دو ترفند خاص برای اضافه کردن اعضای بیشتر در گروه واتس‌آپ

کدخبر: 56

در ادامه به دو ترفند عالی برای اضافه کردن اعضای بیشتر در گروه واتس‌آپ یا whatsapp در گوشی موبایل اشاره خواهد شد. واتس‌آپ با داشتن بیش از ۱.۵ میلیارد کاربر در سرتاسر جهان به وسیله اصلی ارتباط در مناطق زیادی از آسیا، آمریکای لاتین و اروپا تبدیل شده است. اگرچه نگرانی‌هایی درباره حریم خصوصی برنامه وجود دارد؛

دو ترفند خاص برای اضافه کردن اعضای بیشتر در گروه واتس‌آپ

Image result for واتس اپ

در ادامه به دو ترفند عالی برای اضافه کردن اعضای بیشتر در گروه واتس‌آپ یا whatsapp در گوشی موبایل اشاره خواهد شد.

واتس‌آپ با داشتن بیش از ۱.۵ میلیارد کاربر در سرتاسر جهان به وسیله اصلی ارتباط در مناطق زیادی از آسیا، آمریکای لاتین و اروپا تبدیل شده است.

اگرچه نگرانی‌هایی درباره حریم خصوصی برنامه وجود دارد؛

اما اجماع کلی برای این شرکت مستقر در کالیفرنیا آنقدر مثبت بوده که آینده‌ای روشن‌تر برای این برنامه پیش‌بینی شده است. به همین دلیل است که پنج سال پس از انتشار، فیسبوک تصمیم گرفت مبلغ هنگفت بالای ۱۹ میلیارد دلار را برای دستیابی به این برنامه پیام‌رسانی سرمایه‌گذاری کند. حتی برنامه پیام‌رسان فیسبوک مسنجر نیز در سطح دنیا به اندازه واتس‌آپ محبوبیت ندارند.

دانلود واتساپ اپدیت 2021 جدید WhatsApp 2.21.4.15 اندروید

شاید مهمترین دلیل محبوبیت واتس‌آپ این باشد که این برنامه مثل خیلی از برنامه ها کاملاً رایگان بوده و امروزه در هر گوشی نسخه‌ای از آن یافت می‌شود.

در ابتدا، سازندگان WhatsApp تصمیم گرفتند که هزینه‌ای را برای اشتراک سالانه از کاربران خود بگیرند؛ اما این تصمیم قطعی نشد. واقعیت این است که در صورت قطعی شدن این تصمیم واتس‌آپ نمی‌توانست تا این اندازه محبوبیت به دست آورد. حتی بهتر از رایگان بودن، ویژگی دیگری که واتس‌آپ را محبوب ساخته این است که هیچ تبلیغی در واتس‌آپ وجود ندارد. برای یک برنامه رایگان که امکانات بسیار زیادی را در اختیار شما قرار می دهد، این ویژگی بسیار جذاب به نظر می‌رسد.

با وجود اینکه یک نرم افزار رایگان است، ویژگی‌های شگفت‌انگیزی را ارائه داده است. جدا از اینکه یک برنامه پیام رسانی متنی شگفت آور و مناسب است، WhatsApp همچنین به شما امکان می‌دهد تا تصاویر، فیلم‌ها، اسناد، ضبط صدا و همچنین مخاطبین و لوکیشن خود را به اشتراک بگذارید.

به غیر از مخاطبین فردی، می‌توانید پیام هایی را به گروه‌های مختلف افراد در واتس‌اپ ارسال کنید. هر کس می‌تواند یک گروه را با هر نام ایجاد کند و سپس پیام‌های خود را با اعضای دیگر گروه به اشتراک بگذارد. همچنین می‌توانید گروه های واتساپ را در سیستم عامل خود داشته باشید.

دو ترفند عالی اضافه کردن اعضای بیشتر در گروه واتس‌آپ:

پیش از این تعداد اعضایی که شما می‌توانید به گروه های واتس‌آپ اضافه کنید ۱۰۰ نفر بود. اما در سال ۲۰۱۶ شرکت واتس‌آپ این تعداد را به ۲۵۶ نفر افزایش داد.

با وجود اینکه اکنون واتس‌آپ اجازه می‌دهد تا تنها ۲۵۶ نفر را به ظرفیت گروه واتساپ اضافه کنید، در این مقاله ما روش‌هایی را برای چگونگی نحوه اد کردن در گروه واتساپ و افزایش تعداد اعضا حتی بیشتر از حد تعین شده را خواهیم گفت.

