ایکس باکس دست پر به گیمزکام می‌آید

کدخبر: 16885
تیم ایتی مایتی - به‌نظر می‌رسد که مایکروسافت بازی‌های ایکس باکس بیشتری را در رویداد گیمزکام به نمایش می‌گذارد.
ایکس باکس دست پر به گیمزکام می‌آید

تیم ایتی مایتی – به‌نظر می‌رسد که مایکروسافت بازی‌های ایکس باکس بیشتری را در رویداد گیمزکام به نمایش می‌گذارد.

با اینکه بازی‌های زیادی در رویداد Xbox Games Showcase نشان داده شد، به‌نظر می‌رسد که مایکروسافت هنوز آثار بیشتری برای نمایش دارد. پریس لیلی از پادکست Kinda Funny Games و Gamertag Radio ادعا کرد که ایکس باکس بازی‌های بیشتری را در گیمزکام به نمایش می‌گذارد؛ رویدادی که در ماه اوت ۲۰۲۴ برگزار خواهد شد.

ساعت هوشمند HK9 Pro

hk9 pro itmait ای تی مای تی ساعت هوشمند ارسال رایگان

پریس لیلی در انجمن ResetEra اظهار داشت: «گفته بودم که [ایکس باکس] شوکیس خوبی خواهد داشت. نکته جالب اینکه افرادی از ایکس باکس گفتند که می‌توانستند آثار بیشتری را به نمایش بگذارند و گیمزکام نیز به رویداد بزرگی تبدیل خواهد شد.» علاوه‌براین جز کوردن از رسانه ویندوز سنترال نیز ادعا کرد که مایکروسافت چیزهای بیشتری برای ارائه دارد: «نکته جالب درباره شوکیس ایکس باکس این است که این تنها قسمتی از چیزی به‌حساب می‌آید که در راه است.»

مایکروسافت آثار زیادی نظیر بازی Gears of War: E-Day، بازی DOOM: The Dark Ages، بسته الحاقی Shattered Space بازی Starfield، بازی Perfect Dark، بازی ایندیانا جونز و بازی Fable را در رویداد Xbox Games Showcase به نمایش درآورد. هنوز معلوم نیست که این شرکت برای نمایش چه آثاری در گیمزکام آماده می‌شود، اما نظر به اینکه استودیوهای فرست-پارتی زیادی دارد، تعجب‌آور نیست که آثار بیشتری برای نمایش داشته باشد.

شاید ردموندی‌ها بخواهند در رویداد Gamescom از زمان انتشار برخی از آثار ایکس باکس نظیر بازی Avowed، بازی Towerborne و بسته الحاقی Shattered Space بازی Starfield رونمایی کنند.

ایکس باکس دست پر به گیمزکام می‌آید

نظر یادتون نره