تریلر Gran Turismo 7 محتوای به‌روزرسانی جدید بازی را نشان می‌دهد

کدخبر: 16211
تیم ایتی مایتی - استودیو پولیفونی دیجیتال با پخش تریلری کوتاه از اتومبیل‌های جدید به‌روزرسانی تازه Gran Turismo 7 رونمایی کرد.
تریلر Gran Turismo 7 محتوای به‌روزرسانی جدید بازی را نشان می‌دهد

تیم ایتی مایتی – استودیو پولیفونی دیجیتال با پخش تریلری کوتاه از اتومبیل‌های جدید به‌روزرسانی تازه Gran Turismo 7 رونمایی کرد.

پولیفونی دیجیتال اخیرا به‌روزرسانی رایگان دیگری برای بازی Gran Turismo 7 منتشر کرد که طبق انتظار محتوای زیادی ازجمله اتومبیل‌ها، رویدادها و موارد بیشتر را برای بازیکن‌های پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 به‌همراه دارد.

اداپتور – شارژر دیواری ایفون اصلی مدل 20 وات B/A

شارژراصلی ایفون itmait ای تی مای تی ارسال رایگان

این استودیو برای رونمایی بهتر از محتوای به‌روزرسانی جدید تریلری را پخش کرد که در آن می‌توانیم اتومبیل‌های جدید ازجمله نیسان Skyline GTS-R، هوندا Civic SiR II، ولوو 240 SE Estate، ولوو V40 T5 R-Design و هوندا NSX GT500 را مشاهده کنیم.

علاوه‌براین به‌روزرسانی جدید چهار رویداد تازه World Circuit به‌نام‌های Kyoto Driving Park: Yamagiwa در Sunday Cup اروپا، Autopolis International Racing Course: Short Course و Autodrome Lago Maggiore: West در FR Challenge ژاپن و Circuit de Sainte-Croix: A در World Tour Car را در دسترس قرار می‌دهد.

استودیو پولیفونی دیجیتال علاوه‌بر این موارد یک ویژگی تازه به‌نام Scapes و یک منوی جدید Cafe باعنوان Racers of the Japanese GT را اضافه می‌کند که برای بازیکن‌هایی با سطح کلکسیونر ۴۸ و بالاتر باز خواهد بود.

تریلر Gran Turismo 7 محتوای به‌روزرسانی جدید بازی را نشان می‌دهد

نظر یادتون نره