این ۱۲ کار را با گوشی اندرویدی‌تان انجام ندهید

کدخبر: 1010

تیم ای تی مای تی – این ۱۲ کار را با گوشی اندرویدی‌تان انجام ندهید – گوشی‌های اندرویدی از پر مصرف ترین ابزار‌های کنونی در میان مردم به حساب می‌آیند، یک ابزار همیشه آماده و همه کاره که در قالب تلفن همراه قرار گرفته ولی تنها یکی از هزاران کاری که با آن انجام می‌دهیم

این ۱۲ کار را با گوشی اندرویدی‌تان انجام ندهید

معرفی 13 تا از بهترین آنتی ویروس رایگان برای اندروید در سال 2020 - گویا تک  • آموزش و دانلود

تیم ای تی مای تی – این ۱۲ کار را با گوشی اندرویدی‌تان انجام ندهید – گوشی‌های اندرویدی از پر مصرف ترین ابزار‌های کنونی در میان مردم به حساب می‌آیند، یک ابزار همیشه آماده و همه کاره که در قالب تلفن همراه قرار گرفته ولی تنها یکی از هزاران کاری که با آن انجام می‌دهیم برقراری تماس است!

 

اینبار برایتان از کارهایی می‌نویسیم که انجام دادن آن‌ها خواهد توانست به شما و گوشی اندرویدیتان آسیب وارد کند!

با ما همراه باشید:

آموزش باز کردن قفل گوشی پس از فراموش کردن رمز یا الگوی گوشی

حتما بر روی گوشی قفل بگذارید!

رسم پترن‌ها یا رمز‌های چند رقمی‌ویا پین کد از مرسوم ترین روش‌هایی است که به واسطه آنها می‌توانیم گوشی موبایل را از هرگونه سرقت اطلاعات در مراحل اولیه محافظت کنیم. حتما و بدون شک این مورد پیشنهاد می‌شود و فراموش نکنید که حتما رمزی را انتخاب کنید که فراموش کردنش برایتان دشوار باشد!

چگونه گوشی اندروید را به روزرسانی کنیم؟

همیشه به روز باشد!

تا همین چند وقت پیش (یکی دو سال پیش) بروز رسانی در دستگاه‌های اندرویدی یک رویا به حساب می‌آمد! اما اکنون به لطف توسعه اندروید در نسخه‌های بالاتر و سعی کوشش شرکت‌های تولید کننده شاهد بروز رسانی‌های به موقع و زمانبندی شده برای دستگاه‌های اندرویدی هستیم. حتما بروز رسانی‌هایی که در اعلان‌هایتان دریافت می‌کنید را دانلود و نصب کنید! این کار هم سرعت دستگاه شما را بالاتر خواهد برد و هم در امنیت شما تاثیر بسزایی خواهد داشت.

کابل شارژر Micro USB یونیتک مدل Y-C455GBK | دو متری - ایزی مارکت

با کابل usb گوشی را شارژ نکنید!

همانطور که میدانید اتصال گوشی اندرویدی به کامپیوتر با کابل usb همزمان در حین انتقال اطلاعات گوشی شما را نیز شارژ خواهد کرد! توجه کنید که این کار باعث شارژ گوشی شما خواهد شد، اما چون همانند شارژر خود دستگاه امکان تامین انرژی مورد نیاز را ندارد به مرور به سیستم انتقال قدرت و باتری دستگاه شما آسیب خواهد رسید! پس از تکرار این کار پرهیز کنید.