زمان رونمایی رسمی از گوشی‌های پرچمدار هواوی P50 مشخص شد

کدخبر: 938

تیم ای تی مای تی – در رویداد معرفی سیستم عامل هارمونی بود که هواوی اولین تصویر از گوشی جذاب و نوآورانه P50 را منتشر کرد. در آن مراسم درباره زمان رونمایی کامل از این گوشی صحبتی نشد؛ ولی اکنون هواوی به صورت رسمی زمان رونمایی از این گوشی پرچمدار و خاص را اعلام کرده

زمان رونمایی رسمی از گوشی‌های پرچمدار هواوی P50 مشخص شد

قیمت گوشی هواوی P50 Pro - مشخصات گوشی Huawei P50 PRO

تیم ای تی مای تی – در رویداد معرفی سیستم عامل هارمونی بود که هواوی اولین تصویر از گوشی جذاب و نوآورانه P50 را منتشر کرد. در آن مراسم درباره زمان رونمایی کامل از این گوشی صحبتی نشد؛ ولی اکنون هواوی به صورت رسمی زمان رونمایی از این گوشی پرچمدار و خاص را اعلام کرده است.
قاب دوربین هواوی P50 احتمالا به این صورت است - ترنجی
گوشی‎‌های پرچمدار هواوی با قابلیت‌های ویژه عکاسی در هر سال از سری P معرفی می‌شوند و در کنار بهبودها و نوآوری‌‎های جدید پیرامون عکاسی، تراشه و طراحی جدیدی را نیز ارائه می‎کنند. بدین صورت با گوشی‎‌های سری P همواره تحولی در محصولات هواوی ایجاد می‎شود که توجه رسانه‎‌ها و کاربران را به سمت خود جذب می‎‌کند.
بیشتر بخوانید : لو رفتن تصاویر احتمالی از نسل بعدی کامپیوترهای آی‌مک و مک پرو

اپل آی‌ مک ۲۷ اینچی جدید با پردازنده اینتل معرفی کرد - زومیت

زمان رونمایی رسمی از گوشی‌های پرچمدار هواوی P50 مشخص شد

طراحی دوربین هواوی پی ۵۰ پرو پلاس احتمالا به این شکل است - ترنجی
همانطور که اعلام شد، پس از نمایش اولیه گوشی P50 در مراسم قبلی هواوی، حالا زمان رونمایی اصلی این گوشی فرا رسیده است. ریچارد یو، مدیرعامل بخش کالاهای مصرفی هواوی، پستی را در صفحه اجتماعی خود به اشتراک گذاشته که زمان این رونمایی را روز 29 جولای ساعت 19:30 به وقت محلی چین (7 مرداد، ساعت 16 به وقت ایران) اعلام کرده است.
رندرهای جدیدی از گوشی هوآوی P50 منتشر شد | تکفارس
طبق اطلاعاتی که تا به امروز منتشر شده، می‎‌دانیم که هواوی قصد دارد از سنسور پیشرفته سونی IMX800 در گوشی P50 استفاده کند. با این اوصاف، گوشی پرچمدار جدید هواوی اولین گوشی دنیا با لنز یک اینچی 50 مگاپیکسلی و فیلتر RYYB خواهد بود.
در کنار این گوشی، ظاهراً دو محصول دیگر که نسخه‎های P50 Pro و P50 Pro+ هستند، معرفی خواهند شد که از سنسورهای پیشرفته دوربین سونی IMX800 استفاده خواهند کرد.
بیشتر بخوانید :به روز رسانی (update) جدید بازی PUBG منتشر شد

PUBG ban in India: Why gamers can still download, play the game
زمان رونمایی رسمی از گوشی‌های پرچمدار هواوی P50 مشخص شد
نظر یادتون نره