بازی Astro Bot بخش چندنفره و خریدهای درون برنامه‌ای ندارد

کدخبر: 16439
تیم ایتی مایتی - استودیو Team Asobi اعلام کرد که خبری از بخش چندنفره و خریدهای درون برنامه‌ای در بازی Astro Bot نخواهد بود.
بازی Astro Bot بخش چندنفره و خریدهای درون برنامه‌ای ندارد

تیم ایتی مایتی – استودیو Team Asobi اعلام کرد که خبری از بخش چندنفره و خریدهای درون برنامه‌ای در بازی Astro Bot نخواهد بود.

نیکولاس دوست، رئیس استودیو Team Asobi می‌گوید که بازی سه‌بعدی پلتفرمر Astro Bot اثری واقعا بزرگ است. بازیکن‌ها باید منتظر بیش از ۸۰ مرحله، بالغ‌بر ۱۵ توانایی و بیش از ۷۰ نوع دشمن را در این نسخه داشته باشند. اگر این موارد کافی نیست، گیمرها می‌توانند ۳۰۰ ربات ازجمله بیش از ۱۵۰ ربات ویژه را در طول ماجراجویی خود نجات دهند.

ساعت هوشمند مدل TK13 mini

ساعت هوشمند مدل TK13 mini ایتی مایتی 2

ربات‌های ویژه شامل کاراکترهایی از دنیای پلی استیشن می‌شوند و تاکنون ربات‌هایی براساس نیتن دریک (بازی‌های آنچارتد)، کریتوس (بازی‌های خدای جنگ) و بازی PaRappa the Rapper به نمایش درآمده است. صفحه Astro Bot در پلی استیشن به‌وضوح ربات‌های الوی (بازی‌های Horizon) و رچت (بازی‌های Ratchet and Clank) را نشان می‌دهد که هر دو در تریلر معرفی بازی نشان داده شدند؛ تریلری که در طول رویداد استیت آو پلی اخیر پخش شد.

تیم اسوبی اعلام کرد که بازی Astro Bot مانند نسخه‌های قبلی مجموعه فاقد بخش چندنفره است. در این بازی خبری از خریدهای درون برنامه‌ای نخواهد بود؛ هرچند می‌توان به جمع‌آوری سکه برای Gatcha Lab بپردازید که از بازی Astro’s Playroom باز خواهد گشت. بازی استرو بات در تاریخ ۱۶ شهریور (۶ سپتامبر) برای پلی استیشن 5 عرضه می‌شود.

بازی Astro Bot بخش چندنفره و خریدهای درون برنامه‌ای ندارد

نظر یادتون نره