خرید گسترده بین کوین در ژاپن

کدخبر: 17285
تیم ایتی مایتی - اهمیت استفاده از فناوری های جدید در دنیای امروزی ما بر کسی پوشیده نیست. یکی از با ارزش ترین فناوری ها را می توان ارز دیجیتال دانست. این فناوری با رهبری بیت کوین توانسته است دنیا را تحت تاثیر خود قرار دهد. ژاپن ها و طرفداران این فناوری در این کشور در ماه های اخیر رشد بسیار زیادی داشته اند.
خرید گسترده بین کوین در ژاپن

تیم ایتی مایتی – اهمیت استفاده از فناوری های جدید در دنیای امروزی ما بر کسی پوشیده نیست. یکی از با ارزش ترین فناوری ها را می توان ارز دیجیتال دانست. این فناوری با رهبری بیت کوین توانسته است دنیا را تحت تاثیر خود قرار دهد. ژاپن ها و طرفداران این فناوری در این کشور در ماه های اخیر رشد بسیار زیادی داشته اند.

از اهمیت این موضوی می توان به این نکته نیز اشاره کرد که در کشورهایی مختلفی مانند ایالات متحده آمریکا، السالوادور، آرژانتین و حتی اخیرا کره جنوبی در انتخابات ریاست جمهوری، کاندیداها تلاش می کنند تا با وعده به کار بردن ارزهای دیجیتال آرای قشر جوان را به صندوق خود روانه کنند.

از کشور ژاپن که از آن همواره به عنوان مهد تکنولوژی جهان نام برده می شود. اخیرا استفاده از رمزارزها و خصوصا بیت کوین در این کشور ۲۱ درصد رشد داشته است. یک نشریه اقتصادی چاپ توکیو می نویسد اقبال ژاپنی ها به خرید و فروش و سرمایه گذاری در حوزه تکنولوژی های مربوط به کریپتو از آغاز سال ۲۰۲۴ حدود ۲۱ درصد رشد داشته است.

در همین رابطه نیز امروز خبری منتشر شد که شرکت ژاپنی متاپلنت با سرمایه گذاری ۷ میلیون دلاری که معادل ۱.۱ میلیون ین، ژاپن است اعلام کرده، بیت کوین را به عنوان دارایی اصلی خزانه خود برگزیده است. تا به اولین میکرواستراتژی آسیا تبدیل شود. رسانه ها گزارش داده اند در پی انتشار این خبر سهام شرکت متاپلنت ۹۱ درصد افزایش یافته است.

تخفیف ویژه امروز :

اداپتور – شارژر دیواری ایفون اصلی مدل 20 وات B/A

ماموریت این شرکت ارائه فرصت های مناسب برای سرمایه گذاران ژاپنی جهت ورود به بازار بیت کوین بدون موانع قانونی است.

خرید گسترده بین کوین در ژاپن

نظر یادتون نره