صفحه بازی Deadlock در وبسایت SteamDB کشف شد

کدخبر: 15858
تیم ایتی مایتی - Deadlock، بازی لورفته شرکت ولو در وبسایت SteamDB پیدا شده است و ظاهرا بازیکنان در حال آزمایش این اثر هستند.
صفحه بازی Deadlock در وبسایت SteamDB کشف شد

تیم ایتی مایتی – Deadlock، بازی لورفته شرکت ولو در وبسایت SteamDB پیدا شده است و ظاهرا بازیکنان در حال آزمایش این اثر هستند.

شواهد جدید ممکن است به احتمال معرفی بازی جدید استودیو ولو در آینده نزدیک اشاره داشته باشند. افشاگری‌های اخیر حاکی‌از آن بود که این سازنده در حال کار روی بازی Deadlock است؛ یک شوتر ابرقهرمانی موبای ۶ در برابر ۶ که از سال ۲۰۱۸ با نام‌های مختلفی دردست ساخت قرار داشته است.

هدفون – هندزفری بلوتوثی کیو سی وای QCY T13 ANC

t13-anc-هدفون - هندزفری بلوتوثی کیو سی وای QCY T13 ANC ایتی مایتی

اکنون صفحه این بازی در وبسایت SteamDB پیدا شده است. Deadlock در این وبسایت که پشت‌صحنه فروشگاه استیم را ردگیری می‌کند، صفحه مخصوص خود را دارد و همین‌حالا هم چندین بازیکن در حال تجربه آن هستند. پاول دیوندیک، مالک SteamDB هم در شبکه مجازی توییتر نوشته است این صفحه مشروع و رسمی ددلاک است و بازیکنان درون بازی درواقع درحال آزمایش آن هستند.

اخیرا اطلاعاتی لورفته بود که طی آن تصاویر اولیه کاراکترهای قابل بازی Deadlock منتشر شده بودند؛ هرچند ممکن است همگی آنها در بازی نهایی حاضر نشوند. به‌هرشکل، فعلا باید منتظر اعلامیه رسمی ولو درباره این بازی باشیم.

صفحه بازی Deadlock در وبسایت SteamDB کشف شد

نظر یادتون نره