بنچمارک‌های سری پیکسل 9 و مشخصات تراشه تنسور G4 گوگل فاش شد

کدخبر: 16413
تیم ایتی مایتی - گوگل معمولاً در مخفی نگه‌داشتن اطلاعات گوشی‌های پیکسل آینده خود چندان خوب عمل نمی‌کند و به‌نظر می‌رسد سری پیکسل 9 نیز از این قاعده مستثنی نیست. پس از افشای تصاویر واقعی از پیکسل 9، 9 پرو و ​​9 پرو XL، اکنون تصاویری از گوشی‌های سری پیکسل 9 به بیرون درز کرده است که بنچمارک‌ها و جزئیات تراشه تنسور G4 را فاش می‌کند.
بنچمارک‌های سری پیکسل 9 و مشخصات تراشه تنسور G4 گوگل فاش شد

تیم ایتی مایتی – گوگل معمولاً در مخفی نگه‌داشتن اطلاعات گوشی‌های پیکسل آینده خود چندان خوب عمل نمی‌کند و به‌نظر می‌رسد سری پیکسل 9 نیز از این قاعده مستثنی نیست. پس از افشای تصاویر واقعی از پیکسل 9، 9 پرو و ​​9 پرو XL، اکنون تصاویری از گوشی‌های سری پیکسل 9 به بیرون درز کرده است که بنچمارک‌ها و جزئیات تراشه تنسور G4 را فاش می‌کند.

ساعت هوشمند HK9 Pro

براساس گزارش سایت روسی Rozetked، تنسور G4 احتمالاً دارای پیکربندی 8 هسته‌ای 4+3+1 به ترتیب زیر است:

  • یک هسته کورتکس X4 با فرکانس 3.1 گیگاهرتز
  • سه هسته کورتکس A720 با فرکانس 2.6 گیگاهرتز
  • چهار هسته کورتکس A520 با فرکانس 1.95 گیگاهرتز

به ادعای منبع آگاه، تنسور G4 شاهد کاهش تعداد هسته‌ها است؛ این تراشه 8 هسته‌ای در مقایسه با پیکربندی 9 هسته‌ای تنسور G3 تعداد هسته‌های کمتری دارد، اما فرکانس آن‌ها بیشتر شده است.

بنچمارک‌های سری پیکسل 9 گوگل

بنچمارک‌های سری پیکسل 9 و مشخصات تراشه تنسور G4 گوگل فاش شد ایتی مایتی

از تصاویر بالا می‌توان دریافت که امتیاز AnTuTu برای گوشی‌های پیکسل 9 از 1.07 میلیون تا 1.17 میلیون امتیاز متغیر است و پیکسل 9 پرو XL بالاترین امتیاز را کسب کرده است. به‌عبارت دقیق‌تر، پیکسل 9 معمولی 1,016,167 امتیاز، پیکسل 9 پرو 1,148,452 امتیاز و پیکسل 9 پرو XL امتیاز 1,176,410 را به‌دست آورد.

علاوه‌براین، گوشی تاشوی آینده گوگل که انتظار می‌رود در کنار سری پیکسل 9 عرضه شود، احتمالاً مشخصات مشابهی دارد. بااین‌حال، با توجه به محدودیت‌های فضایی در طراحی دستگاه‌های تاشو، اعداد بنچمارک آن ممکن است در محدوده مشابه ارقام بالا، با کمی تغییرات قرار گیرند.

درحالی که پیکربندی و عملکرد تنسور G4 با اسنپدراگون 8 نسل 3 فعلی قابل مقایسه است، شایان ذکر است که اسنپدراگون 8 نسل 4 تنها چند ماه پس از سری پیکسل 9 رونمایی خواهد شد. این امر احتمالاً می‌تواند باعث شود گوشی‌های پیکسل ضعیف‌تر از دیگر پرچمداران اندرویدی ظاهر شوند.

از سویی احتمال دارد گوگل برای توسعه تراشه تنسور G5 با TSMC همکاری کند. این امر احتمالاً باعث می‌شود که سری پیکسل 10 با تغییرات قابل‌توجهی همراه باشند.

بنچمارک‌های سری پیکسل 9 و مشخصات تراشه تنسور G4 گوگل فاش شد

نظر یادتون نره