پوکو X3 GT با شارژر 67 واتی

کدخبر: 986

تیم ای تی مای تی – اخیراً کمپانی پوکو خبر از حضور تراشه دایمنسیتی 1100 در گوشی POCO X3 GT داده بود و حالا خبر وجود شارژر 67 واتی در این گوشی نیز تأیید شده است. با اینکه پوکو مشخصات بیشتری از POCO X3 GT فاش نکرده است، اما خبرها حاکی از آن هستند که

پوکو X3 GT با شارژر 67 واتی

Original Xiaomi 67W GaN Fast Charger

تیم ای تی مای تی – اخیراً کمپانی پوکو خبر از حضور تراشه دایمنسیتی 1100 در گوشی POCO X3 GT داده بود و حالا خبر وجود شارژر 67 واتی در این گوشی نیز تأیید شده است.

با اینکه پوکو مشخصات بیشتری از POCO X3 GT فاش نکرده است، اما خبرها حاکی از آن هستند که این گوشی، یک دستگاه کاملاً جدید نخواهد بود. مشخصات و عکس‌هایی که در حد شایعه از این گوشی در اختیار داریم، نشان می‌دهند که پوکو ایکس 3 جی تی همان نسخه تغییر نام یافته نوت 10 پرو چینی است.

پوکو X3 GT هفته آینده رسما از سوی شیائومی معرفی می‌شود - دیجیاتو

مشخصات احتمالی POCO X3 GT

پوکو X3 GT با شارژر 67 واتی

اگر این حدس و گمان‌ها درست از آب دربیایند که احتمال آن نیز زیاد است، این گوشی یک نمایشگر فول اچ‌دی پلاس با پنل LCD که نرخ نوسازی 120 هرتزی نیز دارد در اختیار ما قرار می‌دهد.

همچنین امکاناتی مانند باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی، حسگر اثر انگشت در قاب کناری، دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی، دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، دوربین فوق‌عریض 8 مگاپیکسلی و دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی را برای POCO X3 GT می‌توان در نظر گرفت.

با توجه به حضور تراشه‌ای نزدیک به پرچمداران، شارژر 67 واتی، نمایشگر 120 هرتزی و قیمت رقابتی، این گوشی می‌تواند مجموعه‌ای کامل و ارزشمند از امکانات را تشکیل دهد. همچنین برای رونمایی از پوکو ایکس 3 جی‌تی و پی بردن به دیگر امکانات آن نباید زیاد منتظر بمانیم و چهارشنبه 6 مرداد مراسم معرفی این گوشی برگزار خواهد شد.

 

بیشتر بخوانید : نگاهی به شخصی سازی استارت منوی ویندوز ۱۱

آموزش بازگشت به منوی استارت کلاسیک در ویندوز ۱۱ - زومیت

 

پوکو X3 GT با شارژر 67 واتی

نظر یادتون نره