بازگشت موانا در اولین پوستر انیمیشن Moana 2 | پخش اولین تریلر به‌زودی

کدخبر: 16071
تیم ایتی مایتی - اولین پوستر انیمیشن موانا ۲ منتشر شده و زمان پخش اولین تریلر آن نیز مشخص شده است.
بازگشت موانا در اولین پوستر انیمیشن Moana 2 | پخش اولین تریلر به‌زودی

تیم ایتی مایتی – اولین پوستر انیمیشن موانا ۲ منتشر شده و زمان پخش اولین تریلر آن نیز مشخص شده است.

استودیو انیمیشن‌سازی دیزنی اولین پوستر انیمیشن موردانتظار Moana 2 را منتشر کرد و به‌لطف اعلام دیزنی مشخص شده اولین تریلر طی امروز یا فردا (باتوجه‌به اختلاف زمانی) پخش می‌شود. همچنین دواین جانسون با انتشار پیامی تایید کرده کار ضبط دیالوگ‌های او در نقش مائووی به‌پایان رسیده است. دیزنی با شعار «اقیانوس آن‌ها را فرا می‌خواند» به استقبال ماجراجویی جدید موانا و مائووی رفته است. در پوستر جذاب منتشر شده می‌توان موانا را در دوردست مشاهده کرد در حالی‌که قلاب جادویی مائووی، قسمت دوم این انیمیشن را تداعی کرده است:

پاروی موانا و عصای مائووی در اولین پوستر انیمیشن  بازگشت موانا در اولین پوستر انیمیشن Moana 2 | پخش اولین تریلر به‌زودیMoana 2

انیمیشن Moana 2 ابتدا برای یک سریال دیزنی‌پلاس برنامه‌ریزی شده بود اما به‌گفته باب ایگر مدیرعامل دیزنی، محبوبیت چشمگیر قسمت اول در دیزنی پلاس و کیفیت بالای پروژه جدید، برنامه اولیه را به اکران اختصاصی در سینما تغییر داد. به‌تازگی مشخص شده انیمیشن Moana محصول سال ۲۰۱۶ از یک میلیارد ساعت پخش شده در دیزنی پلاس گذشته و این انیمیشن، پرمخاطب‌ترین فیلم سال ۲۰۲۳ در بین تمام پلتفرم‌های استریمینگ ایالات متحده بوده است.

ساعت هوشمند مدل TK13 mini

ساعت هوشمند مدل TK13 mini ایتی مایتی 2

انیمیشن Moana 2 ادامه داستان موزیکال موانا را روایت خواهد کرد که او به‌همراه مائووی و گروهی از دریانوردان کاملا جدید و غیر معمول یک سفر دریایی جدید را آغاز می‌کند. موانا پس از اینکه با پیامی غیر منتظره از اجداد راه‌یاب خود مواجه می‌شود، باید به دریاهای دور از اقیانوس و در آب‌های خطرناک و گمشده سفر کند تا با ماجراجویی جدیدی مواجه شود که پیش از این آن را تجربه نکرده است.

دیوید دریک جونیور، طراح داستانی و هنری با سابقه دیزنی که سابقه کار روی انیمیشن موانا، انیمیشن Raya and the Last Dragon و انیمیشن Encanto را در کارنامه خود دارد، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه انیمیشن موانا ۲ را بر عهده گرفته است. همچنین بازگشت آلیئی کراوالیو برای صداپیشگی موانا و دواین جانسون برای صداپیشگی مائووی در انیمیشن Moana 2 تایید شده است، اما اطلاعاتی از صداپیشگان دیگر انیمیشن در دسترس نیست.

انیمیشن Moana 2 قرار است در تاریخ ۷ آذر ۱۴۰۳ (۲۷ نوامبر ۲۰۲۴) اکران شود. ابیگیل بارلو، امیلی بیر و اوپتایا فوای که هر یک برنده یا نامزد دریافت جایزه گرمی شده‌اند، وظیفه ساخت موسیقی متن و آهنگ‌های انیمیشن موانا ۲ را بر عهده دارند.

بازگشت موانا در اولین پوستر انیمیشن Moana 2 | پخش اولین تریلر به‌زودی

نظر یادتون نره