نسخه ویژه ناتینگ فون (2a) با طراحی جذاب‌تر معرفی شد

کدخبر: 16107
تیم ایتی مایتی - به‌تازگی برند ناتینگ از Phone (2a) Special Edition پرده‌برداری کرده است که طراحی جذاب و جالبی دارد. این گوشی در پنل پشتی خود، از سه رنگ متنوع قرمز، آبی و زرد استفاده کرده است. نسخه معمولی گوشی ناتینگ فون (2a) در مجموع طراحی خاصی دارد و این نسخه ویژه، حتی طراحی جالب‌تری به آن بخشیده است.
نسخه ویژه ناتینگ فون (2a) با طراحی جذاب‌تر معرفی شد

تیم ایتی مایتی – به‌تازگی برند ناتینگ از Phone (2a) Special Edition پرده‌برداری کرده است که طراحی جذاب و جالبی دارد. این گوشی در پنل پشتی خود، از سه رنگ متنوع قرمز، آبی و زرد استفاده کرده است. نسخه معمولی گوشی ناتینگ فون (2a) در مجموع طراحی خاصی دارد و این نسخه ویژه، حتی طراحی جالب‌تری به آن بخشیده است.

به گزارش GSMArena، همانطور که از Nothing انتظار می‌رفت، این نسخه از ناتینگ فون (2a) همچنان همان طراحی عجیب خود را حفظ کرده است؛ با این تفاوت که این رنگ‌ها با هوشمندی خاصی در نسخه ویژه Phone (2a) قرار گرفته‌اند. بیانیه مطبوعاتی رسمی ناتینگ دراین‌باره می‌گوید:

ساعت هوشمند مدل TK13 mini

«درحالی‌که این سه رنگ همگی قبلاً به صورت جداگانه در محصولات Nothing استفاده شده‌اند، تا به الان هرگز به این شکل در کنار یکدیگر قرار نگرفته بودند.»

نسخه ویژه ناتینگ فون (2a) با طراحی جذاب‌تر معرفی شد

«آدام بیتس»، مدیر طراحی Nothing، دراین‌باره می‌گوید:

«ما از معرفی نسخه ویژه ناتینگ فون (2a) بسیار خوشحالیم. اولین محصولی که پالت رنگ‌های اصلی ما را نشان می‌دهد؛ قرمز، آبی و زرد. زیبایی‌شناسی کلی آن به برخی از قهرمانان طراحی ما در گذشته اشاره و در عین حال شمایل جدیدی را برای یک گوشی ایجاد می‌کند. در واقع با این طراحی، گوشی به یک اثر هنری چشمگیر نیز تبدیل شده است.»

Phone (2a) Special Edition از امروز در تعداد محدود و از طریق سایت رسمی ناتینگ با کانفیگ 12 گیگابایت رم، 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و قیمت 349 پوند (379 یورو) در دسترس است.

نسخه ویژه ناتینگ فون (2a) نسخه ویژه ناتینگ فون (2a) با طراحی جذاب‌تر معرفی شد

مشخصات فنی نسخه ویژه ناتینگ فون (2a)

در واقع نسخه ویژه این گوشی، با مدل معمولی آن هیچ تفاوت خاصی در زمینه مشخصات فنی ندارد؛ بنابراین نسخه ویژه ناتینگ فون (2a) با صفحه نمایش آمولد 6.7 اینچی، نرخ تازه‌سازی 120 هرتز کیفیت بصری خوبی را به ارمغان می‌آورد. همچنین تراشه دایمنسیتی 7200 پرو در کنار 12 گیگابایت رم، در اکثر بازی‌های گرافیکی عملکرد خوبی دارد.

به‌علاوه، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با لرزشگیر OIS، دوربین فوق‌عریض 50 مگاپیکسلی و سلفی 32 مگاپیکسلی، عکسبرداری و تصویربرداری باکیفیتی را برای کاربر به‌ارمغان می‌آورد. یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی نیز انرژی مورد نیاز این گوشی را تأمین می‌کند.

نسخه ویژه ناتینگ فون (2a) با طراحی جذاب‌تر معرفی شد

نظر یادتون نره