سی دی پراجکت می‌خواهد بازی های بزرگ بیشتری عرضه کند

کدخبر: 16142
تیم ایتی مایتی - شرکت سی‌دی پراجکت رد طی جلسه مالی خود اعلام کرد که قصد دارد از این پس بازی‌های AAA خود را با فاصله زمانی کمتر عرضه کند.
سی دی پراجکت می‌خواهد بازی های بزرگ بیشتری عرضه کند

تیم ایتی مایتی – شرکت سی‌دی پراجکت رد طی جلسه مالی خود اعلام کرد که قصد دارد از این پس بازی‌های AAA خود را با فاصله زمانی کمتر عرضه کند.

شرکت CD Projekt Red که به‌عنوان سازنده بازی Cyberpunk 2077 و سری The Witcher شناخته می‌شود، یکی از پرطرفدارترین سازندگان آثار در سبک نقش‌آفرینی است. سایبرپانک ۲۰۷۷ در زمان عرضه سابقه بدی را برای سی دی پراجکت رد رقم زد، اما این شرکت با بهبود کامل وضعیت بازی توانست توجه طرفداران بسیاری را به‌خود جلب کند.

هندزفری بلوتوثی گیمینگ لنوو مدل Xt95 pro

هندزفری بلوتوثی لنوو مدل Xt95 pro ایتی مایتی

در همین راستا تمامی تمرکز استودیوها هم‌اکنون روی توسعه دنباله سایبرپانک و ویچر ۴ قرار گرفته است؛ آثاری که طبق پیش‌بینی‌های این شرکت چندین سال تا عرضه فاصله دارند، اما با این‌وجود سی‌دی پراجکت قصد دارد بازی‌های بزرگ خود را با فاصله زمانی کمتری به‌نسبت قبل عرضه کند. این تصمیم به‌آن معنا است که CDPR قصد دارد از بازه ۵ تا ۶ ساله توسعه آثار AAA فاصله بگیرد و هرچه زودتر بازی‌های جدید را در اختیار مخاطبان قرار دهد.

براساس گزارش‌های Neogaf این شرکت طی جلسه سه‌ماهه مالی خود در مورد توسعه یک بازی واحد یا ساخت همزمان آن‌ها گفت: «شما می‌توانید انتظار عرضه بازی‌های بیشتری را از ما داشته باشید. ما قصد داریم سرعت عرضه بازی‌های بعدی خود را افزایش دهیم.»

تصویر رسمی معرفی بازی The Witcher جدید (ویچر شرکت سی دی پراجکت) سی دی پراجکت می‌خواهد بازی های بزرگ بیشتری عرضه کند

مدیرعامل سی‌دی پراجکت تأکید کرد که این شرکت در زمان توسعه بسته الحاقی Phantom Liberty، به‌صورت هم‌زمان در حال ساخت دو پروژه دیگر بوده است؛ بسته‌الحاقی‌ای که براساس گزارش‌های مختلف به‌اندازه یک بازی کامل بوده است و نزدیک به ۳۰۰ نفر مشغول به ساخت آن بوده‌اند. در این حین یکی از تیم‌ها در حال توسعه ویچر ۴ و دیگری مشغول ساخت دنباله سایبرپانک ۲۰۷۷ بودند. سی‌دی پراجکت رد با این رویکرد سعی دارد فاصله زمانی عرضه بازی‌های خود را کاهش دهد.

این شرکت علاوه‌بر دنباله‌های ویچر و سایبرپانک، در حال ساخت پروژه‌های دیگر مانند Sirius و یک اثر دیگر که توسط The Molasses Flood در شهر بوستون در دست توسعه قرار دارد است؛ همچنین نسخه ریمیک The Witcher 1 از پتانسیل زیادی برخوردار است. اگر این شرکت بتواند بازه زمانی عرضه‌ بازی‌های خود را تنظیم کند، آثار متفاوتی تا ۱۰ سال آینده منتشر خواهد کرد.

مدیرعامل این شرکت هنوز تاریخ عرضه مشخصی را در اختیار عموم قرار نداده است، اما برخلاف عرضه دو بازی بزرگ در هر ۱۰ سال و طبق برنامه‌‌های جدید سی‌دی پراجکت رد آثار بیشتری در هر دهه منتشر خواهند شد.

سی دی پراجکت می‌خواهد بازی های بزرگ بیشتری عرضه کند

نظر یادتون نره