ترفندهای اینستاگرام که هر شخصی باید بلد باشد!

کدخبر: 13110
تیم ای تی مای تی - همان‌طور که می‌دانید این روزها شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرام نه تنها در میان ایرانیان بلکه در همه‌ جهان محبوب است.
ترفندهای اینستاگرام که هر شخصی باید بلد باشد!

تیم ای تی مای تی – همان‌طور که می‌دانید این روزها شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرام نه تنها در میان ایرانیان بلکه در همه‌ جهان محبوب است.

البته بهتر است بدانید که این شبکه‌ی اجتماعی تنها در میان جوانان پرطرفدار نیست، بلکه طبق آمار 40% از بزرگ‌سالان نیز طرفدار پر‌و‌پا قرص این اپلیکیشن هستند؛ افرادی که به تازگی قصد دارند از این اپلیکیشن استفاده کنند یا اینکه می‌خواهند سطح خود را بالا ببرند بهتر است که با ترفندهای آن آشنا شوند.

ساعت هوشمند HK9 Pro

hk9 pro itmait ای تی مای تی ساعت هوشمند ارسال رایگان

هر چند افراد مختلف از اینستاگرام از اینستاگرام با اهداف مختلف استفاده می‌کنند.

برخی از کاربران از طریق اینستاگرام یک کسب‌وکار اینترنتی راه‌اندازی کرده‌اند، برخی دیگر بازاریابی محتوا یا کارشناس دیجیتال مارکتینگ هستند که اکانت اینستاگرام مشتریان خود را مدیریت می‌کنند یا اصلاً عده‌ای کاربر عادی هستند که برای ارتباط با دوستان خود از این اپلیکیشن استفاده می‌کنند. مهم نیست که شما در کدام دسته از کاربران اینستاگرام قرار می‌گیرید مهم این است که با یادگیری ترفندهای اینستاگرام و نکاتی که کمتر کسی از آن‌ها اطلاع دارد می‌توانید از این اپلیکیشن به بهترین شکل استفاده کنید.

ما در این مقاله تعدادی از جالب‌ترین و مفیدترین ترفندهای اینستاگرام که کم تر کسی از آنها مطلع است و نحوه‌ی استفاده‌ از هرکدام را به شکل کامل برایتان شرح می‌دهیم. پس اگر قصد دارید یک اینستاگرامر حرفه‌ای شوید، این ترفندهای اینستاگرام را از دست ندهید.

۱- از زمان پُست گذاشتن صفحات محبوب‌تان مطلع شوید

اولین مورد از ترفندهای اینستاگرام مطلع شدن از زمان به‌روزرسانی صفحه اینستاگرام دوستان است. مطمئناً همه‌ی ما یک یا چند نفر را در لیست فالوئرهای خود داریم که اهمیت زیادی برایمان دارند و دوست داریم که تک‌تک پست‌هایشان را به محض بارگذاری شدن مشاهده کنیم؛ یا یکی از صفحات اینستاگرام مورد علاقه‌تان میخواهد شرایط مسابقه خود را در روز مشخصی اعلام کند و شما می‌خواهید اولین فردی باشید که در این مسابقه شرکت می‌کند. سوال اینجاست که چگونه می‌توان از این به‌روزرسانی‌ها مطلع شد؟

خب، اینستاگرام چنین امکانی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. شما می‌توانید از این اپلیکیشن بخواهید هر زمان که فرد محبوب‌تان پُستی را به اشتراک گذاشت به شما اطلاع بدهد. برای استفاده از این امکان تنها کافی است برای هریک از کاربران مورد نظر خود گزینه‌ی ارسال نوتیفیکیشن یا همان Turn on Post Notifications را فعال کنید.

برای فعال کردن این ترفند اینستاگرام به صفحه‌ی مورد نظر بروید و روی علامت … (3 نقطه) در گوشه‌ی سمت راست کلیک کنید و در منوی ظاهر شده گزینه Turn on Post Notifications را انتخاب کنید.

اینستا ای تی مای تی ترفندهای اینستاگرام که هر شخصی باید بلد باشد!

