همکاری مجدد دو پروژه جنجالی سال گذشته با یکدیگر

کدخبر: 17259
تیم ایتی مایتی - سال گذشته دو پروژه پر سر و صدا و جنجالی نگاه های زیادی را به خود معطوف کرده بود. شرکت اوپن ایآی (OpenAI) که در زمینه هوش مصنوعی فعالیت میکند. همچنین  ورلدکوین (Worldcoin) که در زمینه تایید هویت فعال است . 
همکاری مجدد دو پروژه جنجالی سال گذشته با یکدیگر

تیم ایتی مایتی – سال گذشته دو پروژه پر سر و صدا و جنجالی نگاه های زیادی را به خود معطوف کرده بود. شرکت اوپن ایآی (OpenAI) که در زمینه هوش مصنوعی فعالیت میکند. همچنین  ورلدکوین (Worldcoin) که در زمینه تایید هویت فعال است .

تخفیف ویژه امروز :

اداپتور – شارژر دیواری ایفون اصلی مدل 20 وات B/A

 

فرد کلیدی و مشترک در هر دو این پروژه ها آقای سم آلتمن است. آلتمن یکی از هم بنیانگذاران ورلد کوین و اوپن ای آی است. حالا این دو شرکت تصمیم دارند با یکدیگر همکاری مشترک داشته باشند. قرار است اوپن ای آی  راه حل ها و خدمات هوش مصنوعی را به ورلد کوین ارائه دهد تا به نوعی ورلد کوین را از نظارت های شدید امنیتی و قانونی نجات دهد.

ورلدکوین اخیرا اظهار کرده که عرضه توکن خود را به نام WLD طی شش ماه آینده ۳۶ میلیون واحد افزایش خواهد داد. که این توکن ارزشی معادل ۱۹۷ میلیون دلار دارد. آن ها همچنین بلاکچین اختصاصی خود را هم فعال کرده است. در این شبکه بلاکچین اولویت با کاربران انسانی است که از طریق اسکن عنبیه چشم تایید شده اند.

برخی کارشناسان هشدار داده اند که با توجه به حضور تاثیرگذار آلتمن در این دو شرکت، احتمالا سخت گیری های بیشتری در این زمینه رخ خواهد داد.

همکاری مجدد دو پروژه جنجالی سال گذشته با یکدیگر

نظر یادتون نره