عرضه بزرگ ترین بازی پلی استیشن پلاس کلاسیکSly Cooper

کدخبر: 17939
تیم ایتی مایتی - Sly Cooper، بازی کلاسیک پلی استیشن 2 توانسته است موفق‌ترین عرضه یک بازی روی پلی استیشن پلاس کلاسیک را به نام خود ثبت کند.
عرضه بزرگ ترین بازی پلی استیشن پلاس کلاسیکSly Cooper

تیم ایتی مایتی – Sly Cooper، بازی کلاسیک پلی استیشن 2 توانسته است موفق‌ترین عرضه یک بازی روی پلی استیشن پلاس کلاسیک را به نام خود ثبت کند.

مدت زیادی است که خبر جدیدی از مجموعه Sly Cooper دردسترس نیست و با اینکه بازیکنان هنوز خواهان بازگشت این سری پلتفرمر هستند، اما همچنان مشخص نیست نسخه جدیدی از آن عرضه خواهد شد یا خیر. اخیرا شرکت سونی Sly Cooper، بازی پلی استیشن 2 محصول سال ۲۰۰۲ و بازی Sly Cooper and the Thievius Raccoonus را برای کاربران پلی استیشن پلاس پرمیموم روی پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 منتشر کرد و طرفداران سری به‌شدت از این دو استقبال کردند.

تخفیف ویژه امروز :

قاب – کاور Prada diamond پرادا دیاموند سامسونگ اس 21 اف ای samsung s21fe

قاب - کاور Prada diamond پرادا دیاموند سامسونگ اس 21 اف ای samsung s21fe

طبق گزارش وبسایت TrueTrophies و براساس اطلاعات بالای ۳.۱ میلیون کاربر فعال شبکه پلی استیشن، Sly Cooper توانسته است بزرگ‌ترین عرضه یک بازی روی کاتالوگ آثار کلاسیک پلی استیشن پلاس را رقم بزند که تنها دردسترس کاربران سطح پرمیموم است. قبلا این رکورد در دست The Legend of Dragoon بود که در سال ۲۰۲۳ به این سرویس اضافه شد؛ اما اسلای کوپر توانست در هفته عرضه خود ۲.۵ درصد بازیکن بیشتری جذب کند.

تعداد کاربران پلی استیشن پلاس پرمیوم سهم کوچکی از تمامی کاربران شبکه پلی استیشن است؛ پس بعید است چنین رکوردی برای سونی خیلی مهم باشد. البته طرفداران این مجموعه امیدوار هستند چنین استقبالی باعث شود سازندگان گفت‌وگو درباره ساخت نسخه جدید را شروع کنند.

در سال ۲۰۲۲ ساکر پانچ، سازنده Sly Cooper تایید کرده بود نسخه جدید این مجموعه در دست ساخت قرار ندارد.

عرضه بزرگ ترین بازی پلی استیشن پلاس کلاسیکSly Cooper

نظر یادتون نره