تاریخ فراموش نشدنی بیت کوین

کدخبر: 17242
تیم ایتی مایتی - پس از معرفی نوآوری هایی نظیر صندوق قابل معامله در بورس (ETF) اسپات بیت کوین، انتظار می رفت پذیرش این ارز دیجیتال از سطح فعلی به شکل فزاینده ای رشد کند. نتایج گزارش ها بیانگر این بود که صندوق های سرمایه گذاری بیت کوین در کل جهان با تقاضای چشمگیری روبرو هستند. این موضوع بیانگر افزایش علاقه به این دارایی است.
تاریخ فراموش نشدنی بیت کوین

تیم ایتی مایتی – پس از معرفی نوآوری هایی نظیر صندوق قابل معامله در بورس (ETF) اسپات بیت کوین، انتظار می رفت پذیرش این ارز دیجیتال از سطح فعلی به شکل فزاینده ای رشد کند. نتایج گزارش ها بیانگر این بود که صندوق های سرمایه گذاری بیت کوین در کل جهان با تقاضای چشمگیری روبرو هستند. این موضوع بیانگر افزایش علاقه به این دارایی است.

در پی این اتفاقات، روز ۶ می ۲۰۲۴ (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) را می توان یک تاریخ خاص و فراموش نشدنی برای علاقه مندان به ارزهای دیجیتال دانست. 

تخفیف ویژه امروز :

اداپتور – شارژر دیواری ایفون اصلی مدل 20 وات B/A

اتفاق ویژه این تاریخ را می توان عبور شبکه بلاک چین بیت کوین را از پردازش یک میلیاردمین تراکنش دانست. موضوعی که حالا به توجه به نرخ پذیرش این ارز دیجیتال (۴.۷) در کنار اتفاقات مهمی مانند اینترنت در دهه ۹۰ میلادی دانست. گفتنی است در این دهه میزان استفاده از اینترنت و فناوری های وابسته به آن به شدت رشد کرد. به طوری که این دهه را دهه انفجار اینترنت نام گذاری کردند.

مقایسه عملکرد بیت کوین با بازیگران سنتی عرصه مالی

مقایسه عملکرد بیت کوین با سایر فناوری های مالی نشان دهنده رشد سریع فناوری بلاک چین در برابر بازیگران سنتی این صنعت است. بد نیست بدانید در حالی بیت کوین در سال پانزدهم خود به آمار ۱ میلیارد تراکنش رسید. این درحالی است که شرکت بزرگ ویزا کارت برای رسیدن به این آمار ۲۵ سال صبر کرد. این مقایسه جلوه رشد سریع و پذیرش قابل توجه بیت کوین در عرصه پرداخت است.

ویزا (Visa)، مسترکارت (Mastercard)، پی پال (PayPal)، ونمو (Venmo) و علی پی (Alipay) شرکت های بزرگ حوزه پرداخت هستند. این شرکت ها با میلیاردها دلار و هزاران نیروی انسانی در حال رقابت با بیت کوین و فناوری های وابسته به بلاک چین و رمز ارز هستند. علی رقم تلاش و سرمایه گذاری این شرکت ها، نرخ پذیرش بیت کوین در سال های اخیر به مراتب از سایرین بالاتر رفته است.

تاریخ فراموش نشدنی بیت کوین

نظر یادتون نره