مایکروسافت اج به قابلیت زیرنویس و دوبله هم‌زمان ویدیو مجهز می‌شود

کدخبر: 15789
تیم ایتی مایتی - مایکروسافت در جریان کنفرانس بیلد ۲۰۲۴ اعلام کرد که مرورگر اج به‌زودی به قابلیت دوبله هم‌زمان ویدیوهای سایت‌هایی مانند یوتوب و لینکدین مجهز می‌شود.
مایکروسافت اج به قابلیت زیرنویس و دوبله هم‌زمان ویدیو مجهز می‌شود

تیم ایتی مایتی – مایکروسافت در جریان کنفرانس بیلد ۲۰۲۴ اعلام کرد که مرورگر اج به‌زودی به قابلیت دوبله هم‌زمان ویدیوهای سایت‌هایی مانند یوتوب و لینکدین مجهز می‌شود.

این ویژگی همان‌طور که می‌توان حدس زد، مبتنی بر هوش مصنوعی است.

درحال‌حاضر این قابلیت جدید تنها از چند زبان پشتیبانی می‌کند که شامل اسپانیایی، انگلیسی، آلمانی، هندی، ایتالیایی و روسی می‌شود. قابلیت جدید اج علاوه بر اینکه ویدیوها را برای افراد مختلف دوبله می‌کند، به افراد ناشنوا هم کمک می‌کند تا به کمک زیرنویس، به محتوای ویدیو پی ببرند.

هدفون – هندزفری بلوتوثی کیو سی وای QCY T13 ANC

t13-anc-هدفون - هندزفری بلوتوثی کیو سی وای QCY T13 ANC ایتی مایتی

ترجمه و دوبله هم‌زمان در مرورگر مایکروسافت اج

مرورگر مایکروسافت همچنین از ترجمه هم‌زمان ویدیوهای سایت‌های خبری مانند رویترز، CNBC و بلومبرگ هم پشتیبانی می‌کند. مایکروسافت در آینده به این ویژگی زبان‌های جدیدی را اضافه خواهد کرد و همچنین شاهد پشتیبانی آن از وب‌سایت‌های بیشتری خواهیم بود.

با قابلیت ترجمه و دوبله هم‌زمان، حالا اج چندین ویژگی هوش مصنومایکروسافت اج به قابلیت زیرنویس و دوبله هم‌زمان ویدیو مجهز می‌شودعی مبتنی بر کوپایلوت دارد. پیش از این شاهد قابلیت خلاصه‌کردن ویدیوهای یوتوب توسط اج بودیم، بااین‌حال این ویژگی نمی‌تواند از تمام ویدیوها خلاصه متنی تولید کند.

مایکروسافت اج به قابلیت زیرنویس و دوبله هم‌زمان ویدیو مجهز می‌شود

نظر یادتون نره