیری خودکار بااستفاده از واتساپ خودداری کنید. واتساپ هم از فناوری یادگیری ماشینی و هم از گزارش‌های ارسال‌شده ازسوی کاربران استفاده می‌کند تا حساب‌هایی را که پیام‌های خودکار ناخواسته ارسال می‌کنند شناسایی و مسدود کند. علاوه‌براین، از ایجاد حساب‌ها یا گروه‌ها به روش‌های غیرمجاز یا خودکار اجتناب کنید و از نسخه‌های دستکاری‌شده واتساپ نیز استفاده نکنید.

استفاده از فهرست‌ مخاطبانی که متعلق به شما نیست: شماره‌‌های تلفن‌ را بدون رضایت اشتراک‌گذاری نکنید یا از داده‌های به‌دست‌آمده از منابع غیرقانونی برای ارسال پیام به کاربران در واتساپ یا اضافه کردن آن‌ها به گروه‌ها استفاده نکنید.
استفاده بیش از حد از فهرست‌های انتشار: پیام‌هایی که با استفاده از فهرست انتشار ارسال می‌شوند، فقط وقتی که کاربران شماره تلفنتان را به فهرست مخاطبانشان افزوده باشند دریافت خواهند شد. لطفاً درنظر داشته باشید که استفاده مکرر از پیام‌های همه‌فرستی ممکن است باعث شود دیگران پیام‌هایتان را گزارش کنند و ما حساب‌هایی را که چندین بار گزارش شوند مسدود می‌کنیم.
استخراج اطلاعات شخصی: از هرگونه استخراج خودکار اطلاعات از واتساپ برای اهداف غیرمجاز خودداری کنید. کسب اطلاعات کاربران به این شیوه، ازجمله شماره‌های تلفن‌، عکس نمایه کاربر و وضعیت‌ها از واتساپ، ناقض شرایط استفاده از خدمات ما است.
نقض شرایط استفاده از خدمات واتساپ: یادآور می‌شود که «شرایط استفاده از خدمات» واتساپ علاوه بر موارد دیگر، انتشار مطالب دروغ و مشارکت در رفتارهای غیرقانونی، تهدیدآمیز، رعب‌آور، نفرت‌انگیز و مشوق رفتارهای توهین‌آمیز به‌ لحاظ نژادی یا قومی را هم ممنوع می‌کند.

اگر واتساپ متوجه شودکه فعالیت حسابی شرایط استفاده از خدمات آن را را نقض می‌کند، آن حساب را مسدود می‌کند، مثلاً اگر در ارسال هرزنامه یا کلاهبرداری شرکت داشته باشد یا امنیت کاربران واتساپ را به‌خطر بیندازد.
اگر فکر می‌کنید حسابتان به‌اشتباه مسدود شده است، لطفاً به واتساپ ایمیل[support@support.whatsapp.com] ارسال کنید یا روی درخواست بازبینی در برنامه ضربه بزنید تا پرونده شما را بررسی کنیند. به‌محض اینکه بازبینی را تکمیل کردند، شما مطلع خواهید شد.
وقتی در برنامه درخواست بازبینی می‌کنید، از شما خواسته می‌شود کد ثبت‌نام ۶ رقمی را که ازطریق پیامک برایتان ارسال شده است وارد کنید. وقتی کد را وارد کردید، می‌توانید درخواست بازبینی را ارسال کنید و برای پشتیبانی از پرونده‌تان جزئیاتی را اضافه کنید.
توصیه می‌شود بخش «کاربردهای موردتأیید خدمات ما» را در «شرایط استفاده از خدمات» در واتساپ را بادقت مرور کنید تا درباره استفاده‌های درست از واتساپ و فعالیت‌های ناقض «شرایط استفاده از خدمات» این پیام رسان اطلاعات بیشتری کسب کنید.

وقتی با پشتیبانی واتساپ تماس می‌گیرید چه اطلاعاتی از شما جمع‌آوری می‌شود؟

وقتی با «پشتیبانی واتساپ» تماس می‌گیرید علاوه‌بر اطلاعاتی که مستقیماً در شرح مشکلتان ارائه می‌کنید، واتساپ شماره تلفن یا آدرس ایمیلتان (بسته به نحوه تماس با «پشتیبانی واتساپ») را برای تماس با شما جهت رفع مشکل جمع‌آوری می‌کند.
هنگام تماس با «پشتیبانی واتساپ» از داخل برنامه، واتساپ ممکن است اطلاعات بیشتری را که برای درک و حل مشکلتان ضروری است جمع‌آوری کند، که شامل موارد زیر است:
  • اطلاعات شبکه تلفن مانند شرکت مخابراتی و نوع شبکه
  • اطلاعات دستگاه مانند نوع دستگاه و فضای آزاد موجود در آن
  • تنظیمات دستگاه مانند زبان و اجازه‌های اعطاشده به واتساپ
  • تنظیمات پشتیبان‌گیری مانند دوره‌ زمانی پشتیبان‌گیری و زمان آخرین پشتیبان‌گیری
  • اطلاعات برنامه واتساپ مانند شماره نسخه
  • اطلاعات ثبت‌شده درباره نحوه استفاده از ویژگی‌ها که به ما کمک می‌کند بفهمیم چه مشکلی ممکن است پیش آمده باشد
وقتی ازطریق ایمیل با پشتیبانی تماس می‌گیرید، می‌توانید این اطلاعات اضافی را که در متن و پیوست‌های پیش‌نویس ایمیلتان به پشتیبانی واتساپ نمایش داده خواهد شد ارائه دهید.
WhatsApp LLC شرکتی با مسئولیت محدود است که با شماره پرونده ۵۴۸۲۲۷۰ در دلاور، ایالت متحده امریکا ثبت شده است.منبع:واتساپ

اگر این کارها را بکنید واتساپ شما را مسدود می کند

نظر یادتون نره