خبر عالی سومین نسخه بتای اندروید 15 منتشر شد

کدخبر: 17374
تیم ایتی مایتی - گوگل سومین نسخه بتای اندروید 15 را منتشر کرد تا یک قدم دیگر به انتشار نسخه نهایی این سیستم‌عامل نزدیک‌تر شویم. در این به‌روزرسانی روی ثبات پلتفرم تمرکز شده است و توسعه‌دهندگان می‌توانند برنامه‌هایشان را از طریق APIها آزمایش کنند.
خبر عالی سومین نسخه بتای اندروید 15 منتشر شد

تیم ایتی مایتیگوگل سومین نسخه بتای اندروید 15 را منتشر کرد تا یک قدم دیگر به انتشار نسخه نهایی این سیستم‌عامل نزدیک‌تر شویم. در این به‌روزرسانی روی ثبات پلتفرم تمرکز شده است و توسعه‌دهندگان می‌توانند برنامه‌هایشان را از طریق APIها آزمایش کنند.

در پستی جدید که سومین نسخه بتای اندروید 15 را معرفی می‌کند، گوگل به تغییر مهمی در رابط کاربری Passkey اشاره کرده است. در این آپدیت، درخواست نرم‌افزار مدیریت رمز عبور گوگل برای استفاده از Passkey با صفحه ورود از طریق احراز هویت بیومتریک یکی شده است تا کاربران هنگام استفاده از این قابلیت فقط یک مرحله را پشت‌ سر بگذارند.

دیگر ویژگی جدید سومین نسخه بتای اندروید 15

ظاهراً هنوز ویژگی‌های بیشتری در اندروید 1‌5 برای کشف‌کردن وجود داشته باشد. با نزدیک‌ شدن به زمان عرضه نهایی این سیستم‌عامل، گزارش‌های بیشتری نیز درمورد آن‌ها منتشر می‌شود. «میشل رحمان»، متخصص اندروید، نیز کشف کرده این آپدیت زمانی که مدلی بیومتریک به‌خوبی کار نمی‌کند، آن را خودکار حذف می‌کند و از کاربر می‌خواهد مدل جدیدی ثبت کند.

تخفیف ویژه امروز :

اداپتور – شارژر دیواری ایفون اصلی مدل 20 وات B/A

شارژراصلی ایفون itmait ای تی مای تی ارسال رایگان

البته این کار را همچنان به‌صورت دستی نیز می‌توان انجام داد اما قابلیت جدید اندروید 15 به افرادی که نمی‌دانند ثبت مجدد بیومتریک می‌تواند عملکرد آن‌ها را بهبود دهد، کمک می‌کند.

همان‌طور که رحمان اشاره می‌کند، عوامل زیادی وجود دارد که بر نحوه عملکرد یک مدل بیومتریک تأثیرگذار خواهند بود و ثبت مجدد آن‌ها اغلب می‌تواند این دسته از مشکلات را برطرف کند.

دومین نسخه بتای اندروید 15 ماه گذشته همراه ویژگی‌های جدیدی ازجمله فضای خصوصی (Private Space) منتشر شده بود.

خبر عالی سومین نسخه بتای اندروید 15 منتشر شد

نظر یادتون نره