جدیدترین و پربازدیدترین عکس مجید قناد

کدخبر: 17889
تیم ایتی مایتی - بزرگداشت مجید قناد تهیه کننده کارگردان و مجری کودک و نوجوان عصر روز گذشته شنبه 2 تیر 1403 به همت موسسه هنرهای نمایشی سفیران صلح صحنه در تماشاخانه ایرانشهر با حضور جمعی از هنرمندان پیشکسوت برگزار شد و عکس هایی از مجید قناد که چندی پیش در بیمارستان بستری بود، وایرال و مورد توجه قرار گرفت. اتفاق جالب توجه این مراسم حضور علی فروتن؛ یکی از عموهای فیتیله ای بود که پس از قهر چندساله با مجید قناد رقم خورد.
جدیدترین و پربازدیدترین عکس مجید قناد

تیم ایتی مایتی – بزرگداشت مجید قناد تهیه کننده کارگردان و مجری کودک و نوجوان عصر روز گذشته شنبه 2 تیر 1403 به همت موسسه هنرهای نمایشی سفیران صلح صحنه در تماشاخانه ایرانشهر با حضور جمعی از هنرمندان پیشکسوت برگزار شد و عکس هایی از مجید قناد که چندی پیش در بیمارستان بستری بود، وایرال و مورد توجه قرار گرفت. اتفاق جالب توجه این مراسم حضور علی فروتن؛ یکی از عموهای فیتیله ای بود که پس از قهر چندساله با مجید قناد رقم خورد.

در یک مراسم ویژه از مجید قناد، مجری پیشکسوت برنامه های کودک که چندی پیش به دنبال تصادف رانندگی دچار عارضه مغزی شده و تحت عمل جراحی قرار گرفته بود، تجلیل شد. در مراسم بزرگداشت مجید قناد جمعی از هنرمندان حضور داشتند، علی فروتن نیز در این مراسم حاضر بود تا به اختلاف با عمو قناد محبوب بچه ها پایان بخشد.

تخفیف ویژه امروز :

قاب – کاور Prada diamond پرادا دیاموند سامسونگ اس 21 اف ای samsung s21fe

قاب - کاور Prada diamond پرادا دیاموند سامسونگ اس 21 اف ای samsung s21fe

اختلاف میان عموهای فیتیله‌ای و مجید قناد به دهه 90 و کمی قبل تر بر می‌گردد که در نهایت به رفتن عمو قناد از برنامه منجر شد. مصاحبه تازه عمو قناد نیز در برنامه برمودا به آتش این اختلاف افزود. اما تصایر مراسم تجلیل از عمو قناد نشان می‌دهد که علی فروتن تصمیم گرفته به این اختلاف پایان بدهد.

مجید قناد در برنامه برمودا درباره اختلاف با عمو فیتیله ای ها گفت و عنوان داشت این برنامه دیگر برای کودکان نبود و برای بزرگترها شده بود، به همین خاطر برنامه فیتیله جمعه تعطیله که به صورت پخش زنده از سال 1380 تا 1389 بی وقفه‌ در روزهای جمعه و اعیاد مختلف پخش میشد، تعطیل شد.

علی فروتن نیز در یک مصاحبه گفته بود:آقای قناد جزو بهترین‌ها در حوزه کار کودک است و فقط گاهی اختلاف سلیقه پیش می‌آید. ما 7 سال با او برنامه داشتیم و تهیه کننده اول برنامه هم خودش بود اما به دلایلی که گفتنش درست نیست، ارتباطمان قطع شد. اختلاف سلیقه طبیعی است.

جدیدترین و پربازدیدترین عکس مجید قناد

نظر یادتون نره

اخبار مرتبط