بازی‌هایی که در ماه ژوئن منتشر می‌شوند

کدخبر: 16651
تیم ایتی مایتی - اگر به دنبال بازی جدیدی هستید تا در هفته‌های آینده آن ها را بازی کنید؛ در این گزارش یک سری از بازی‌های جدید معرفی می‌شوند که بهترین بازی‌های مورد انتظار در ماه ژوئن خواهند بود.
بازی‌هایی که در ماه ژوئن منتشر می‌شوند

تیم ایتی مایتی – اگر به دنبال بازی جدیدی هستید تا در هفته‌های آینده آن ها را بازی کنید؛ در این گزارش یک سری از بازی‌های جدید معرفی می‌شوند که بهترین بازی‌های مورد انتظار در ماه ژوئن خواهند بود.

ELDER SCROLLS ONLINE: GOLD ROAD (۳ ژوئن)

فصل جدیدی در این بازی با تمرکز بر بازگشت شاهزاده Daedric وجود خواهد داشت، بنابراین شما باید با متحدان خود همکاری کنید تا در مورد نقشه‌های شاهزاده و پیروانش بیشتر بدانید. محافظت از اهالی تامریل به ماموریت نهایی شما تبدیل خواهد شد.

DESTINY ۲: THE FINAL SHAPE (۴ ژوئن)

دنیای Destiny همچنان در حال رشد است و جدیدترین بسط رئیس تیرانداز، دنیای علمی تخیلی را بیش از پیش گسترش خواهد داد.

رویداد‌های Destiny 2 بر سفر شما برای یافتن Witness که موجودی بسیار قدرتمند است، متمرکز است. این به شما بستگی دارد که در نهایت به این موجود شیطانی پایان دهید، اما ابتدا باید به جنگ بین روشنایی و تاریکی پایان دهید.

همچنین با نوع جدیدی از دشمنان به نام Subjugators روبرو خواهید شد که از قدرت‌های بزرگی استفاده خواهند کرد. همچنین می‌توانید انتظار داشته باشید که مقدار زیادی غنایم جدید به مجموعه شما اضافه شود.

تخفیف ویژه امروز :

دوربین بیبی کم وای فای 2 مگاپیکسل فول اچ دی FULL HD

دوربین بیبی کم وای فای 2 مگاپیکسل فول اچ دی FULL HD itmait ارسال رایگانبیبی کم ای تی مای تی

Star Wars: Hunters (۴ ژوئن)

یک بازی مبارزه‌ای جدید و مهیج در نینتندو سوییچ موجود است. در سیاره Vespara، شما به دیگر شکارچیان در عرصه می‌پیوندید و میدان‌های جنگ جذاب دنیای نمادین جنگ ستارگان را کشف خواهید کرد.

شما می‌توانید تیم رویایی خود را آماده کنید، مهارت‌های خود را ترسیم کنید و شخصیت خود را سفارشی کنید تا در عرصه رقابتی برنده شوید.

حلقه ELDEN: SHADOW OF THE ERDTREE (۲۱ ژوئن)

این بازی داستان برادر دوقلوی مالینیا را دنبال می‌کند که وارد سرزمین سایه می‌شود. این سرزمین مکانی است که توسط یک درخت طلایی غول پیکر پوشیده شده است. ماجراجویی شما سرزمین‌های جدید و اسرار تاریک را کشف می‌کند، به گونه‌ای که در آن، رد پای برادر دوقلوی مالنیا را دنبال می‌کنید.

اما همچنین برای غوطه ور شدن در سیاه چال‌های خطرناک با برخی از تهدید کننده‌ترین دشمنان آماده خواهید شد. این داستان متقاعد کننده همچنین بیشتر در مورد ملکه ماریکا و کار‌هایی که او در سرزمین سایه‌ها انجام داد به شما می‌گوید.

Luigi’s Mansion: Dark Moon (۲۷ ژوئن)

نسخه بازسازی‌شده Nintendo 3DS بازی Luigi’s Mansion: Dark Moon تقریباً در راه است و شامل گرافیک‌های بصری بهبود یافته است که تجربه شما را افزایش می‌دهد.

این بازی شما را ملزم می‌کند تا قطعات گم شده ماه تاریک را از طریق چندین قصر محافظت شده بازیابی کنید. هر قصر شامل انواع پازل است که باید آنها را حل کنید. همچنین می‌توانید برای شکست دادن این برج ترسناک به صورت محلی یا آنلاین با دوستان خود همکاری کنید.

بازی‌هایی که در ماه ژوئن منتشر می‌شوند

نظر یادتون نره