نتفلیکس ورود به دنیای بازی‌های کامپیوتری را با تمرکز بر گوشی‌های همراه آغاز خواهد کرد

کدخبر: 974

تیم ای تی مای تی – گزارش‌های به دست آمده از درآمدهای سه ماهه دوم نت فلیکس نشان میدهد که این شبکه اجتماعی تصمیم دارد تا ورود به صنعت گیمینگ را با تمرکز بر تولید بازی برای تلفن‌های همراه هوشمند آغاز کند. نتفلیکس ورود به دنیای بازی‌های کامپیوتری را با تمرکز بر گوشی‌های همراه آغاز

نتفلیکس ورود به دنیای بازی‌های کامپیوتری را با تمرکز بر گوشی‌های همراه آغاز خواهد کرد

Netflix Gaming Service: Netflix in preparation for launching video gaming  service, the app will be free for subscribers - informalnewz

تیم ای تی مای تی – گزارش‌های به دست آمده از درآمدهای سه ماهه دوم نت فلیکس نشان میدهد که این شبکه اجتماعی تصمیم دارد تا ورود به صنعت گیمینگ را با تمرکز بر تولید بازی برای تلفن‌های همراه هوشمند آغاز کند.

نتفلیکس ورود به دنیای بازی‌های کامپیوتری را با تمرکز بر گوشی‌های همراه آغاز خواهد کر

 گزارش‌های به دست آمده از درآمدهای سه ماهه دوم نت فلیکس نشان میدهد که این شبکه اجتماعی تصمیم دارد تا ورود به صنعت گیمینگ را با تمرکز بر تولید بازی برای تلفن‌های همراه هوشمند آغاز کند.
گزارش‌های به دست آمده از درآمدهای سه ماهه دوم نت فلیکس نشان میدهد که این شبکه اجتماعی تصمیم دارد تا ورود به صنعت گیمینگ را با تمرکز بر تولید بازی برای تلفن‌های همراه هوشمند آغاز کند.به نقل از  engadget، کمپانی نت فلیکس در گزارش سه ماهه دوم سال 2021 خود به تحلیل برخی مسائل در رابطه با ورود به دنیای گیمینگ پرداخته است. نت فلیکس در این رابطه بیان کرده است که تمرکز اولیه آن روی گیمینگ موبایل خواهد بود و سعی دارد تا پروژه‌های تعاملی خود از قبیل Black Mirror Bandersnatch و Stranger Things را توسعه بدهد.

این عناوین جدید به عنوان بخشی از اشتراک کاربر بدون هیچ هزینه‌ای در اختیار او قرار خواهد گرفت و علاوه بر این نت فلیکس تاکید کرد که روند فعلی خود را در رابطه با فیلم و سریال‌های فعلی در پیش خواهد گرفت. این کمپانی در نامه‌ای به سهام داران خود اظهار داشته است که:« ما به گیمینگ به عنوان دسته بندی جدید محتوای خود و مشابه با توسعه‌ای که به فیلم‌های اصلی، انیمیشن‌ها و تلویزیون بدون خط داستانی نگاه می‌کنیم.

 

آی‌تی مای‌تی
نتفلیکس ورود به دنیای بازی‌های کامپیوتری را با تمرکز بر گوشی‌های همراه آغاز خواهد کرد
نظر یادتون نره