تاریخ پخش انیمیشن Tomb Raider با انتشار یک تریلر اعلام شد

کدخبر: 16375
تیم ایتی مایتی - نتفلیکس با انتشار یک تریلر تاریخ پخش انیمیشن Tomb Raider: The Legend of Lara Croft را تایید و اعلام کرد.
تاریخ پخش انیمیشن Tomb Raider با انتشار یک تریلر اعلام شد

تیم ایتی مایتی – نتفلیکس با انتشار یک تریلر تاریخ پخش انیمیشن Tomb Raider: The Legend of Lara Croft را تایید و اعلام کرد.

بهمن ۹۹ بود که نتفلیکس و لجندری از همکاری مشترک برای ساخت یک انیمه سریالی براساس سری بازی‌های Tomb Raider خبر دادند. حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سرانجام تاریخ پخش انیمیشن توم ریدر مشخص شده است. نتفلیکس امروز تریلر جدیدی از انیمیشن Tomb Raider: The Legend of Lara Croft را منتشر کرد که در آن شاهد تصاویر جدیدی از این انیمیشن هستیم.

در طول این تریلر بخشی از حوادث انیمیشن Tomb Raider تا ماجراجویی جدید لارا کرافت نمایش داده می‌شود و در پایان مشخص شد که انیمیشن Tomb Raider: The Legend of Lara Croft در تاریخ ۱۰ اکتبر ۲۰۲۴ (۱۹ مهر ۱۴۰۳) از شبکه نتفلیکس پخش خواهد شد. در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دوربین لامپی وای فای 3 مگاپیکسل فول اچ دی FULL HD

دوربین لامپی وای فای 3 مگاپیکسل فول اچ دی FULL HD دوربین لامپی ای تی مای تی

انیمیشن Tomb Raider قرار است ادامه داستان‌ها و ماجراجویی‌های لارا کرافت پس از حوادث سه‌گانه ریبوت بازی توم ریدر را که توسط Crystal Dynamics ساخته شده بود، دنبال کند. این سه‌گانه با انتشار بازی Shadow of the Tomb Raider در سال ۲۰۱۸ به پایان رسیده بود. تاشا هوو، نویسنده سریال The Witcher: Blood Origin، وظیفه نوشتن فیلمنامه سریال Tomb Raider را بر عهده دارد و همچنین به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی نیز در این پروژه حضور خواهد داشت.

انیمیشن Tomb Raider: The Legend of Lara Croft قرار است توسط استودیوی انیمیشن‌سازی پاور‌هاوس، سازنده انیمه Castlevania و انیمه Blood of Zeus ساخته و از نتفلیکس پخش شود. هایلی اتول در نقش لارا کرافت، الن مالدونادو و ارل بایلون از جمله صداپیشگان انیمیشن Tomb Raider هستند. همچنین سریال Tomb Raider توسط فیبی والر-بریج، سازنده سریال Fleabag و نویسنده فصل اول سریال Killing Eve برای پخش از شبکه آمازون در دست ساخت است.

تاریخ پخش انیمیشن Tomb Raider با انتشار یک تریلر اعلام شد

نظر یادتون نره