بازگشت جنیفر لارنس با فیلم جنایی The Wives

کدخبر: 17821
تیم ایتی مایتی - جنیفر لارنس در فیلم جنایی رازآلود جدیدی با نام The Wives بازی خواهد کرد که توسط شرکت‌های اپل و ای۲۴ تولید می‌شود.
بازگشت جنیفر لارنس با فیلم جنایی The Wives

تیم ایتی مایتی – جنیفر لارنس در فیلم جنایی رازآلود جدیدی با نام The Wives بازی خواهد کرد که توسط شرکت‌های اپل و ای۲۴ تولید می‌شود.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که اپل امتیاز پخش فیلم جنایی رازآلود The Wives (همسران) را در رقابتی تنگاتگ با سایر شرکت‌ها به‌دست آورده است. جنیفر لارنس، بازیگر فیلم Silver Linings Playbook (دفترچه امیدبخش) نه‌تنها نقش اصلی این فیلم را بازی می‌کند، بلکه قراردادی را برای تهیه‌کنندگی پروژه امضا کرده است.

تخفیف ویژه امروز :

قاب – کاور Prada diamond پرادا دیاموند سامسونگ اس 21 اف ای samsung s21fe

قاب - کاور Prada diamond پرادا دیاموند سامسونگ اس 21 اف ای samsung s21fe

فیلم The Wives همکاری دیگری را برای جنیفر لارنس و شرکت‌های Apple و A24 رقم می‌زند که در تولید فیلم درام روان‌شناختی Causeway (گذرگاه) به کارگردانی لیلا نوگباور مشارکت داشتند. سال گذشته این بازیگر برنده جایزه اسکار در فیلم کمدی No Hard Feelings (به دل نگیر) نیز بازی کرد که با درجه سنی بزرگسال روی پرده نقره‌ای سینما رفت.

اطلاعات بیشتری از داستان و کاراکترهای فیلم The Wives در دست نیست، اما رسانه ددلاین گزارش داد که مجموعه تلویزیونی The Real Housewives (زنان خانه‌دار حقیقی) منبع الهام مایکل برسلی و پاتریک فولی برای نگارش فیلم‌نامه بوده است. جاستین سیاروکی، جرمی او. هریس و جاش گادفری نیز به‌عنوان تهیه‌کننده فیلم فعالیت می‌کنند.

درحال‌حاضر جنیفر لارنس برای شروع تولید فیلم Die, My Love (مرگ، عشق من) آماده می‌شود که براساس رمان لین رمزی ساخته خواهد شد. علاوه‌براین ظاهرا مارتین اسکورسیزی قصد تولید فیلم بیوگرافی فرانک سیناترا با نقش‌آفرینی لئوناردو دی‌کاپریو و جنیفر لارنس را دارد. این فیلم می‌تواند اولین همکاری جنیفر لارنس و اسکورسیزی را رقم بزند.

بازگشت جنیفر لارنس با فیلم جنایی The Wives

نظر یادتون نره

اخبار مرتبط