اضافه کردن اعضای بیشتر در گروه واتس‌آپ

پیش از این، شما باید برای پیوستن به یک گروه، مخاطبین را دعوت کنید؛ اما سپس واتس‌آپ از ویژگی‌هایی خبر داد که از طریق آن شما فقط نیاز به پیوند دعوتنامه برای افراد دارید تا به آنها بپیوندید.

فرض کنیم شما مدیر گروهی هستید که در حال حاضر ۲۵۶ عضو دارد. اگر سعی دارید اعضای بیشتری را به صورت جداگانه اضافه کنید، WhatsApp به شما اطلاع می‌دهد که این امر امکان پذیر نیست زیرا شما به حد مجاز رسیده‌اید. با این حال، برای افزایش تعداد اعضای گروه واتساپ ، اگر همچنان از طریق یک لینک برای افراد درخواست یا دعوتنامه بفرسید، این افراد باز هم می‌توانند به گروه بپیونند.

مسیر جایگزین برای افزایش ظرفیت گروه واتساپ :

پایگاه خبری آموزشی آی تی مای تی در ادامه به یک مسیر جایگزین برای افزایش اعضا در گروه واتساپ اشاره خواهد کرد، پس ادامه مطلب را مطالعه کنید.

روش فنی‌تر و پیچیده‌تری برای اضافه کردن اعضای بیشتر در گروه واتس‌آپ  وجود دارد. فقط اگر نسبتاً فنی باشید، با این روند پیش بروید. قبل از شروع این فرآیند، باید دستگاه خود را روت کنید. منابع آنلاین زیادی وجود دارد که به شما نشان می‌دهد که چگونه تلفن هوشمند خود را روت کنید، بنابراین انجام کار نباید زیاد سخت باشد.

نکته:

روت کردن دستگاه می‌تواند عواقب نامطلوبی نیز داشته باشد، از این رو می‌بایست نسبت به ریسک آن قبل از انجام آگاهی داشته باشید. ضمانت‌نامه یا گارانتی شما باطل خواهد بود، همچنین می‌تواند خطرات امنیتی نیز برای شما در پی داشته باشد.

پس از روت کردن دستگاه، باید مراحل توضیح داده شده در زیر برای افزایش ظرفیت گروه واتساپ را دنبال کنید.

مرحله ۱

برای افزایش ظرفیت گروه واتساپ ES File Explorer را از فروشگاه Google Play دانلود کنید.

مرحله دوم:

File ES Explorer را باز کرده و از گوشه سمت چپ بالای برنامه روی منو ضربه بزنید. سپس Root Explorer را فعال کنید.

مرحله ۳:

اکنون لینک یا دایرکتوری زیر را باز کرده و پرونده com.WhatsApp_Prefer را ویرایش کنید.

Path of Directory: data/data/com.whatsapp/shared_prefs/

مرحله ۴:

اگر هنگام باز کردن آن با خطایی مواجه شدید به گزینه More واقع در گوشه پایین سمت راست برنامه بروید. سپس روی Properties ضربه بزنید. گزینه Change را انتخاب کرده و سپس روی قسمت Permission field ضربه بزنید.

اکنون مجوزها را در این فایل فعال کرده و سپس بر روی OK کلیک کنید.

مرحله ۵:

com.Whatsapp.prefer را در حالت ویرایش یا Edit mode باز کنید. میدان Participants_size_limit را جست جو کنید. مقدار این میدان به طور پیش فرض روی عدد ۲۵۷ تنظیم شده است. شما می‌توانید آن را به عدد دلخواه خود تغییر دهید. برای بررسی این امر که آیا این روش درست کار می‌کند یا خیر، آن را به عدد ۹۹۹ تغییر دهید و روی Save در نوار بالا ضربه بزنید!

مرحله ۶:

به تنظیمات بروید و سپس روی برنامه‌ها ضربه بزنید. WhatsApp و Force Stop it را انتخاب کنید.

Image result for واتس اپ

چگونه ظرفیت گروه واتساپ را افزایش دهیم

دو روش برای اضافه کردن اعضای بیشتر و در گروه واتساپ توضیح داده شده این نوشتار به شما امکان می‌دهد ظرفیت گروه واتساپ را افزایش دهید. اگر یک فرد فنی هستید می‌توانید از گزینه دوم استفاده کنید؛ اما اگر یک کاربر معمولی هستید گزینه اول می‌تواند انتخاب بهتری برای شما باشد.

 

آیا شما این روش را برای اضافه کردن اعضای بیشتر در گروه واتس‌آپ با لینک‌های دعوت امتحان کرده‌اید؟ یا شاید تصمیم گرفته‌اید که از رویکرد فنی استفاده کنید؟ به هر حال،این کار چگونه پیش رفته، آیا موفق شده‌اید بیش از ۲۵۶ نفر را در گروه خود داشته باشید؟