مشخصات کنسول دستی Rog Ally X لو رفت

کدخبر: 15848
تیم ایتی مایتی - طبق اطلاعات لورفته، کنسول دستی ایسوس Rog Ally X باتری و رم بهتری نسبت‌به نسخه قبلی خود خواهد داشت.
مشخصات کنسول دستی Rog Ally X لو رفت

تیم ایتی مایتی – طبق اطلاعات لورفته، کنسول دستی ایسوس Rog Ally X باتری و رم بهتری نسبت‌به نسخه قبلی خود خواهد داشت.

در روز دوم ژوئن (۱۳ خرداد) شاهد عرضه ایسوس Rog Ally X خواهیم بود که دنباله کنسول دستی سال گذشته این شرکت است. کنسول اولیه رقیب خوبی برای استیم دک شرکت ولو بود، با این تفاوت که از ویندوز 11 بهره می‌برد و در کاغذ می‌توانستید بازی‌های بیشتری را روی آن تجربه کنید. اما این کنسول گران‌قیمت به‌خاطر مشکلاتی نتوانست جای پای خود را محکم کند؛ ولی ظاهرا این مشکلات در Rog Ally X رفع شده‌اند.

اداپتور – شارژر دیواری ایفون اصلی مدل 20 وات B/A

شارژراصلی ایفون itmait ای تی مای تی ارسال رایگان

طبق جدیدترین اطلاعات لورفته، باتری Rog Ally X دو برابر بهتر از کنسول قبلی خواهد بود. باتری یکی از بزرگ‌ترین ضعف‌های Rog Ally بود و اجرای یک بازی سطح بالا روی حالت توربو باعث می‌شد پس‌از نزدیک‌به ۴۰ دقیقه، عمر باتری به اتمام برسد. اکنون آن باتری ۴۰ وات بر ساعت با یک باتری هشتاد واتی عوض شده است.

همچنین ایسوس رم ۱۶ گیگابایتی را کنار گذاشته است و در عوض یک رم ۲۴ گیگی مدل LPDDR5 در کنسول قرار گرفته است که عملکرد آن را بهبود خواهد بخشید. به‌نظر پردازنده AMD Ryzen Z1 Extreme دست نخورده باقی مانده است و صفحه لمسی که یکی از نقاط ضعف کنسول قبلی بود، همچنان تغییر نکرده است. برخی تغییرات کوچک مانند صاف‌تر شدن لبه‌های تیز و لمسی شدن دکمه‌ها در بخش بیرونی کنسول هم اعمال شده‌اند.

انتظار می‌رود ASUS ROG Ally X با قیمتی نزدیک‌به ۸۰۰ دلار عرضه شود. اگر ایسوس واقعا مشکلات حاضر در نسخه قبلی را رفع کرده باشد، می‌توان انتظار داشت این کنسول جدید عملکرد خوبی از خود ثبت کند و فروش مناسبی داشته باشد.

مشخصات کنسول دستی Rog Ally X لو رفت

نظر یادتون نره