نقد و بررسی پوکو X6 پرو شیائومی

کدخبر: 14583

تیم ایتی مایتی – پوکو X6 پرو، میان‌رده‌ی پرسروصدای این‌روزهای بازار موبایل ایران است؛ اما آیا می‌تواند رقبای ۱۶ میلیونی‌اش را از گردونه‌ی رقابت خارج کند؟ گوشی‌های سری پوکو X یادآور دستگاه‌هایی هستند که همواره فناوری‌های روز گوشی‌های هوشمند را از پرچمداران وام می‌گیرند و خصوصیاتی در بطن خود دارند که آن‌ها را به گزینه‌ای

نقد و بررسی پوکو X6 پرو شیائومی

تیم ایتی مایتیپوکو X6 پرو، میان‌رده‌ی پرسروصدای این‌روزهای بازار موبایل ایران است؛ اما آیا می‌تواند رقبای ۱۶ میلیونی‌اش را از گردونه‌ی رقابت خارج کند؟

گوشی‌های سری پوکو X یادآور دستگاه‌هایی هستند که همواره فناوری‌های روز گوشی‌های هوشمند را از پرچمداران وام می‌گیرند و خصوصیاتی در بطن خود دارند که آن‌ها را به گزینه‌ای بسیار جذاب برای کاربران علاقه‌مند به سخت‌افزار قدرتمند تبدیل می‌کند. سری پوکو X به‌واسطه‌ی همین خصوصیات، از صرفه‌ی اقتصادی بالایی برخوردار هستند، چراکه ویژگی‌های موردانتظار گستره‌ی وسیعی از کاربران را با برچسب قیمتی بسیار پایین‌تر از گوشی‌های پرچمدار ارائه می‌دهند.

xiaomi-redmi-k70e-poco-x6-pro-پوکو X6 پرو ایتی مایتی مجله و فروشگاه اینترنتی ای تی مای تی نقد و بررسی پوکو X6 پرو شیائومی

نقد و بررسی پوکو X6 پرو شیائومی

گوشی‌ پوکو، سرآغاز عصر رقابتی نفس‌گیرتر از رده‌ی گوشی‌های پرچمدار بود؛ چراکه بخش عمده‌‌ای از کاربران موبایل، چشم به رده‌ی گوشی‌های اقتصادی دوخته‌اند تا بتوانند با بودجه‌ای کمتر از نصف قیمت پرچمدار، نزدیک‌ترین تجربه از بهترین گوشی‌های هوشمند را نصیب خود کنند. گوشی‌های پوکو X3 نقشی کلیدی در شکل‌گیری ذهینتی مثبت از برند پوکو در اذهان ایفا کردند؛ اما نسل‌های بعد شاید به این علت که انتظارات بالایی از سری X به‌وجود آمد، نتوانستند موفقیت و محبوبیت گوشی‌های پوکو X3 را تکرار کنند.

تخفیف ویژه امروز :

اداپتور – شارژر دیواری ایفون اصلی مدل 20 وات B/A

شارژراصلی ایفون itmait ای تی مای تی ارسال رایگان

حالا شیائومی با سری پوکو X6 قصد دارد محبوبیت کم‌رنگ‌شده‌ی سری پوکو ایکس را با سخت‌افزاری قدرتمندتر از همیشه به این خانواده بازگرداند. معرفی گوشی‌های جدید پوکو به‌ویژه پوکو X6 پرو کانون توجهات را بار دیگر به‌سمت چینی‌ها بازگرداند؛ به‌گونه‌ای که برخی عقیده دارند که گوشی جدید به‌راحتی می‌تواند جای پوکو F5 را پر کند و به‌نوعی پا در جای پای سری پوکو F بگذارد. با بررسی پوکو X6 پرو همراه ما باشید.