سنگین ترین سرمایه گذاری عربستان در زمینه وب۳

کدخبر: 17295
تیم ایتی مایتی - وزارت سرمایه گذاری عمومی کشور عربستان سعودی روز گذشته قراردادی به ارزش ۲۵۰ میلیون دلار با شرکت پیشگام در حوزه وب۳ هدرا (Hedera)، و بلاکچین اثبات سهام (PoS) منعقد کرد. به این ترتیب و بنا به اعلامیه که در نشست مشترک کمیته دوستی پارلمانی عربستان سعودى و سوئیس منتشر شد، شرکت هدرا در جهت توسعه زیرساختهای مختلفی در حوزه هوش مصنوعی، بلاکچین و سایر فناوریهای مرتبط با عربستان سعودی همکاری می کند.
سنگین ترین سرمایه گذاری عربستان در زمینه وب۳

تیم ایتی مایتی – وزارت سرمایه گذاری عمومی کشور عربستان سعودی روز گذشته قراردادی به ارزش ۲۵۰ میلیون دلار با شرکت پیشگام در حوزه وب۳ هدرا (Hedera)، و بلاکچین اثبات سهام (PoS) منعقد کرد. به این ترتیب و بنا به اعلامیه که در نشست مشترک کمیته دوستی پارلمانی عربستان سعودى و سوئیس منتشر شد، شرکت هدرا در جهت توسعه زیرساختهای مختلفی در حوزه هوش مصنوعی، بلاکچین و سایر فناوریهای مرتبط با عربستان سعودی همکاری می کند.

تخفیف ویژه امروز :

اداپتور – شارژر دیواری ایفون اصلی مدل 20 وات B/A

عربستان سعودی در یک سال گذشته سرمایه گذاریهای هنگفتی را در حوزه وب۳ و بلاکچین انجام داده است. به عنوان مثال در آذر ماه سال جاری، عربستان ۵۰ میلیون دلار در شرکت انیموکا برندز سرمایه گذاری کرد. این سرمایه گذاری انجام شد تا به توسعه بازیهای وب۳ و متاورس در این کشور کمک کند. یکی از مهمترین دلایل آن هم این است که بانک مرکزی عربستان به شدت پیگیر بررسی امکان استفاده از بلاکچین در پلتفرم های خود است.

ایده های جاه طلبانه و میهن دوستی ولیعد جوان و دلسوز عربستان حسابی در دنیا بازتاب داشته است. این جاه طلبی موجب شده رسانه های خارجی لب به تمجید از این تصمیمات گشوده اند. در همین رابطه نیز محمد بن سلمان، چندی پیش در سخنرانی اعلام کرد که میخواهد این کشور خاورمیانهای را تبدیل به اروپای بعدی کند. محمد بن سلمان با یک شعار بزرگ سخنرانی خود را پایان داد با این عنوان که رنسانس بعدی دنیا از خاورمیانه شروع میشود.

این قرارداد ۵ ساله در حوزه بلاکچین نیز یکی دیگر از تصمیمات محمد بن سلمان است که زیر سایه جنگ و منازعات سیاسی در خاورمیانه می کوشد تا به رشد کشور خود سرعت ببخشد.

سنگین ترین سرمایه گذاری عربستان در زمینه وب۳

نظر یادتون نره