به‌زودی می‌توانید با دو گوشی وارد یک حساب واتساپ شوید

کدخبر: 1211
تیم ای تی مای تی - امکان استفاده همزمان از یک اکانت بر روی چند گوشی به واتساپ اضافه می‌شود WABetaInfo به‌تازگی اعلام کرده است که نشانه‌های جدیدی مبنی بر توسعه قابلیت استفاده همزمان از یک اکانت بر روی چند گوشی در واتساپ را پیدا کرده است.
به‌زودی می‌توانید با دو گوشی وارد یک حساب واتساپ شوید

تیم ای تی مای تی امکان استفاده همزمان از یک اکانت بر روی چند گوشی به واتساپ اضافه می‌شود

WABetaInfo به‌تازگی اعلام کرده است که نشانه‌های جدیدی مبنی بر توسعه قابلیت استفاده همزمان از یک اکانت بر روی چند گوشی در واتساپ را پیدا کرده است.

ساعت هوشمند HK9 Pro

hk9 pro itmait ای تی مای تی ساعت هوشمند ارسال رایگان

پیام‌رسان واتساپ با وجود داشتن یک ایراد بزرگ توانست توجه کاربران سراسر دنیا را به خود جلب کند و ماهانه بیش از دو میلیارد کاربر فعال داشته باشد؛ این اپلیکیشن امکان استفاده همزمان از یک اکانت بر روی چند گوشی را ارایه نمی‌دهد.

یک شماره تلفن به معنای یک گوشی هوشمند یا تبلت است، هیچ راه حل دیگری وجود ندارد. البته امکان استفاده از دو حساب واتساپ روی گوشی برای حساب بیزینس و گوشی‌های دو سیم کارت وجود دارد، اما هیچ راه حلی وجود ندارد که کاربران بتوانند یک حساب کاربری را روی دو گوشی هوشمند به صورت هم‌زمان داشته باشند. با این حال گفته می‌شود واتساپ در حال کار روی این مشکل است.

به‌زودی می‌توانید با دو گوشی وارد یک حساب واتساپ شوید

فروشگاه ومجله اینترنتی ای تی مای تی

سال 2019 بود که WABetaInfo نشانه‌هایی را مبنی بر توسعه این ویژگی در واتساپ پیدا کرد. این نشانه‌ها شامل پیام نوتیفیکشن ثبت نام برای دریافت کد امنیتی جدید از یک گوشی دیگر و هم‌چنین یک پیام مخفی هشدار مبنی بر استفاده از دستگاه در یک گوشی هوشمند دیگر بود.

WABetaInfo در جدیدترین نسخه واتساپ بتا توانست نشانه‌های بیش‌تری از توسعه استفاده همزمان از یک اکانت بر روی چند گوشی در واتساپ پیدا کند. این نشانه نیز مربوط به پیام کد امنیتی دریافتی است که نشان می‌دهد امکان استفاده از یک حساب در دو دستگاه مختلف وجود خواهد داشت.

با این حال هنوز مشخص نیست شیوه کارکرد این قابلیت به چه شکل خواهد بود. آیا استفاده از دستگاه دوم منوط به روشن بودن و اتصال به اینترنت در دستگاه اول هم‌چون چیزی که در نسخه وب می‌بینیم است یا اینکه حساب کاربری واتساپ در هر دو دستگاه به صورت مجزا قابل استفاده خواهد بود. امیدواریم فرضیه دوم صحیح باشد.

همان‌طور که مشخص است این قابلیت هنوز در حال توسعه است و قابلیت فعال کردن آن به صورت دستی وجود ندارد. با این حال چنین قابلیتی بسیار خوب و کاربردی است. اپلیکیشن‌های پیام‌رسان معمولا به حساب کاربری متکی بودند، اما واتساپ این مزیت مهم را از دست داد.

از آن‌جا که اپلیکیشن‌هایی نظیر تلگرام در حال حاضر امکان استفاده همزمان از یک اکانت بر روی چند گوشی را به همراه دارند انتظار می‌رود واتساپ نیز در آینده چنین قابلیتی را ارایه دهد.

 

بیشتر بخوانید : 
به‌زودی می‌توانید با دو گوشی وارد یک حساب واتساپ شوید
نظر یادتون نره