جهت غیرفعال کردن این امکان، تنها کافی‌ست مراحل گفته شده را بار دیگر تکرار کرده و نوتیفیکیشن آن را خاموش کنید. البته به یاد داشته باشید که برای بهره‌مند شدن از این امکان ابتدا باید نوتیفیکیشن‌های اپلیکیشن اینستاگرام را در تنظیمات گوشی خود فعال کرده باشید:

  • فعال کردن نوتیفیکیشن اینستاگرام در آیفون و آیپد: ابتدا به Settings بروید و سپس روی Notifications کلیک کنید. حال اپلیکیشن اینستاگرام را انتخاب کنید و سپس روی  Allow Notifications کلیک کنید.
  • فعال کردن نوتیفیکیشن اینستاگرام در اندروید: ابتدا به Settings بروید، سپس Apps را انتخاب کنید. درنهایت اینستاگرام را انتخاب کرده و گزینه‌ی ارسال نوتیفیکیشن را فعال کنید.

۲- همه‌ی عکس‌هایی که لایک کرده‌اید را ببینید

آیا تابه‌حال شده بخواهید تمام عکس‌هایی که لایک کرده‌اید را در یک صفحه و به صورت یکجا مشاهده کنید؟ برای این کار کافی است به صفحه‌ی شخصی خودتان بروید و سپس روی Options کلیک کنید. این گزینه در آیپد و آیفون با عکس چرخ‌دنده و در گوشی‌های اندروید با علامت ۳ نقطه عمودی مشخص شده است. پس از وارد شدن به این بخش روی گزینه Posts You’ve Liked کلیک کنید.

اینستا ای تی مای تی ترفندهای اینستاگرام که هر شخصی باید بلد باشد!

اگر از لایک کردن عکسی پشیمان شده‌اید، می‌توانید با کلیک کردن روی هر عکس وارد پُست مورد نظر شده و سپس با کلیک کردن روی آیکون قلب آن را اصطلاحاً Unlike کنید. آن کاربر از آنلایک شدن پست توسط شما مطلع نخواهد شد و نوتیفیکیشنی دریافت نخواهد کرد.

۳- مجموعه‌ای از عکس‌های ذخیره شده بسازید

یکی از جالب‌ترین ترفندهای اینستاگرام، ایجاد آلبوم تصاویر است. اینستاگرام علاوه بر نمایش عکس‌های لایک شده به‌صورت یکجا، امکان دیگری هم دارد. امکانی که به شما اجازه می‌دهد یکسری از عکس‌ها را ذخیره کرده و با آن‌ها یک مجموعه بسازید. برای استفاده از این ترفند اینستاگرام به صفحه‌ی پروفایل خود رقته و روی علامت بوکمارکی که در گوشه‌ی سمت راست منوی بالای عکس‌هایتان قرار دارد کلیک کنید.

اینستا ای تی مای تی ترفندهای اینستاگرام که هر شخصی باید بلد باشد!

سپس روی تب Collections کلیک کنید و Create Collection را انتخاب نمایید و نام دلخواهتان را انتخاب کنید. برای مثال مثال در تصویر زیر یک مجموعه برای ذخیره کردن غذاهای رستوران‌های مختلف با نام All The Food درست شده است.

بعد از انتخاب نام روی گزینه‌ی Done کلیک کنید. بنابراین از این به بعد می‌توانید عکس‌های موردعلاقه و مرتبط را در این مجموعه ذخیره کنید. ذخیره کردن عکس‌ها در مجموعه نیز بسیار ساده است، تنها کافی است زیر هر پست مورد نظر روی علامت بوکمارک کلیک کنید.

در آخر، دوباره به مجموعه‌ی خود مراجعه کرده و زیرمجموعه‌ی مورد نظر خود را انتخاب کنید. سپس روی Add to Collection کلیک کنید و از لیستی که باز می‌شود هر تعداد از عکس‌های مورد نظر خود را انتخاب کنید.

ترفندهای اینستاگرام که هر شخصی باید بلد باشد!

نظر یادتون نره