مشکلات دوربین گلکسی S24 اولترا احتمالاً با One UI 6.1.1 برطرف می‌شود

کدخبر: 15980
تیم ایتی مایتی - پس از عرضه گلکسی S24 اولترا، سامسونگ اولین آپدیت نرم‌افزاری مرتبط با دوربین را منتشر کرد. چند ماه بعد، یک به‌روزرسانی کوچک دیگر نیز در همین راستا انتشار یافت. بااین‌حال، هنوز همه مشکلات مربوط به دوربین این دستگاه رفع نشده‌اند و این شرکت در نظر دارد به‌زودی با یک آپدیت دیگر تمام این مشکلات را حل کند.
مشکلات دوربین گلکسی S24 اولترا احتمالاً با One UI 6.1.1 برطرف می‌شود

تیم ایتی مایتی – پس از عرضه گلکسی S24 اولترا، سامسونگ اولین آپدیت نرم‌افزاری مرتبط با دوربین را منتشر کرد. چند ماه بعد، یک به‌روزرسانی کوچک دیگر نیز در همین راستا انتشار یافت. بااین‌حال، هنوز همه مشکلات مربوط به دوربین این دستگاه رفع نشده‌اند و این شرکت در نظر دارد به‌زودی با یک آپدیت دیگر تمام این مشکلات را حل کند.

پاوربانک و شارژر همراه 20000 شیائومی Xiaomi Redmi PB200LZM

طبق گفته‌های منبع آگاهی به نام «Ice Universe»، سامسونگ تست به‌روزرسانی بعدی را برای Galaxy S24 Ultra آغاز کرده است. این منبع ادعا می‌کند که این آپدیت شامل بسیاری از پیشرفت‌های مرتبط با دوربین است و بزرگترین به‌روزرسانی نرم‌افزاری برای گلکسی S24 اولترا از زمان عرضه آن خواهد بود. این به‌روزرسانی احتمالاً در ژوئیه 2024 منتشر خواهد شد؛ احتمالاً همزمان با عرضه گلکسی Z Flip 6 و Galaxy Z Fold 6 و انتشار One UI 6.1.1 برای پرچمداران سامسونگ.

گلکسی S24 اولترا مشکلات دوربین گلکسی S24 اولترا احتمالاً با One UI 6.1.1 برطرف می‌شود ایتی مایتی

مشکلات دوربین گلکسی S24 اولترا سامسونگ

کاربران گلکسی اس 24 اولترا از مشکلات دوربین مانند آسمان کثیف و پرنویز به خصوص در شرایط کم‌نور شکایت دارند. سایر مشکلات عبارتند از تاری حرکت، وجود خطوط اعوجاج در آسمان، نوردهی بیش از حد در قسمت‌های خاص کادر، نویز زیاد در فیلم‌های ضبط‌شده در شرایط کم‌نور و جلوه‌ای شبیه به رنگ روغن در عکس‌هایی که با استفاده از سطوح زوم 10 برابری یا بالاتر گرفته شده‌اند.

به‌روزرسانی بعدی سامسونگ احتمالاً تمام مشکلات یادشده را حل خواهد کرد. اگر کاربر گلکسی اس 24 اولترا هستید، باید منتظر بروزرسانی ژوئیه 2024 باشید تا شاهد بهبود کیفیت دوربین باشید.

در مجموع به غیر از ایرادات در زمینه دوربین، این گوشی یکی از بهترین پرچمداران موجود در بازار است که به‌واسطه قابلیت‌های هوش مصنوعی و ویژگی‌های اختصاصی دیگر، توانسته فروش خوبی را در سراسر دنیا تجربه کند.

مشکلات دوربین گلکسی S24 اولترا احتمالاً با One UI 6.1.1 برطرف می‌شود

نظر یادتون نره