بازی Valheim رسیدن به رکورد چهار میلیون بازی باز

کدخبر: 176
بازی Valheim هم اکنون در رتبه‌ی پنجاه و هفتم، دویست و پنجاه بازی پر مخاطب تاریخ استیم قرار دارد. حتی یک هفته پس از فروش بیش از سه میلیون نسخه از این بازی، عنوان Valheim به آمار چهار میلیون بازی‌باز رسیده است. عنوان  Survival Sandbox در تاریخ ۲ فوریه از طریق Steam Early Access منتشر شد و از نظر محبوبیت در جایگاه بالایی قرار گرفت. طبق آمارهای اخیر سازنده، آخر هفته‌ی گذشته ۵۰۰،۰۰۰ بازی‌باز هم‌زمان به تجربه‌ی این عنوان مشغول بوده‌اند. این بازی در حال حاضر دارای امتیاز Overwhelmingly Positive در استیم (Steam) با بیش از ۸۱،۰۰۰ بررسی از سمت کاربران است.
بازی Valheim رسیدن به رکورد چهار میلیون بازی باز

تیم ای تی مای تی – بازی Valheim رسیدن به رکورد چهار میلیون بازی باز

Valheim - Valheim Release and Roadmap! - Steam News بازی Valheim رسیدن به رکورد چهار میلیون بازی باز

بازی Valheim هم اکنون در رتبه‌ی پنجاه و هفتم، دویست و پنجاه بازی پر مخاطب تاریخ استیم قرار دارد.

حتی یک هفته پس از فروش بیش از سه میلیون نسخه از این بازی، عنوان Valheim به آمار چهار میلیون بازی‌باز رسیده است. عنوان  Survival Sandbox در تاریخ ۲ فوریه از طریق Steam Early Access منتشر شد و از نظر محبوبیت در جایگاه بالایی قرار گرفت.

 

طبق آمارهای اخیر سازنده، آخر هفته‌ی گذشته ۵۰۰،۰۰۰ بازی‌باز هم‌زمان به تجربه‌ی این عنوان مشغول بوده‌اند. این بازی در حال حاضر دارای امتیاز Overwhelmingly Positive در استیم (Steam) با بیش از ۸۱،۰۰۰ بررسی از سمت کاربران است.

البته با موفقیت اخیر بازی، استودیوی Iron Gate AB به دنبال گسترش آن است. همچنین به روزرسانی‌های خود را برای ماه‌های آینده منتشر خواهد نمود.