مرورگر اج مایکروسافت با بهبود رابط کاربری تا 76 درصد سریع‌تر می‌شود

کدخبر: 16120
تیم ایتی مایتی - سرعت پایین Edge یکی از ضعف‌های این مرورگر است؛ اکنون مایکروسافت با توسعه معماری جدید WebUI 2.0 رابط کاربری مرورگر اج را 42 درصد سریع‌تر می‌کند. همچنین مایکروسافت ادعا می‌کند که منوی این مرورگر در دستگاه‌های بدون SSD یا با رم کمتر از 8 گیگابایت، 76 درصد سریع‌تر اجرا خواهد شد.
مرورگر اج مایکروسافت با بهبود رابط کاربری تا 76 درصد سریع‌تر می‌شود

تیم ایتی مایتی – سرعت پایین Edge یکی از ضعف‌های این مرورگر است؛ اکنون مایکروسافت با توسعه معماری جدید WebUI 2.0 رابط کاربری مرورگر اج را 42 درصد سریع‌تر می‌کند. همچنین مایکروسافت ادعا می‌کند که منوی این مرورگر در دستگاه‌های بدون SSD یا با رم کمتر از 8 گیگابایت، 76 درصد سریع‌تر اجرا خواهد شد.

براساس اعلام مایکروسافت، در آپدیت‌های جدید اج به‌لطف معماری WebUI 2.0 کاربران می‌توانند انتظار بهبودهای قابل‌توجهی در سرعت این مرورگر را داشته باشند. این آپدیت‌ها، صرف‌‌نظر از وب‌سایت‌هایی که بازدید می‌کنید، استفاده از خود مرورگر را سریع‌تر و روان‌تر می‌کنند.

هندزفری بلوتوثی گیمینگ لنوو مدل LP80 pro

هندزفری بلوتوثی گیمینگ لنوو مدل LP80 pro ایتی مایتی 1

افزایش سرعت مرورگر اج با بهبود رابط کاربری

مرورگر اج مایکروسافت با بهبود رابط کاربری تا 76 درصد سریع‌تر می‌شود

اولین پیشرفت‌هایی که در اج نسخه 122 ایجاد می‌شود، بر بخش «Browser Essentials UI» متمرکز است. این رابط کاربری بخش‌هایی مانند نوار آدرس، برگه‌ها و علاقه‌مندی‌ها را شامل می‌شود. کاربران می‌توانند شاهد افزایش سرعت کلی 42 درصدی و در دستگاه‌هایی با مشخصات پایین‌تر بهبود 76 درصدی باشند. مایکروسافت قصد دارد WebUI 2.0 را در سایر بخش‌های مرورگر اج ازجمله بخش هیستوری، دانلودها و بخش کیف پول نیز اعمال کند.

مایکروسافت درباره سرعت کم مرورگر اج نیز توضیحاتی داده است. به گفته این شرکت، نحوه سازماندهی کدهای رابط کاربری در اج به اندازه کافی ماژولار نبود. همچنین بسیاری از کدهای این مرورگر از چهارچوبی استفاده می‌کردند که برای ارائه رابط کاربری به جاوا اسکریپت متکی بود؛ این عوامل منجر به کاهش سرعت بخشی از کد رابط کاربری می‌شدند.

مایکروسافت امیدوار است رویکرد جدیدش توسعه‌دهندگان وب‌سایت‌ها را تشویق کند تا روش‌های مشابهی را برای کم‌کردن زمان بارگذاری صفحات خود اتخاذ کنند. این شرکت همچنین بر تعهد خود نسبت به متن‌بازکردن برخی از کدهایش تأکید کرد.

مرورگر اج مایکروسافت با بهبود رابط کاربری تا 76 درصد سریع‌تر می‌شود

نظر یادتون نره