تصاویر منتسب به قاب آیفون 16 پرو افزایش اندازه دوربین را نشان می‌دهد

کدخبر: 16341
تیم ایتی مایتی - به‌تازگی چند تصویر از قاب‌های احتمالی آیفون 16 پرو فاش شده است که ماژول دوربین بزرگ‌تری را نشان می‌دهد. در این تصاویر قاب‌های مختلف مگ‌سیف را در رنگ‌های گوناگون می‌بینیم. احتمال دارد اپل در مدل آتی ارتقاهای قابل‌توجهی در لنزهای اصلی، اولتراواید و تله‌فوتو اعمال کند.
تصاویر منتسب به قاب آیفون 16 پرو افزایش اندازه دوربین را نشان می‌دهد

تیم ایتی مایتی – به‌تازگی چند تصویر از قاب‌های احتمالی آیفون 16 پرو فاش شده است که ماژول دوربین بزرگ‌تری را نشان می‌دهد. در این تصاویر قاب‌های مختلف مگ‌سیف را در رنگ‌های گوناگون می‌بینیم. احتمال دارد اپل در مدل آتی ارتقاهای قابل‌توجهی در لنزهای اصلی، اولتراواید و تله‌فوتو اعمال کند.

دوربین بیبی کم وای فای 2 مگاپیکسل فول اچ دی FULL HD

براساس پست یک منبع آگاه در ایکس، تصاویر جدید یک بریدگی بزرگ برای ماژول دوربین را نشان می‌دهد که نشان‌دهنده سنسورهای دوربین بزرگ‌تر آیفون 16 پرو نسبت به آیفون 15 پرو است. اگرچه تعیین دقیق اندازه این سنسورها ممکن نیست، اما در یک نگاه می‌توان دید که ماژول دوربین آیفون 16 پرو به حلقه مگ‌سیف بسیار نزدیک است.

تصاویر منتسب به قاب آیفون 16 پرو افزایش اندازه دوربین را نشان می‌دهد

افزایش اندازه ماژول دوربین آیفون 16 پرو اپل

انتظار می‌رود اپل در آیفون 16 پرو از سنسور دوربین اصلی 1/1.14 اینچی به جای سنسور 1/1.28 اینچی استفاده کند. همچنین طبق شایعات قبلی، دوربین اولتراواید این گوشی از یک سنسور 12 مگاپیکسلی به سنسور 48 مگاپیکسلی سونی IMX903 ارتقا می‌یابد. علاوه‌براین، این گوشی احتمالاً دیگر از لنز تله‌فوتو معمولی استفاده نخواهد کرد و به دوربین تله‌فوتو 12 مگاپیکسلی 5x موجود در آیفون 15 پرو مکس به‌نام تتراپریسم مهاجرت می‌کند.

تصاویر منتسب به قاب آیفون 16 پرو افزایش اندازه دوربین را نشان می‌دهد ایتی مایتی

طبق گزارش‌های قبلی، احتمال دارد آیفون 16 پرو دارای نمایشگر 6.3 اینچی باشد که بزرگ‌تر از نمایشگر 6.1 اینچی آیفون 15 پرو است. به‌طورکلی ظاهر آیفون 16 پرو احتمالاً نسبت به مدل قبلی چندان تغییر نکند.

همچنین شایعه شده است که آیفون 16 پرو دارای نمایشگر 20 درصد روشن‌تر از آیفون 15 پرو است. آیفون 15 پرو با حداکثر روشنایی 1000 نیت برای محتوای معمولی SDR عرضه شد، درحالی‌که انتظار می‌رود آیفون 16 پرو دارای روشنایی 1200 نیت باشد.

علاوه‌براین، احتمالاً آیفون‌های سری 16 دارای دکمه کپچر باشند که برای گوشی‌های این شرکت تازگی دارد. انتظار می‌رود اپل سری آیفون 16 را در سپتامبر (شهریور) امسال رونمایی کند. تا آن زمان نمی‌توان با قطعیت گزارش‌های فعلی را پذیرفت.

تصاویر منتسب به قاب آیفون 16 پرو افزایش اندازه دوربین را نشان می‌دهد

نظر یادتون نره